Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nodurile Turda si Sebes sunt comparabile. Din unele puncte de vedere Sebes e mai complicat (bretele super lungi care supratraverseaza Raul Sebes, A1 de mai multe ori, calea ferata, DN1 - unele tabliere sunt metalice - overpassurile peste A1), din altele Turda e mai cu mot (este mai compact/inghesuit, pare mai spectaculos, iar nodul A3-DN1 este trompeta dubla, spre deosebire de nodul A1-DN1 care este cu doua giratii, deci mai putine structuri).

JohannDB

GIRATORIILE din SEBEȘ/LANCRĂM, vor pune in continuare probleme de trecere.... Tirul din imagini s-a defectat într-o poziție "bună"; s-a mai putut trece pe lângă el, mai cu mila , mai cu sila...... Dar dacă era numai cu câțiva metrii mai în spate sau mai spre "centrul" girației (cocoașei de pământ) nu mai trecea nimeni....
Cât privește, giratoriul de pe partea dinspre Sebeș, acela este mai "prost" pentru viraje în scurt și cu trenuri rutiere mai lungi (bine că tirul din imagini nu a fost la acesta); ce va fi aici, când va mai intra încă o bretea  !?!?.....

Stefan01

^
Dar ce va fi in toamna cand traficul pe DN1, in zona intersectiei cu A10 si paraul Iovului, va fi restrictionat la 1 banda timp de 3 -4 saptamani ?  :whistling:

elion


florin74

O explicație privind ritmul ciudat de lucru al Pizzaroti este și eventuala preluare de către Salini si/sau probleme cu cash-ul.

GML

Si Pizzaroti avea probleme financiare, sau numai Astaldi?
Acuma Astaldi+Salini+Pizzaroti au devenit Progetto Italia?

Daniel_I

#15096
Ieri am trecut podul Mures. Dupa cum stim amandoua sensuri sunt suprabetonate, se poate trece cu masini si utilaje, au improvizat câteva rosturi de dilatație încât să se poată trece. Se lucrează la bordurile laterale

Se inainteaza foarte greu la montarea borduri laterale si betonare borduri. Operatia din ce am vazut la fata locului e una simpla: ridici bordura cu macaraua, o fixezi, se sudeaza, se adaua structura de rezistenta din otel armat, cofrajul si se betoneaza. Doar pe 80 % din sensul Turda Sebes sunt borduri montate, si cam 25 % din acelasi sens sunt betonate.

Lucrarile la relocarea magistralei principale de apa cred ca sunt finalizate din ce am vazut la fata locului. Singurul lucru care blocheaza breteaua Nod Alba Sud - soseaua de centura e groapa de gunoi. In articolul din ziarul unirea varianta tiparita, Eusebio Careta declara ca sunt cateva solutii tehnice la groapa de gunoi, nici una agreata inca de toate partile contractante. Deci mai asteptam, nu stie nimeni cat.

Vechile conducte de apa

Noua conducta care subtraverseaza breteaua A10 - soseaua de centura

Azi dimineata au inceput sa ridice si sa fixeze podul rulant pentru montare grinzi la raul Sebes, parte din nodul Sebes breteaua A1 Sibiu - A10
On The Road

elphax

AlinC te rog, cand mai ajungi la Sebes sa filmezi, apropie-te mai mult si de zona viitoarei bretele de iesire - care cred ca ar trebui sa fie a doua din solutia temporara si cu pasaj peste A1 spre giratoriul dinspre Sebes ( am marcat in poza). E o structura care ar trebui sa fie gata repede daca vor sa dea drumul la iarna .
A doua bretea e usor de facut , e pe sol si se leaga imediat de giratoriul dinspre Lancram



Powered by API/PUM imgur uploader

tonică

am si eu o dilema in legatura cu breteaua ce vine pe dedesubtul podurilor, la nod Sebes...E ceva ce nu inteleg prin felul in care s-a sapat pt piloni:





Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

NU vor exista curbele alea. După ce betonează radierele și încep să se ridice cu elevațiile (care sunt mult mai înguste decât radierul), se va elibera spațiu la nivelul solului.

TibiV

tonică,
multumesc!...

Ma tot uit la "stramtoreala" de acolo de la turul de forta al API...
Breteaua nu va fi cotita... dar... !!!
Facem tot felul de "S"-uri demente pe toate drumurile locale, pentru ca nu se accepta pile in axul autostrazilor, dar breteaua principala A10->A1 spre Sibiu va trece practic printre niste ziduri - si asta intr-o curba destul de stransa... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

S-uri? Sa vezi L-uri in camp deschis.
Dar acolo nu mai e autostrada, e langa, deci daca nu e, poate sa fie orice.  :(

Acum, nici nu cred ca se putea altfel acolo. Adica nu la banii licitati.

Europiu

Quote from: TibiV on July 01, 2019, 08:18:07 PM
[...] breteaua principala A10->A1 spre Sibiu va trece practic printre niste ziduri - si asta intr-o curba destul de stransa

Adevărat. Dar cu restricție de viteză, nu? 80? 100?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AlinC

ST2, zona podului de la Radesti:


TibiV

AlinC,
"Sorry, you can't repeat a karma action without waiting 1 hours."  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)