Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

stedabc

Din presa locală: Se lucrează la turnarea stratului de uzură pentru sensul giratoriu de la Nicolae Bălcescu, pentru a se face joncţiunea între cele două variante ocolitoare, cea pentru municipiul Bacău, în partea de est, şi cea spre Oneşti, în partea de vest. După ce este finalizată această etapă, poate începe realizarea marcajului rutier.

https://zdbc.ro/ultimele-pregatiri-pentru-darea-in-trafic-a-bratului-de-vest-al-centurii-bacaului/?fbclid=IwAR260jaUuz6Db-ZNnHno60LYJ1uKCz7dm4ThCzk5hEfxHpCkI_wGcxosHYU

Să ne așteptăm la deschiderea traficului pentru secțiunea vestică a centuii la un început de august?

horatiu.cosma

De ce început de august? Marcajele durează o săptămână.

IosuaT

Din ce  a propus MVA la nodul de la Tisita. Ii vorba de o bretea suplimentara cu un nou sens giratoriu pe DN2 si cu pasaj peste calea ferată  spre DN 24.
Dar nu cred ca se va întâmpla așa ceva... tot pe alor o tin...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

LauR

#4188
^^^

Nu se va ajunge până în august.
În câteva săptămâni se va da în folosință breteaua vestică, cel mai probabil până la următoarea pauză a celor de la UMB
(în condițiile în care vremea va ține cu ei).
Am trecut zilele trecute pe acolo și mai e puțin de lucru la sensul giratoriu de pe DN2, restul sunt finalizate. În paralel se lucrează și la parcări.
Apoi, încep marcajele care durează maxim o săptămană, cum a spus și Horațiu (repet, dacă nu vor mai fi iar ploi).
Din câte am înțeles de la muncitori, cel mai probabil până la sfârșitul lunii iunie va fi totul gata!

fubu

Nod Tisita - pai conform sensului de mers al acelei bretele introdusa de MVA doar descarca traficul de pe autostrada dispre Focsani spre Tecuci, nu il si preia, daca vin din Tecuci de exemplu si vreau sa merg spre Focsani voi sta la bariera inainte de a patrunde pe autostrada, valabil si pentru sensul Adjud-Tecuci

IosuaT

#4190
Dacă ii asa cum spui  tu va fi ca dracu.
Dar oare nu se poate  faceceva ca si DN 24 sa fie deservit mult mai bine?
Nici nu vreau sa ma gandesc când vine o coloana de camioane din moldova  ce blocaje se vor face...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitesti, A0 Centura Bucuresti,  A7 Ploiesti - Bacau - Pascani, A3 Cluj - Oradea ; Importante. A8 Iasi-Targu Mures, A13 Sibiu - Brasov - Bacau; A3 Ploiesti - Brasov; DX 12 Pitesti - Craiova.

dr4qul4

Ideal ar fi sa apara si o conexiune intre DN2D si DN24, eventual prin mutarea drumului de legatura de la Petresti spre Garoafa.
La care se adauga bineinteles prelungirea si peste CF a pasajului pe care DN2L  va supratraversa autostrada.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

^
La Tisita cred ca este mai mult decat suficient un pasaj pe DN2L peste CF... (Si care va deveni obligatoriu daca visam in continuare la CF de 200 km/h...)
Propunerea MVA de aici mi se pare "over-shooting", cu costuri mari si rezultate modeste...

La Adjud Nord, da, propunerea MVA pare mai mult decat corecta... Sa nu mai faca DN11A "sageata" aia prin oras...
Singura observatie in cazul asta - dar si in toate celelalte unde avem noduri/legaturi A7 cu DN2: giratoriile mi se par niste solutii penibile care vor genera nenumarate accidente si in viitor...
Chiar dupa ce vom avea A7 complet, DN2 va ramane o sosea principala, care va colecta traficul din zeci de DJ-uri... Eu nu as fi aprobat nici o intersectie/nod cu DN2 care NU este denivelata - mai ales la Bacau.

Dar, este drept, nu platesc eu toata lucrarea...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Poate că aș înțelege că în 2012 Arcadis s-a zgârcit la 2 pasaje peste DN2 când a făcut SF-ul pentru centura Bacău, erau pe atunci adânc înrădăcinate mentalități de genul că nu avem bani, că trebuie ciuntit câte un leu de oriunde se poate, ca să iasă la finanțare. Exact în aceeași logică au scos la licitație inițial doar half profile, deși probabil studiul de trafic indica fără probleme full profile. Însă acum când suntem într-un alt context, cu șanse bunicele să se îmbunătățească semnificativ finanțarea în următorii ani, în aceste condiții niște soluții tehnice înghesuite și incomplete sunt aberante.

MihaiD

Ești prea înțelegător. Zgârcenia din 2012, inclusiv half profile alternativ, au fost și sunt de neacceptat. Dar, sunt convins că instrumentistul a cântat după cum i s-a dat tonul. Mai mult, unii de atunci s-au pozat și se pozează și acum cu mărețele ,,realizări", în condițiile în care atunci au tăcut mâlc. Așa cum s-au îngrămădit la fotografiile cu turcii, așa se îngrămădesc și acum.

Mersul trenurilor

Se tot laudau ca evita canalul ala si la Tisita vor sa faca giratoriu exact in canal  ??? Si oricum canalul este traversat fara nici un pod de 2 ori doar in zona aia de DN2, nu cred ca o sa fie functional vreodata canalul ala..

JohannDB

""@  dinamogabry""..... Canalul ăla, este parte a unui proiect, care încă nu a fost trecut TOTAL "pe linie moartă" (mai este în "memorie") și sunt terenuri/expropieri și toată tevatura !!!!!... La Tișița, s-au mai făcut niște "pregătiri" devenite deja "antice".......

naivu

Cat priveste zgarcenia la centura Bacau, tinand cont ca se facea inaintea loturilor adiacente, mi se parea normal sa includa si executia nodurilor de descarcare de la capetele portiunii de A (este mai usor sa le construiesti fara trafic). M-am uitat si pe Satelite si pe filmari si nu le vad!!!

horatiu.cosma

Și nici nu o să le vezi prea curând, fiindcă, dacă ai urmări minimal ce se discută pe thread-ul acesta (sau te-ai uita la detaliile proiectului de pe Sinteza Autostrăzilor) ai vedea că nodurile vor fi construite pe sectoarele adiacente aflate acum în proiectare.

naivu

Scriptic fac parte din loturile adiacente (si vor fi cu adevarat utile abia cand se va continua A7 la N si S de portiunea aflata acum in lucru), dar vor trebui facute EXACT pe capete (altfel pe viitor nu se va putea vira la stanga de pe drumurile de legatura cu DN11 sau DN15 pe A7 si viceversa). Asta va insemna sa construiasca cele doua noduri sub trafic; nu zic ca ar fi un impediment insurmontabil, dar era mai simplu daca le construia de acum, fara trafic !