Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

dancosta

Raspunsul CNAIR 92/86050 din 23 Ianuarie 2019.

- Contract 5R11, Reabilitare DN 76 Ionesti - Varfurile km 55+425 – 69+350 – Rest de executie

- Finalizarea lucrarilor ramase de executat la obiectivul ,,Reabilitare DN 76 Sector 3 km 166 + 000 - km 180 + 800 (km 180+794,06) - Etapa 2"



voicul

Atentie pe DN2: sunt cazuti copaci pe prima banda in multe zone, dar in zona padurilor - gen Sinesti - practic nu prea mai exista prima banda.
La Sinesti este semnalizat acest lucru.

De asemnea am observat ca iarna a cam lasat mici gropi prin asfalt. Nimic grav (inca).

luc

#5732
Și acum din nou despre DN76 în zona Vârfurile, catalogat ca și drum european E79, acum cu video. Să ne amintim că acest tronson este în administrarea CNAIR (prin onor DRDP Cluj) de mai bine de un an de când a fost reziliat contractul cu impotenții de la Construct Mod!! Deci video:






luc

Și poze (mulțumesc soției ) cu același DN76 în zona Vârfurile:


Powered by API/PUM imgur uploader

@Ionuț: o poziție API poate mai trezește birocrația din CNAIR?! Mulțumesc.

voicul

Trebuia sa faci o poza la service-urile de pe margine.
Imposibil sa ai asa drum si sa nu existe service-uri peste tot.

Ce catastrofa !!!

Ionut

^ Uite si pozitie.




API pe Facebook

Atenție, imagini cu puternic impact emoțional! Nu este vorba de vreun drum forestier în creierii munților sau un teatru de operațiuni militare. Fotografiile atașate arată situația actuală de pe DN76 Deva-Oradea în zona localității Vârfurile.

Reabilitarea sectorului surprins în poze (33 km între Ștei și Vârfurile) a început în 2012 și este încă departe de finalizare. Contractul a fost reziliat în 29.11.2017 (la stadiu de execuție 80%) și nici până astăzi nu a fost scos din nou la licitație! Mai gravă decât starea execrabilă a carosabilului este nepăsarea totală a celor direct responsabili din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Compania de Drumuri nu este capabilă nici măcar să cârpească temporar câteva sute de metri (până când va selecta un nou constructor). În schimb, toți directorii perindați la vârful instituției se laudă că vor să preia autostrăzi și centuri rutiere pentru a le finaliza în regie proprie. Indolența, incompetența și disprețul față de cetățenii care le plătesc salariile grase ne scutesc de alte comentarii.

Solicităm de urgență prim-ministrului Viorica Dăncilă (că practic nu avem ministru la Transporturi) să demită conducerea CNAIR și să o înlocuiască cu una ceva mai responsabilă.

dr4qul4

eu nu inteleg de ce au deszapezit acolo "la negru". Mai bine lasau un strat de zapada putin mai gros si dadeau doar cu nisip peste.
Am mers in astfel de conditii pe drumul judetean spre Padina (bucata neasfaltata) si s-a circulat decent.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

infraAdi_ro

Am fost si eu saptamana trecuta intro- calatorie Brad-Varfurile-Stei-Beius-Bratca-Ciucea-Huedin.

Poze dn 76 Ionesti- Varfurile
S-au format  cratere in multe locuri,este o adevarata aventura sa le ocolesti.Ce am auzit de la prieten e ca lucrarile de reabilitare vor incepe prin martie,dupa ce se va da ordinul de incepere.







DN 76 Varfurile-Stei

asfaltul pus de Selina anul trecut se prezinta in conditii bune



Sunt aprox 5 zone de 400-500 m lungime pana la Cristiorul de Jos in care nu este asfalt,doar piatra sparta,s-au format adevarate cratere.









De la Cristiorul de jos pana la Stei se circula bine,mai este la Carpinet peste un pod o zona foarte periculoasa in rest e ok.
Stei-Beius e super ca si calitatea asfaltului,marcajele s-au cam sters...

DJ 764 Rosia - Bratca se prezinta in conditii bune chiar si dupa atata zapada si atatia ani de cand a fost reabilitat.





Romania are un viitor doar daca are prezent!

NGC

#5738
Quote from: Ionut on January 18, 2019, 10:13:42 AM
Pe surse: CNAIR va anula licitația pentru reabilitarea DN6 Craiova-Alexandria. Ar fi trebuit să se semneze contractul cu Tirrena. Dar nu... se pare ca se va anula. O sa fie scandal...

