Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Bineeeee, cat de reconfortante sunt chiar si victoriile astea micute  :D

horeaa

Micuta, dar totusi extrem de importanta avand in vedere ca sunt 10 luni de cand au fost desemnati castigatorii licitatiei, pe 21 dec daca bine imi amintesc! Inca una ca asta pe lotul 1, luni, ar fi extraordinar!

Aiud.dan

#1502
Nu mai sint cai de atac, e definitiva sentinta,am scapat de "ALTII" ,poate pentru semnarea contractului cei de la CNADR o sa astepte si rezultatul de la CAB si pentru lotul 1 .

horatiu.cosma

Deci, in mod normal, acum se semneaza contractul, se intra pe teren pentru partea de proiectare(vreo 5-6 luni), si la primavara se incepe executia?

dr4qul4

proiectare 4 luni! a venit la fix sentinta. Ar putea chiar sa faca si cateva lucrari iarna asta, macar la poduri.

hai si cu lotul 1!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Aiud.dan

#1505
In 4 luni de proiectare se poate amenaja drumul tehnologic , organizarea de santier cu satatia de asfalt si statia de betoane , decopertarea stratului vegetal ,daca termina proiectarea mai repede se poate incepe si la forarea pilonilor si betonarea , pina la primavare ce vremea permite si alte lucrari.

rocklee


nicolaem

in 27
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000319190&id_inst=2

imi e greu sa cred ca maine se va semna ca sa putem vedea miscare anul asta pe santier. aktor nu cred ca erau atat de siguri ca vor castiga incat sa aibe pregatite resurse pt o alocare imediata. cel mai probabil decopertari vom vedea in Martie cand vor avea probleme cu Muresul

dr4qul4

Eu nu ma gandesc la decopertari. Dar cred ca putem spera la cativa piloti forati pana la sfarsitul anului. Poate se apuca si ei sa proiecteze structurile intai. Macar pe cele mai grele.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

horatiu.cosma

Nu ii ajunge la impregillo Cunta-Saliste si Bors-Suplacu de Barcau, mai vrea sa isi vare coada si aici ?

Aiud.dan

Sa speram ca luni o sa avem veste buna si pentru lotul 1.

dr4qul4

Quote from: horatiu.cosma on October 22, 2014, 04:35:31 PM
Nu ii ajunge la impregillo Cunta-Saliste si Bors-Suplacu de Barcau, mai vrea sa isi vare coada si aici ?

Mai au si Lugoj-Deva lot 2!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Stati linistiti. Nu avem cum sa vedem piloti forati anul asta. Urmeaza ridicari topo, studii geo, proiectare preliminara, aprobare proiectare preliminara, proiectare cat de cat definitiva, contracte cu furnizori, inceput lucrari. (astea sunt legate in lant).

Astea sunt doar obligatiile constructorului, nemaitinand cont de ce obligatii are CNADNR.

Plus ca partea de topo si geo trebuie facute iarna, posibil pe zapada pe drumuri de acces desfundate, sau inghetate sau acoperite cu zapada. Chiar si ultraprioritizand una-doua structuri mai mari...va fi imposibil sa faca ceva anul asta...si foarte greu ceva pana in februarie.

OK...ceva chestiuni in paralel ar fi bine sa le faca...si pot sa le faca fara mare filosofie: decopertare (trebuie expropieri), arheologie, deminare, ceva drumuri de acces, ceva organizare de santier.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nicolaem

pai sunt 2 variante cu ei. ori incearca sa prinda cat mai multe lucrari, ca sa nu ramane per ansamblu cu pierderi in Romania ( ma astept la Aciliu sa ramana cu ceva pierderi) ori , varianta mai pesimista o sa avem de tras cu ei, "razbunandu-se" ca CNADNR nu le-a suplimentat finantarile cum ar fi dorit.

alecu26

vei fi surprins cu pierderil. OK...nu le-a iesit pasenta exact cum au vrut la Aciliu si sa castige bani in prostie (zeci de milioane de euro)...dar se pare ca nici pe pierdere nu sunt.

In final, 26 milioane RON pentru niste lucrari de terasamente si niste deep mixing....e cam mult.

Aici din nou Sova ne-a cam pacalit....a zis ca a cerut 360 milione RON...(dar asta era pentru un viaduct suplimentar spre Sebes si un Tunel spre Sibiu) si  ca in final au primit extrem de putin...adica doar 26 milioane. Hmmmm.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).