Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

8 Members and 26 Guests are viewing this topic.

MRS

Bine moshule, stai linistit ca noi te credem! Batman, batman


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut


florin74

Dupa cum ma asteptam, sunt probleme privind inchiderea financiara a concesiunii pe Comarnic-Brasov.
Daca e adevarat ce se mentioneaza in articol, ar trebui ca Sova sa-si traga doi pumni in cap si sa se duca la un schit din varful muntelui, ca tot a manifestat un interes sporit pentru astfel de activitati.

http://www.romanialibera.ro/bani-afaceri/economie/de-ce-se-amana-inceperea-lucrarilor-la-autostrada-comarnic-brasov-328738.html

ghrt

Dacă o să se rezilieze din lipsa finanţării, o să se vadă poate mai limpede ce iresponsabilitate este să amâni un proiect care deja are finanţare pentru un proiect în care totul rămâne de rezolvat.
Cont (aproape) inactiv.

cezar-mario2012

A3 este necesara,  din totdeauna a fost trafic mai mare pe aici decât pe A1. România nu are bani si de când s-a semnat acordul cu UE de nedepasire a deficitului bugetar cu mai mult de 3%, nu o să mai vedeți investiții de orice natura.  Alt minus al Romaniei in PPP este neseriozitate tuturor guvernelor si politicienilor din toate partidele, care își vad doar interesul personal si saboteza tot ce nu le convine,  chiar daca un proiect este bun. A1 nu va fi un bum de dezvoltare,  chiar dacă va fi terminată toata,  distantele din vest pană in sudul tarii sunt mari si neinteresante pentru investitori,  cei ce vor veni tot in Transilvania vor investi.

sebba

^ e si nu e asa...
e la fel ca la imobiliarele "casnice", cu cat terenul e mai in centru cu atat e mai scump
probabil asa va fi si aici, cu cat un teren ar fi mai aproape de granita cu atat ar fi mai scump (la cumparare sau inchiriere)
dar costurile cu deplasarea in plus pe 200km de autostrada nu cred ca vor descuraja vreun investitor d-asta de vine sa faca afaceri aici si probabil per ansamblu vor plati chirie mai mare ptr spatii si mai putin la transport sau mai putin la chirie si mai mult la transport
poate ca o firma care scoate pe poarta 5 tiruri pe zi va alege ceva in vest dar alta care nu scoate decat 2 tiruri pe luna va prefera zone mai ieftine
Sailing away! S/Y Haimana

ghrt

Quote from: cezar-mario2012 on March 12, 2014, 05:20:43 PM
A3 este necesara,  din totdeauna a fost trafic mai mare pe aici decât pe A1. [...]

Eu văd problema diferit.
Ambele autostrăzi sunt necesare.
Una are finanţare şi în general se poate porni acum cu puţină voinţă, cealaltă nu are şi nici nu se poate porni doar cu voinţă politică, oricum e o chestie de viitor.
Ce s-a întâmplat? Aceea care se putea porni nu a fost pornita, iar pentru diminuarea daunelor de imagine a fost creata o falsa competitie intre cele doua. Microbul a prins, fanii fiecarei autostrazi sunt incitati. Gasesc chiar ei argumente, pe care aia de i-au incaierat nu le-ar fi scornit vreodata. Divide et impera. Repet, ambele sunt necesare.
In acest fel nu se va realiza nici una, iar cativa politicieni mai aduna niste voturi, pe principiul ca ei incearca sa faca. Fanii vor ramane cu satisfactia ca i-au bestelit pe ailalti si vor circula tot pe DNuri.
Lipsa autostrăzilor se va reporta la următoarele alegeri, şi va constitui o mare promisiune electorală realizarea lor. Care va rămâne, în acest stil, doar o promisiune.

Asta ca mecanism, fără referiri la costurile segmentelor deja realizate din A3 versus A1.

Cont (aproape) inactiv.


Tavi

^"organizatie de santier" ... hmm ... cat de profesionisti sunt unii "presari" ... au luat virusul de la fata ia de la zefe ... imi scapa numele ei :)

in rest propun sa incepem cheta pentru cortul shovaielnicului :)

penad2007

Tavi ,

Lasa ca ia de la mama lui cortul ( dar atentie sa nu fie obiect promotional de la  Impreglio) :lol:

yuli 1

parca  azi  a zis Sova ca discuta cu constructori  despre ciotul de 6,5 km , toata saptamana a lucrat  timid 2 utilaje la pasajul CB , la popasului nimic la Gheghitei nimic ,daca nu construiesti cand e vremea frumoasa  si stai cu bani in buzunar cum vrei sa  ai autostrazi  si sa ai crestere economica .

panda_no 5

Am tras ieri o tura cu bicicleta pe linga ciotul de A3.
Nici o miscare, toate materialele sunt stranse pe linga custile de paza.
Pustiu.
Vremea este buna.
Ma repet poate.In fiecare an constructorul a demarat abia spre vara lucrari in santier.
Daca nici de luni nu apar muncitori nu cred sa se intample ceva pina in Pasti!!!!!!

Tavi

Panda_no 5, daca nu-s bani de unde activitate?!

panda_no 5

Se laudau ca sunt alocati bani pentri ciotul asta!
Probabil ca nu ii au.

florin74

Din cate imi aduc aminte, FMI la ultima vizita din februarie a spus ceva de genul lasati-o cu investitiile mai moale in prima parte a anului, sa vedem impactul neaplicarii accizei pe benzina si motorina in primul trimestru. Asa ca mai mult ca sigur ca din mai- iunie varianta optimista, iulie -august varianta realista o sa vedem ceva miscare mai semnificativa. Urmatoarea vizita a FMI cred ca este in mai, asa ca mai avem ceva de asteptat. Marele dezavantaj e ca este finantata integral de la bugetul de stat, asa ca este prima pe lista la amanari/taieri de fonduri