Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Stefan01

#6630
Nodul Alba Iulia Sud


Nodul Alba Iulia Nord


Urmatoarele poze redau cate o portiune din nodul Alba Iulia Nord




Mai mult zoom



luc

#6631
Stefan 10x :)
Pentru Nodul Alba Sud a ramas descarcarea printr-un giratoriu simplu pe centura?

Stefan01

Quote from: luc on March 01, 2017, 08:31:48 PM
Stefan 10x :)
Pentru Nodul Alba Sud a ramas legatura printr-un giratoriu simplu pe centura?
Cu placere.
Din pacate, da.

perfidus

#6633
Multumim pentru planuri!
Inteleg ca giratoriul dinspre Aiud s-a mutat mai la sud (se vede cu linie punctata limita de zona expropriata, care seamana cu un giratoriu, in dreapta jos a planului). La fel si partea de la sud, dispre Sebes, e complet mutata.
Acum e nevoie de exproprieri suplimentare - in ce stadiu sunt?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Quote from: perfidus on March 01, 2017, 10:27:36 PM
La fel si partea de la sud, dispre Sebes, e complet mutata.

Parca nu....
Quote from: ciprebbe on April 05, 2013, 03:16:31 PM
avem planurile finale pentru Autostrada Sebes-Turda.


click pentru dimensiunea completa
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

#6635
Nu vorbesc de autostrada ci de bretelele nodului (din nord).
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat


TibiV

Ar fi bine sa ne spune specialistii (poate alecu26) daca se justifica schimbarea de proiect...
Adica daca noua varianta este cu adevarat mult mai ieftina.

Mie mi se pare ca modificarile vor impune proceduri birocratice (avize de mediu, exproprieri) care vor impinge termenul de finalizare in 2019... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

E foarte scumpa și complicata noua varianta. Expropieri....demolări. ...breteaua acces va fi greu de construit...dar am impresia ca varianta initiala era imposibila.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

florin74

^Si eu cred la fel. La cum arata dealul (pare extrem de instabil), daca ar fi suit autostrada mai sus sigur era mult mai complicat. (ca si executie, timp, costuri). Teoretic nu ar trebui sa fie probleme cu AM. Depinde cat de repede se misca cu expropierile si AC-ul.

bogdix

#6640
^
Nu trebuie uitat ca orice Constructor cauta justificarea propriilor intarzieri cumva plauzibil. Aici e un motiv bun: lipsa exproprieri in primul rand si poate alte utilitati intersectate, poate alte avize de revizuit... care clar vor intarzia, fiiindca se ajunge la situatia convenabila pt. constructor: mingea nu e la ei.

Dar trebuie sa fie motive si in avantajul lucrarilor, ca cele invocate de cei de mai sus. Si poate sunt si altele.

Pana la urma, modificarea vine dupa ce s-a aprobat PT-ul ?

Europiu

^ Din ce am urmarit de-a lungul timpului pe acest thread, am inteles ca aceste modificari au fost propuse ca atare de constructor. Sper sa nu ma insele memoria.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

elion


Nu vor mai face podul pentru bretea peste pârâul Iovului în această variantă, iar în vechea variantă breteaua ar fi trecut prin loc cultivat în trecut cu viţă de vie, căreia-i place terenul nisipos (au fost opinii pe forum în trecut despre instabilitatea dealului respectiv pentru acest motiv).

alecu26

Mișto. ....aparent breteaua va fi pe pod. De fapt vom avea o bifurcație pe pod. Nu e ceva unic...dar în România sunt rare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

Alecu, aparent nici nu vor avea cine stie ce demolari de facut...
M-am plimbat pe StreetView si zona este chiar libera.
Doar un solar si poate o casa mica si un hambar de langa solar. Casa pare suficient de veche, asa ca alunecari in zona aia probabil nu sunt.

https://goo.gl/maps/cXoFK1WYiRT2

Vor mai fi ceva complicatii cu Paraul Iovului, dar nu mari...
Si din StreetView pare mai logic sa urci un DN cu 2 benzi peste autostrada, decat o autostrada de 3 ori mai lata peste DN. Autostrada care oricum a venit in rampa destul de accentuata de langa Mures si a urcat peste CF...

Singura problema pe care o vad cu noua varianta de nod (insa o problema foarte mare) este viteza cu care se vor misca pentru a obtine AM si HG pentru exproprieri suplimentare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)