Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TeoH9

Eu zic ca contra-atacul lui Beni va avea efectul opus.
Cu atacul ăsta direct la persoană mai mult i-a întărâtat pe cei din CNAIR să rezilieze și să le tragă un certificat constatator negativ.
Să sperăm că vor face totul ca la carte astfel încât să stea în picioare certificatul chiar și în instanță (unde cu siguranță se va ajunge).

alexandru_m

Pai si daca primeste certificat negativ ce se face CJ Bihor cu toate licitatiile de centuri?  :-[

gabim

Din cate scrie lumea pe aici certificatul negativ nu inseamna automat excludere de la toate licitatiile; inseamna ca pot fi descalificati din start, dar nu ca trebuie sa fie descalificati. Iar cand vine vorba de proiecte mari (CNAIR) va fi de asteptat sa fie descalificati. Cel putin asta a fost intelegerea mea din multimea de posturi pe acest subiect.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

bacovia

Strabag certificat negativ, Selina câștigă licitații be bandă rulantă. Țară condusă de servicii și de hoți.

C0ndu

#30154

În ediţia v14.10 a Atlasului Digital al României au fost actualizate şi cartate descoperirile noi de epocă romană de la nodul rutier Sutoru de pe A3, pe baza cercetărilor arheologice publicate în An Overview of the Archaeological Research in the Roman Fort and Vicus at Sutor (Sălaj County)

Adisan

Nădăşelu - Poarta Sălajului, filmare completă 42.3 km


Ionut

#30156
Wow, tot segmentul, te-ai chinuit ceva. Bravo!
Acum văd că sunt filmările ceva mai vechi dar tot e chin să bagi 40km+ cu drona.

Dragos_R

Adisan, este de exeptie materialul oferit, multumim mult!
Eram cu totii in tema ca dealurile transilvane se misca tare, insa cand te uiti legat la cei "40km+" e pur si simplu de speriat, nici nu gasesc cuvinte potrivite sa descriu ce e in teren. Sunt zone in care cred ca era mai mica bataia de cap daca s-ar fi prevazut un "viaduct" ceva mai sus de cota naturala a terenului. Volumul de munca la care s-a inhamat UMB este imens, in opinia mea nu s-a mai realizat nici un lot cu un asemenea cantitati de manipulat. Cred ca orice alt constructor ar fi spus pas la problemele din teren.
Inca o data Adisan, superb material de weekend  :cheers: . Very  :gj: !

serbanandrei63

Filmare excelenta. Cand va fi gata acest tronson va fi unul de exceptie. Munca celor de la UMB este uriasa.

ivladbogdan

Pe Gilau-Nadaselu iar o ia dealul la vale, tot in aceeasi zona unde au fost probleme si a intervenit UMB de 2-3 ori pana acum.
Sunt curios ce ne facem dupa ce expira garantia.

adiarc

^ va trebuii o noua licitație si probabil ziduri de sprijin uriașe,forate la zeci de m in pamant,de genul celor făcute tot pe A3 de Bechtel...astea costa enorm....ceea ce pt ctr Bechtel nu conta,dar aici pe fostul lot UMB sau pe actualul lot UMB, Nadaselu-Poarta Salajului,depaseste cu mult cei 10%,posibil de aditionat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mike_us

Știe cineva despre autorizațiile pentru zonele forestiere? Pare ca arata la fel anul trecut nu s-a tăiat nimic.

Skynick

Bai, prost sa fii, noroc sa ai. Nu stiu ce ne faceam daca nu era UMB aici. Oricum, daca la momentul licitatiei vedeau filmul asta, nu se mai bagau  :lol:

Ionut

Se băgau, dar pe alt preț.
Pentru prețul corect, oricine s-ar fi băgat.

De-aia trebuie să faci SF cum trebuie, să ai modelat un scenariu de genul ăsta.

BIGRED1984

Quote from: Adisan on April 02, 2022, 03:06:41 PMNădăşelu - Poarta Sălajului, filmare completă 42.3 km

Cand am vazut titlul mi-a parut ca o provocare pentru unii soferi ... 42km in 10 min