Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Exact ca in cantec. Podu' de piatra s-a daramat, a venit apa si l-a luat. Traiasca maxi taxi!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Totusi curios, a fost apa asa de sus??
Nu e chiar un podet la juma de metru deasupra apei...

TibiV

Mai degraba apa a spalat fundatia pilei/culeei...

Probabil se va reconstrui, dar nu chiar atat de repede ca podul de la Gradistea... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dan tm

Deja s-a anuntat ca indata ce il termina pe cel de la Gradistea, utilajele si oamenii se muta la podul asta.

Vice33

S-a anu tat unde anume? Eu inca nu am citit/auzit nimic legat de acest lucru. Ar fi minunat dar acei oameni NU pot lucra la nici un pod, chiar si in urgenta, daca nu au toate avizele si documentatia facuta/licitata/aprobata.

TibiV

De la CFR Infra pe "firul scurt"..

Pe sectia CF Harman - Intorsura Buzaului, unde a cazut podul CF ( din comuna Budila), ultimul tren a trecut la 13.33. La 15,40 a fost introdusa RV iar la 16,08 a cazut pila din deschiderea 2-3.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

https://www.facebook.com/farkas.tibor.18/posts/1399008656866172

Imediat in amonte de pod e o balastiera (din cate stiu a celor de la Agetaps, cunoscuti constructori locali). Mai in amonte inca 2-3 pe cativa kilometri. Nu sunt cunoscator in domeniu, dar imi e greu sa cred ca activitatea lor nu are legatura cu acest rezultat.

In plus e ciudat si faptul ca in amonte exista un baraj, la Garcin, deci debitul de apa de pe rau putea fi oarecum reglat (mai golesti lacul din timp, mai reglezi deschiderea vanelor, etc...).

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


JohannDB

#188
Am trăit s-o văd și p-asta.... Iată că natura, coroborat și cu ajutor uman, a dus la capăt un program, în care linia 403 Brașov-Întorsura Buzăului, încă de pe vremaea lui Boagiu, trebuia închisă.....

Imaginile le-a pus "pasadia" așa că nu are rost să le pun din nou, dar câteva considerații, la ceva ce dă cu un "deja vu"....și previzibil a se repeta la o altă scară.

Filmarea este făcută de un amator (omul potrivit la locul și momentul potrivit) și cel ce filmează momentul este cu spatele la gara Budila, aflată la 150-200 metrii în spate...... În fața imaginii linia 403 "merge" spre gara Hărman și Brașov.... Din stânga vine apa Tărlungului dinspre barajul Brădet/Săcele, iar balastierele de care s-a mai făcut vorbire sunt tot în stânga imaginii, vreo patru la număr....

  Um "memento".... Acum vreo 15 ani, pe vremea "primariatului" lui Lața V-le (unii cunosc personajul), tot la niște ploi "deluviene", cei ce administrează Barajul de pe Tărlung de la Săcele, s-au pus pe golit barajul în pripă (cu întârziere) pentru a nu fi prinși cu barajul plin de viiturile de pe versanții din Babarunca și Ciucaș... Așa se face că au produs ei înșiși o undă de viitură, pe cinste, ce la Tărlungeni, în zona unde se află "celebrul târg auto", a rupt, nu pe mijloc, ci la mal o conductă de aducțiune din Ciucaș a apei potabile pentru o mare zonă din Brașov și două sectoare din Săcele (Baciu și Turcheș); o conductă de 1000 mm diametru... Ruptă ca o simplă macaroană, deși era protejată cu beton și bine îngropată... Rezultatul: cca 10  zile de probleme mari cu alimentarea cu apă a zonelor ce au avut nenorocul a fi alimentate din sursa asta, în ciuda "manevrelor" celor de la "apa" locală....
  Așa și acum... Tărlungul, de obicei este destul de sărac în apă, dar la ploi crește, nu de speriat însă, la cote imense...
  Oare nu cumva cei de la baraj au golit iar la repezeală pentru a nu fi priși cu barajul plin ?? Viitura a fost se pare suficient de mare, plus că în timp nimeni nu a catadicsit la a remodela albia, protejând pilele podului, lucru lăsat la voia întâmplării.... Pila s-a prăbușit prin spălarea fundamentului de sub ea. Ploile astea, nu au fost anunțate ieri sau azi, au cam săptămâna de când se tot prezic.
  Și iată că indolența, nepăsarea, dezinteresul și multe altele și-au adus concursul la acest nefericit rezultat de azi, mai ales că nu cu mult timp înainte de colaps, a trecut un tren peste pod (spre Brașov, se pare)......
  De azi înainte, reconstrucția va fi ca la ...... Grădiștea ?? Vom vedea măcar un pod provizoriu pe grindă metalică pe zona ruptă ??
  Până atunci, trăiască transportul cu dubele... Cred că unii abia așteaptă să mai demonteze niște șine, iar tunelul de la Teliu să devină "ciupercărie" !!

