Autostrada A6 București-Lugoj

Started by Ionut, July 19, 2013, 09:15:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

hvm

#1260
Pai cum? nu se anuleaza din oficiu fiindca CNSC a spus ca nu e legal si se merge cu contractul vechi? sau e ca la noi la nimeni? Oriuc la 28 de oferte ne asteapta cel putin 1 an de analiza... (luand exemplu de pe a7)...

Eu sper sa se semneze ala vechi si sa mearga inainte. Desi daca face contestatie CNAIR la CAB mai dureaza minim 4-6 luni (acu cu vacanta de vara)...

Pe de alta parte ma uit la harta de mai sus cu drumuri de mare viteza planificate si vad ca avem si Zalau - Jibou si Dej - Jibou. Cam asta era viziunea mea pentru A14 si nu cea directa spre Baia mare prin dealuri. Stie cineva cand a aparut harta asta?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danpandrea

^harta arată A13 pornind din vestul Bacăului. N-aș lua-o chiar de bună...

NGC

#1262
^^

Quote from: NGC on May 15, 2022, 11:50:16 AMToate cele 4 licitatii lansate recent au clauza asta.

QuoteIncheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de respingerea in mod definitiv de catre CNSC/Instanta de judecata a contestatiilor/plangerilor formulate cu privire la anularea procedurii de atribuire initiata prin Anuntul de participare nr. CN1031452/01.06.2021.

Dupa decizia CNSC (pe care nu au mai contestat-o la CAB), au schimbat clauza.

QuoteIncheierea contractului de achiziţie publică este posibila doar in situatia in care nu este semnat contractul de achizitie publica care face obiectul procedurii de atribuire initiata prin Anuntul de participare nr. CN1031452/01.06.2021.

Practic incearca sa rezolve problemele semnalate in decizia CNSC astfel incat anularea vechii licitatii sa poata trece mai apoi de CNSC si eventual CAB. Am tot vrut sa va zic ca pun ceva la cale, dar am tot uitat.

mirceaeliade

#1263
QuotePentru Lotul 1 (FILIAȘI – DROBETA TURNU SEVERIN), cu o lungime de aproximativ 70 de km și cu o valoare estimată de 28,19 milioane de lei (fără TVA), au fost depuse 7 oferte:
1. Asocierea S.C. ADURO IMPEX S.R.L. – S.C. WE PROJECT ENGINEERING S.R.L.
2. SC CONSITRANS SRL
3. Asocierea S.C. D P CONSULT S.A. – S.C. EXPLAN S.R.L. – S.C GEOLOGIC-SITE SRL – SCA TEAHA&FÜZESI
4. Asocierea EGIS ROMANIA S.A. – EGIS INTERNATIONAL SAS – SC PRIMACONS GROUP SRL – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – ECO GEODRUM SRL
5. İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ
6. Asocierea S.C. IRIMAT CONS S.R.L. – S.C. STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – S.C. INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII S.R.L.
7. Asocierea SC PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA S.R.L. – S.C. PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – S.C. EAST WATER DRILLINGS S.R.L.

Pentru Lotul 2 (DROBETA TURNU SEVERIN – DOMAȘNEA), cu o lungime de aproximativ 65 de km și cu o valoare estimată de 47,79 milioane de lei (fără TVA), au fost depuse 7 oferte:
1. SC CONSITRANS SRL
2. Asocierea IRIMAT CONS SRL – STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – InfraNova Solutii Tehnice in Constructii SRL
3. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL S.A.S. – PRIMACONS GROUP SRL – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – ECO GEODRUM SRL
4. Asocierea TPF INGINERIE SRL – TPF CONSULTORES DE ENGENHARIA E ARQUITETURA S.A.
5. Asocierea EXPLAN SRL – GEOLOGIC SITE SRL – DP CONSULT SA – TEAHA&FUZESI
6. Asocierea PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA – PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – EAST WATER DRILLINGS SRL
7. INPRO MUHENDISLIK MUSAVIRLIK A.S.

Pentru Lotul 3 (DOMAȘNEA – CARANSEBEȘ), cu o lungime de aproximativ 45 de km și o valoare estimată de 25,38 milioane de lei (fără TVA), au fost depuse 6 oferte:
1. CONSITRANS SRL
2. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – PRIMACONS GROUP SRL – ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA – ECO GEODRUM
3. İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ
4. Asocierea IRIMAT CONS SRL – STUDIO CORONA S.R.L. CIVIL ENGINEERING -INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII
5. Asocierea EXPLAN SRL – GEOLOGIC SITE SRL – DP CONSULT – SOCIETATE CIVILA DE AVOCATI TEAHA & FUZESI
6. Asocierea PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA SRL – PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L. – EAST WATER DRILLINGS SRL

Pentru Lotul 4 (CARANSEBEȘ – LUGOJ), cu o lungime de aproximativ 50 de km și cu o valoare estimată de 18,79 milioane de lei (fără TVA), au fost depuse 8 oferte:
1. Asocierea SC ADURO IMPEX SRL – SC WE PROJECT ENGINEERING SRL
2. SC CONSITRANS SRL
3. Asocierea SC DP CONSULT SA – SC EXPLAN SRL – SC GEOLOGIC-SITE SRL – SCA TEAHA&FUZESI
4. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS – SC PRIMACONS GROUP SRL – SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONAL SRL – ECO GEODRUM SRL
5. İNPRO MÜHENDİSLİK MÜŞAVİRLİK ANONİM ŞİRKETİ
6. Asocierea S.C. IRIMAT CONS S.R.L. – S.C. STUDIO CORONA SRL CIVIL ENGINEERING – S.C. INFRANOVA SOLUTII TEHNICE IN CONSTRUCTII S.R.L.
7. MEGA MUHENDISLIK MUSAVIRLIK (MEGA ENGINEERING CONSULTING INC)
8. Asocierea S.C. PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA S.R.L – S.C. PERFECT CONSULT EUROPE S.R.L
https://economedia.ro/autostrada-sudului-craiova-filiasi-lugoj-au-fost-depuse-28-de-oferte-pentru-proiectarea-celor-4-loturi.html

QuotePe 12 mai 2022, Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor (CNSC) a admis în parte contestațiile depuse de Egis și Explan, după ce a fost anulată licitația pentru studiul de fezabilitate al drumului de mare viteză Craiova – Lugoj. Decizia CNSC putea fi atacată însă în instanță. La acea dată, reprezentanții CNAIR ne-au transmis că prin decizia CNSC nu se anulează automat licitațiile în curs pentru cele patru loturi de la Filiași la Lugoj. De altfel, vechea licitație pentru întreg tronsonul Craiova – Lugoj apare în acest moment ca fiind anulată în SEAP. În plus, ambii contestatori ai anulării licitației vechi, respectiv francezii de la Egis și clujenii de la Explan, au depus oferte pentru toate cele patru loturi din licitațiile noi.

Pe de altă parte, potrivit datelor de pe portalul instanțelor, Curtea de Apel București (CAB) s-a pronunțat pe 28 iunie cu privire la contestațiile din cadrul licitației vechi, formulate după ce Egis fusese desemnat câștigător iar CNSC admisese în parte contestația clujenilor de la Explan. ,,Modifică în parte decizia CNSC în sensul că admite în parte contestaţia, doar cu privire la decizia autorităţii contractante privind acordarea punctajului maxim ofertei Egis. Anulează raportul procedurii nr 24/14472/22.12.2021 şi obligă autoritatea contractantă la continuarea procedurii de atribuire prin reevaluarea ofertei Egis în conformitate cu considerentele prezentei decizii în ceea ce priveşte punctajul acordat".

Rămâne de văzut care dintre proceduri vor fi încheiate cu atribuirea de contract/contracte.
https://www.economica.net/autostrada-sudului-28-de-oferte-pentru-studiile-de-fezabilitate-ale-drumului-de-mare-viteza-filiasi-lugoj_599963.html

mdragos

Senzatia mea este ca aceste SF-uuri vor fi blocate minim 1-2 ani. Deci ideea lui Grindeanu de a "salva" timp prin spargere in 4 bucati => fail. Ramane de vazut daca am dreptate.

mirceaeliade

#1265
de pe FB Grindeanu, se pare ca a incepe din viitorul DR care trece prin Magurele

tom_sawyer

Din varianta verde se poate desprinde ușor o autostradă de 30-40 km spre Giurgiu, care oricum trebuie făcută. Bulgarii deja încep proiectarea pentru primele tronsoane din autostrada spre Veliko Târnovo.

carutasul

Cred că nici n-ar fi mai mare de 25 km...

ionescu63

Dar intrarea/ieșirea din  București ar fi foarte aglomerată

carutasul

E o zonă pe acolo slab urbanizată, de la piața Pucheni sau mai spre sud dar sincer nu am mai fost de mult pe acolo să văd dacă au mai apărut case/cartiere între timp; pe acolo s-ar putea încerca o nouă străpungere, nu am urmărit topicul ăsta ca să văd dacă e prognozat ceva acolo. În teorie șoseaua Sălaj are două benzi pe sens, doar că unul e veșnic blocat de mașini.

BIGRED1984

Cred ca mai repede e continuarea din Ferentari decat Salaj. (de fapt asa si se lauda, Măgurele Expres: 9,62 km, realizează legătura A0 – DNCB – Parc Industrial Măgurele– Prelungirea Ferentari )

Momentan, fara DR, DX-ul se termina intre A0 si DNCB , fix in camp, macar are nodul cu A0.

PlayStation

Ar trebui largita Zetarilor si facut un pasaj denivelat cu soseaua Giurgiului

carutasul

Mie nu prea îmi e clar ce a intenționat poetul când a proiectat Bulevardul Ferentari, că aparent ar fi trebuit să meargă la centură, sau poate ar fi trebuit să facă parte din inelul central... Mă gândeam la Sălaj pentru că e legat mai bine de centrul orașului, dar evident că trebuie să existe mai multe artere care să preia traficul, în funcție de zonă. Însă am impresia că au apărut tot felul de construcții, acum 10 ani era încă aproape câmp și probabil s-ar fi putut rezerva spațiu pentru un viitor bulevard, de fapt două, că trebuie și un inel, acum probabil mai trebuie demolat...

adyneamtu

Poate poetul a facut intoxicatie cu plumb inainte sa-si termine ideile. :lol:
Pe Zetarilor nu era planuit un pasaj peste Cimitir ca sa continue inelul pana la Alexandriei si apoi in Ghencea ?