@NGC, vezi ce zic vrabiutele tale.

Quote from: NGC on January 25, 2019, 08:41:40 PM
Mai adaugam o sursa care confirma "anularea", doar ca nu se va face asa usor. O sa revin zilele viitoare. ;)

Am revenit. :p

Ionut zicea mai sus, ca "o sa fie scandal". Uite ca avem scandal, si cum ziceam, anularea nu se va face asa usor. :D

Contractul urma sa fie semnat cu TIRRENA si li s-au cerut documentele care trebuie depuse inainte de semnarea contractului. Numai ca, in stilul caracteristic al CNAIR de a cauta nod in papura pentru a ascunde alte probleme, comisia de evaluare a "interpretat" in stil propriu niste prevederi din acele documente, asa ca au declarat acum oferta TIRRENA ca fiind "inacceptabila" si au incercat sa anuleze licitatia.

Dupa cum era de asteptat TIRRENA a contestat decizia. Pentru mai multe detalii recomand lectura de seara care se poate descarca timp de 7 zile de aici.


marinul

Stiau de la rezilierea contractului ca drumul va ajunge in aceasta stare, stiau ca o resemnare a contractului dureaza cativa ani, dar nu le pasa pentru ca nu platesc pentru faptele lor

voicul

Deci dupa ce ca e rupta, nu-l fac, ca vor sa il rupa si mai tare odata ce se porneste A3. Oare asa zic din 2007?

E si preluare de poze din forum de pe DN76.

Șosea din Bihor, plină de gropi și nereabilitată de 15 ani. Ce legătură are amânarea reparațiilor cu autostrada Transilvania - VIDEO

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/sosea-din-bihor-plina-de-gropi-si-nereabilitata-de-15-ani-ce-legatura-are-amanarea-reparatiilor-cu-autostrada-transilvania-1073436

Ionut

API pe Facebook

Deși ne-am dori să discutăm despre proceduri birocratice rezolvate în timp record și lucrări care avansează rapid, din păcate avem încă subiect-dezastru marca CNAIR: licitația pentru reabilitarea a 53 de kilometri din DN6 între Alexandria și Craiova (valoare estimată aproximativ 267 milioane lei).

Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a lansat licitația în aprilie 2017 și a dat un câștigător în mod nelegal în noiembrie 2017, fapt atestat de CNSC (Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor) în urma contestației depuse de următorul candidat.

Astfel, CNAIR a declarat un nou câștigător în octombrie 2018: ocupantul locului 2, Tirrena Scavi, și i-a cerut o serie de documente premergătoare semnării contractului. Doar că, în mod total surprinzător, în loc să semneze contractul de execuție, CNAIR a respins oferta Tirrena Scavi și a anulat licitația la aproape 2 ani de la lansare!

Motivul? Presupuse datorii la Fiscul din Italia. Este foarte ciudat cum același constructor, cu fix aceleași presupuse datorii, a semnat în 18.12.2018 contractul Centurii Timișoara Sud.

Previzibil, cei de la Tirrena Scavi au contestat deja decizia CNAIR de respingere a ofertei lor și de anulare a licitației, așa că intrăm din nou în prelungirile prelungirilor. Cu asemenea oameni incompetenți, nu trebuie să ne surprindă deloc istoria nefastă a procedurilor de achiziție publică.

Pentru a mia oară, cerem conducerii CNAIR să formeze echipe profesioniste care să se ocupe exclusiv de licitații. Cu aceeași ageamii, lucrurile nu se vor schimba în bine.

ion59

#5743
Cred că este a treia sa a patra anulare de licitație! De vreo 5 ani o țin așa pe segmentul ăsta de drum! Zonele DN6 din județele Dolj și Teleorman sunt terminate de ani de zile și pe zona din Olt se joacă CNAIR de-a licitațiile. Mă întreb cum au putut semna cu TS pe drumul expres Craiova-Pitești? Atunci nu mai avea datorii la fisc?

perfidus

Tirrena va câștiga la CNSC sigur, e un caz ușor. Au si anexat la contestație doua anexe TARI (alea de la consultanții financiari de prestigiu care stiu bine sa citeasca un act de la ANAF-ul italian).
Problema e ca va urma la fel de sigur un recurs la CAB pentru ca băieții au ordin sa tragă de timp.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat