Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: miahi on May 29, 2023, 06:05:19 PM^Dupa cum se desfasoara lucrurile pe A7 pare autostrada ghidata de principiu "A furat ( Ploiesti - Buzau ), dar a si facut ( Buzau - Pascani )" .

Intrebarea este: cine a furat, si cine a facut?...
Ca nu este acelasi antreprenor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sillentium

@TibiV cel care a organizat licitatiile

miahi

@TibiV ironia era adresata intregului proiect Ploiesti - Pascani. Teoretic, Guvernul prin toate ministerele implicate e responsabil cu implementarea, deci ar putea fi o tinta buna a hazului de necaz .

mirceaeliade

Cum se mai vede din satelit de la Bacau la Focsani:



Focsani-Buzau:


Si Coni+Pizza:

sillentium

QuoteCele patru loturi dintre Buzău și Focșani pe traseul Autostrăzii Moldovei au stadii de execuție cuprinse între 13 și 15 %, iar pe unele tronsoane UMB așterne deja straturile de asfalt, arată Compania de Drumuri care a publicat raportul pentru cea mai avansată secțiune de pe A7. Astfel, cu lucrări începute mai târziu decât Pizzarotti și Trace-Coni (loturile 1 și 2 pe Ploiești-Buzău), Umbrărescu depășește execuția de pe cei 50 de kilometri dintre Ploiești-Mizil -Pietroasele și are toate șansele să deschidă mai devreme cei 82 de kilometri dintre Buzău și Focșani.

,,Șantierul tronsonului 1 Buzău – Vadu Pașii al Autostrăzii Buzău – Focșani (A7) ! Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL; Lungime: 4,6 km.; Durată contract: 20 de luni; Valoare contract: 689,285,996 de lei, fără TVA; Sursă de finanțare: PNRR; Ordin de începere: 05.12.2022; Stadiu actual: 12%; Termen deschidere: 2024.

Șantierul tronsonului 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat al Autostrăzii Buzău – Focșani (A7) ! Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – SC Intertranscom Impex SRL; Lungime: 30,8 km.; Durată contract: 26 de luni; Valoare contract: 1,317,073,556 de lei, fără TVA; Sursă de finanțare: PNRR; Ordin de începere: 06.02.2023; Stadiu actual: 13%; Termen deschidere: 2025.

Șantierul tronsonului 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni al Autostrăzii Buzău – Focșani (A7) ! Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – SC Intertranscom Impex SRL; Lungime: 36,1 km.; Durată contract: 26 de luni; Valoare contract: 1,469,390,182 de lei, fără TVA; Sursă de finanțare: PNRR; Ordin de începere: 10.02.2023; Stadiu actual: 13%; Termen deschidere: 2025.

Șantierul tronsonului 4 Mândrești Munteni – Focșani al Autostrăzii Buzău – Focșani (A7) ! Antreprenor: Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL; Lungime: 10,94km.; Durată contract: 20 de luni; Valoare contract: 763,720,833 de lei, fără TVA; Sursă de finanțare: PNRR; Ordin de începere: 05.12.2022; Stadiu actual: 15%; Termen deschidere: 2024." – comunicat CNAIR. Cu mobilizarea actuală a UMB, tronsoane de pe A 7 ar putea fi deschise la iarnă (în funcție de asigurarea descărcărilor). Astfel fără lotul 3 de pe Ploiești-Buzău(fără contract semnat), lotul 4 de la Buzău devine autostradă muzeu.

https://economedia.ro/autostrada-moldovei-loturile-umb-de-pe-sectiunea-buzau-focsani-au-depasit-progresul-pe-care-il-au-pizzarotti-si-trace-pe-primele-doua-loturi-dintre-ploiesti-si-buzau.html

TibiV

Ultima fraza m-a lasat masca...  :o

QuoteAstfel fără lotul 3 de pe Ploiești-Buzău(fără contract semnat), lotul 4 de la Buzău devine autostradă muzeu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bachus01

Umblă niste vorbe ca vor sa termine integral Buzau - Focșani pana la sfarsitul lui 2024 . Aici banuiesc si o presiune politică (nu degeaba este bătaie pe MT) , mai ales că anul urmator este an electoral .
Dacă ne uităm pe filmări,  fix aceste tronsoane sunt prioritizate din A7 . Cele mai multe foreze sunt pe Buzău- Focsani. Iar la tratamente nu imi fac probleme  . Munca de chinez.


ovicor

E logic sa prioritizeze tronsoanele din sud, ele vor fi utilizate de mai multi care circula spre si dinspre Bucuresti. Si daca termina aceste tronsoane, poate muta lucratorii mai spre nord. Nu ca imi fac iluzii ca nu si-ar baga politicul coada!

Stef

UMB vrea A8, pe capătul montan moldav probabil vor fi desemnați, prin urmare la nord de Bacău pot foarte ușor lega șantierele.

mirceaeliade

QuoteGuvernul a aprobat acordul cu Banca Europeană de Investiții de 600 milioane euro pentru finanțarea A7 sectorul Ploieşti – Paşcani
Guvernul a luat act, vineri, de un memorandum care prevede aprobarea negocierii contractului de finanţare dintre România şi Banca Europeană de Investiţii, în valoare de 600 milioane euro, pentru susţinerea proiectului Autostrada A7 România – Cofinanţare aferentă Mecanismului de redresare şi rezilienţă – şi a semnării acestuia; acordarea împuternicirii de semnare ministrului finanţelor, transmite News.ro.
Valoarea totală estimată a proiectului este de 6,716 milioane euro (cu TVA), alocarea aferentă din PNRR fiind în sumă de 1,949 miliarde euro. Diferenţa, până la concurenţa valorii totale, urmează a fi acoperită de la bugetul de stat, împrumutul în valoare de 600 milioane euro vizând acoperirea parţială a acestei contribuţii a bugetului de stat.
src

pelan87

#9700
Update CNAIR (Harta Cestrin):

Ploiesti - Buzau, lot 1 (Pizzarotti - Retter)

Probleme privind:
- calitatea slaba si cantitatile insuficente de pamant ce pot fi exploatate din gropile de imprumut

- nivel ridicat al panzei freatice
In acest sens, in data de 11.04.2023 a fost efectuata o vizita in aplasament, impreuna cu proiectantul general. S-au stabilit pasii de urmat:
1. Identificarea unor noi suprafete necesare pentru acoperirea deficitului de pamant de umplutura - realizat
2. Elaborarea de catre proiectant a documentatiei necesare pentru promovarea HG - realizat
3. Proceduri interne ale CNAIR SA pentru promovare HG - in curs de finalizare,
4. Realizarea unor lucrari care sa permita scaderea nivelului panzei freatice.
In data de 28.04.2023, s-a revenit in amplasament cu proiectantul general. Lucrarile dispuse de acesta in data de 11.04.2023 nu au dat rezultat, astfel incat proiectantul general a stabilit realizarea unui sistem drenant si realizarea lucrarilor la terasamente pe tronsoane succesive de cca 100 m

- intarzieri ale antreprenorului in elaborarea DDE conform PT

A fost transmisa aprobarea CNAIR SA pentru utilizarea rezervelor de implementare pentru lucrari suplimentare de arheologie si extinderea termenului de executie a contractului cu 153 zile. Dupa semnarea ordinului de variatie, noua data de finalizare a lucrarilor va fi 24.09.2024.

pelan87

Update CNAIR (Harta Cestrin):

Ploiesti - Buzau, lot 2 (Coni - Trace)

Probleme privind:
- calitatea slaba si cantitatile insuficente de pamant ce pot fi exploatate din gropile de imprumut

- nivel ridicat al panzei freatice
In acest sens, in data de 11.04.2023 a fost efectuata o vizita in aplasament, impreuna cu proiectantul general. S-au stabilit pasii de urmat:
1. Identificarea unor noi suprafete necesare pentru acoperirea deficitului de pamant de umplutura - realizat
2. Elaborarea de catre proiectant a documentatiei necesare pentru promovarea HG - realizat
3. Proceduri interne ale CNAIR SA pentru promovare HG - in curs de finalizare

- intarzieri ale antreprenorului in elaborarea DDE conform PT

GAC

de lotul 3 Pl-Bz ce mai stim? a venit vreo contestatie?

a.l.x


horatiu.cosma

Genial statusul CNAIR pentru primul tronson din A7. În 11.04 procedurile interne la CNAIR pentru promovarea Hotărârii de Guvern de exproprieri suplimentare pentru noi gropi de împrumut erau în curs de finalizare. 50 de zile mai târziu (aproape 10% din durata contractului de lucrări), niciun update, la Ministerul Transporturilor pe site nu a apărut în consultare publică.

Iar treaba cu pânza freatică face toți banii. Adică Consitrans a dat-o de gard în proiectul tehnic când a zis că apa e la 5 metri adâncime și de fapt e la 50 de cm. Și a venit pe 11.04 de mânuță cu CNAIR în teren să propună o soluție tehnică de remediere. Și a propus. Și, surpriză, pe 28.04 când s-au dus iar în teren, au constatat că soluția "nu a dat rezultat". Halal proiectant, să dea rateu de 2 ori la rând în același loc, în câmpie plată, la o amărâtă de soluție de drenare a apei. Perspectivele pentru A3 Ploiești - Brașov sunt nemaipomenite...

Din informațiile mele CNAIR+Consitrans au dat dreptate într-un final constructorului că e nevoie de blocaj de piatră + drenaj, dar deocamdată doar pe gură, încă nu au fost în stare să trimită și o hârtie asumată în acest sens. Deci peste cele 153 de zile de prelungire a termenului contractual, cât de curând o să mai urmeze încă o tură de prelungiri.