Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi5

Quote from: elphax on October 10, 2019, 10:36:46 AM
nu merge uploaderul proinfrastructura ...

Scuze, a cazut un server de la care asteptam mai mult.  Merge acum, puteti incarca fotografii in voie.

trifuhoria

Pentru Breteaua 2 (cea dinstre Orastie), structura metalica a fost ridicata de dimineata, intoarsa 180 grade si lasata jos (nu stiu daca pe reazeme sau sta in carlig).
Ceva nu functioneaza, ori e vantul prea tare (personal nu mi se pare), ori nu au sudori destui, ori ceva nu da bine...acum, dupa ora 13:30, structura inca nu e ridicata.

Ionut

Bate vantul prea tare. Au renuntat (pentru moment) la ridicarea celeilalte grinzi. O sa incerce tot azi dupa ce se potoleste vantul.

lupualb

Daca e vorba de vant, atunci problema va fi mai mare pentru ca vantul bate tot mai puternic. Sunt in trafic, in coloana, la cca 1 km de lucrare.

vancouver

Prognoza wetter.com:

Vant:
pranz 15 km/h
seara 4 km/h
noaptea 7 km/h
maine dimineata 14 km/h

Sanse de ploaie
pranz 60%
seara 79%
noaptea 87%
maine dimineata 75%
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Dominik

#16070
You're in Steelers Country

voicul

Tot de la CNAIR - un montaj:

Imagini din timpul montării tablierului metalic al structurii PN05 - Pasaj pe breteaua 5 peste autostrada A1, care face conexiunea A10 cu DN 1, parte din nodul rutier Sebeș.
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/761316260983216/


Suduri la tablierul metalic montat astăzi peste A1, în zona Sebeș.

https://www.facebook.com/cnadnr/videos/694860727670789/

Cristi Deme

S-a lasat vantul , e pe pozitie si al doilea tablier

carutasul


dorum

Chiar asa grele sunt tronsoanele alea metalice de a fost nevoie de macaraua aia mare? sau e vorba de deschidere si nu atat de mult de greutate?

alecu26

Da. Bratul. Asa un calcul groso modo...as zice...250kg x 25 m x 7 m =37500 kg.
(Ce latime are breteaua aia? E sens unic?)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Una are si predale pe ea, ca le-am vazut. Nu stiu daca si a 2-a. Dar se adauga si ele la greutate.

alecu26

Ne poate ajuta Cristi Deme cu greutatea la kilogram aproape.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Quote from: TibiV on October 08, 2019, 05:02:06 PM
Dar eu sunt curios cum vor face imbinarea intre segmentele mari si segmentele mici deja ridicate.

Le vor suda agatate in macara?....

Deci le-au sudat agatate in macara...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Tinute in macara, dar nu in sarcina 100%....
Tablele alea sunt mai mult pentru aliniere. Tin si alea ceva sarcina, dar nu la 100%.
Si sudura, sa nu ca ganditi ca a fost facuta la gata... Doar "in afturi" cum se spune pe santier...