dan tm


cristi5

#190
Se pare ca colegii sunt pusi pe glume, gen haz de necaz.

Hai sa spunem clar: judecand dupa experientele anterioare, pe aceasta sectie nu se va intampla nimic in urmatoarele decenii si va ramane inchisa. Asta daca nu face o minune operatorul privat sau daca nu gaseste cineva o sursa-minune de finantare, ca de la CFR nu avem ce astepta. Daca CFR infrastructura nu e in stare sa repare Bucuresti-Giurgiu-Sofia, nu cred ca va repara o linie care duce aproximativ nicaieri, chiar daca trece prin cel mai lung tunel din tara.

Se adauga la lunga lista de sectii abandonate pt ca nu au putut fi reparate, si gata. Poate ar fi util sa facem o lista. Gen Deva-Brad, Valcele, Oradea-Holod parca, etc etc. Plus sectiile abandonate desi sunt/erau functionale, gen Simeria-Hunedoara, Huedin-Calatele, majoritatea mocanitelor, etc etc. Si sectiile in limbo, gen Bucuresti-Giurgiu (cea mai veche din "regat")

Revenind la haz de necaz, imi place comunicatul "circulatia e intrerupta de la ora 16". Suna de parca s-ar relua la ora 21, sau cel tarziu maine pe la 8.

Vice33

Acea cale ferată duce undeva, nu inteleg de ce scrieti prostii, "nu duce nicaieri", sunt destui care depind de acea ruta destul de importanta, chiar daca e tranzitata 85% de persoane cu tenul de culoare ciocolatie, dar nu are importantă. CFR trebuie sa refaca acel pod, asa cum am asteptat 3 ani la Arpaș, pe M200, vom astepta si aici cativa ani pentru a se demara proietul de refacere.

Surse de finantare, detalii, probabil se vor discuta la nivelul conducerii CFR (de care apartine aceasta sectie, inchiriata doar la REGIOTRANS!)...

Adica, daca nu duce "nicaieri", mai bine o lasam asa in izbeliste, cam asta e logica...?

cristi5

#192
"Nicaieri" in sensul ca nu e legat de nimic in capatul celalalt. Nu se compara cu Giurgiu care leaga de o alta tara. Sau cu M200... Traversarea nu deschide posibilitati majore de comunicare, chiar daca neexploatate. E o linie neterminata si atat.

Nu m-am referit la etnia calatorilor, sa fie sanatosi. Am fost pe ruta (cu toata familia) anul trecut, majoritatea calatorilor au coborat la Teliu. S-a mers civilizat, majoritatea aveau bilet.

Mult lemn in gara la Intorsura. Se transporta acel lemn pe CF? Daca da, poate e o speranta...

Andi

Nu exista trafic de marfa pe sectia respectiva, mai merge Rail Force sa duca vagoane de marfa pentru "conservare" sau Regio Calatori ducand rame/automotoare (probabil nu au loc in Marub).

danutzu_1069

Aia cu Valcele scoate-o! A fost moarta inainte sa se nasca!