Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

paulmare

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18848684-seful-din-prezent-autostrazi-viseaza-cai-verzi-pereti-anul-vom-inaugura-mai-multi-autostrada-2014-datele-oficiale-din-teren-contrazic.htm

La ce se refera cu cei 3 km din 2015 ?
ca termina "provizoriu" a3 in popasului si emil racovita ? (caz in care trebuie sa se mute toti din zona aceea :) )
sau ca fac cei 3 km lipsa - de finalizat un pasaj peste popasului cu un nod rutier dedesubt, un pod peste balta si un pasaj peste CF ?

zol21

Quote from: Vlad94 on December 16, 2014, 12:24:36 PM
Deci ca sa inteleg,pe A3 se lucreaza doar pe Gilau-Nadaselu si Surplacu de Barcau-Bors?Bucata aia de 6km intre Centura și Municipiul București nu se mai face?

la suplacu -bors nu avem nici macar castigatorul licitatiei...

cutter

@paulmare:

@VictorC face doar o enumerare a kilometrilor care ar trebui să se termine contractual în 2015 fără să implice că au și șanse de reușită proiectele respective. Ori conform contractului, după cum mi-a confirmat într-un răspuns CNADNR-ul săptămîna trecută, termenul pentru București-Ploiești contractul Pizzarotti a rămas aprilie 2015. Că nici ei nu cred în el, asta e evident. Le-am scris astăzi o solicitare pe tema asta.

BIGRED1984

@paulmare - Din cate stiu eu , nu ar trebui sa fie nod la Racovita/Popasului cu A3. De aceea se face podul.Si nici pod peste balta nu stiu sa existe, daca nu ma insel proiectul ocoleste zona cu ape si iese in dreptul strazii Fab. de Glucoza.
Raman cele 2 poduri.

Dar daca tot nu exista un orizont de asteptare, nu stiu de ce nu fac, provizoriu, o cale de acces , macar pe sensul spre Ploiesti din Racovita/Popasului, cred ca s-ar putea integra bine, fara sa strice tot acolo, cu o mica largire si cu o zona mai lata care sa permita viraj la stanga dinspre Pipera.

paulmare

este un nod rutier prevazut - un sens giratoriu sub pasaj si niste bretele de urcare

Pe bucata de autostrada care e gata - sunt deja indicatoarele spre Pipera si spre Voluntari montate (sunt si poze cateva pagini mai in urma, "spotterul" care a reusit sa ajunga pana acolo, foarte hotarata persoana a fost :) bravo lui)

La capatul baltii saulei e doar un stavilar al apelor romane, care sustinea doar trafic agricol, nici macar nu a fost "modernizat" ca cel dintre balta pipera si balta saulei (care a fost schimbat la doua benzi acum vreo 6 ani cred)
In nici un caz nu poti pune autostrada pe el

Ce e mai rau e asta
http://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-18850111-rectificare-negativa-720-milioane-lei-primaria-capitalei-raman-fara-bani-proiectele-largire-strazilor-fabrica-glucoza-prelungirea-ghencea-brasov-pasajul-pietonal-piata-romana-parcarea-parkride-aerogar.htm

deci descarcarea A3 in bucuresti ramane iar in coada de peste

BIGRED1984

ok, asta cu stavilarul chiar n-o stiam.
despre descarcare, tehnic vb., A3 se va termina in rondurile respective, nu cred ca ii opreste cineva sa nu faca pana acolo ; largirea pt. FdG e in grija primariei - dar probabil stie el de ce a taiat de acolo.

NGC

Avem 8 oferte pentru realizarea SF-ului pentru "Drum de legatura intre Autostrada A3 si DN 1 ( zona loc.Martinesti)".
1. MAXI DESIGN, 2. IRIMAT CONS, 3. SEARCH CORPORATION

ciprebbe

^ MaxiDesign - 232 596,00
ExpertProiect 2002 - 379 319,48
IrimatCons  - 271 900, 00
RutierConex - 313 000, 00
NVConstruct - 393 000,00
DamarConsult - 378 220,00
SearchCorporation - 289 215,11
TehnoConsultingSolutions - 347 600,00
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: NGC20 on December 16, 2014, 03:08:09 PM
Avem 6 oferte pentru "Elaborare Studiu de Fezabilitate pentru TUNEL Meses".
1. TEHNO CONSULTING SOLUTION, 2. VISION ENGINEERING, 3. TECNIC CONSULTING ENGINEERING
4. VIA CARPATIA CONSULT, 5. SEARCH CORPORATION / CONSITRANS, 6. IRIMAT CONS

SC IRIMAT CONS SRL - Subcontractanti SC IPTANA SA,  T CIF SA CRAIOVA

SC IRIMAT             1.566.775,10
CONS SRL

Asocierea SC        1.395.417,96
SEARCH
CORPORATIO
N SRL –
CONSITRANS
SRL

Asocierea SC            914.674,04
Tehno
Consulting
Solution SRL –
SC AIN
ACTIVE SLU

TECNIC                       1.096.337
CONSULTING
ENGINEERIN
G ROMANIA
SRL

SC VIA                          1.464.049,53
CARPATIA
CONSULT SRL
& RPA s.r.l.

Asocierea SC                  1.080.653,2
VISION
ENGINEERIN
G SRL – SC
PEGASO
INGEGNERIA
S.r.l. – SC
SISTENA
INGEGNERIA
S.r.l.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

#4839
^^^ Nu am mai trecut sumele pentru ca sunt valori mici si oricum avem in final in sinteza valoarea estimata si valoarea de atribuire, dar daca trebuie, pot sa le trec pe viitor.  ;)

alm26mm

in ce moneda sunt exprimate ofertele ? Euro ?

NGC


alm26mm

Macar sa fie folosite aceste studii, nu sa ajunga intr un sertar de birocrat ca multe altele pe care s au dat bani grei si apoi nu au mai fost de folos, fiind depasite...si asta fiindca tunelul pe sub Meses cere mult mălai și timp...o sa treacă multă apă pe Someș până va fi pus pe hartă.

ciprebbe

De data asta nu vor sta prin sertare. Toul e ca aceste SF-uri sa prezinte situatia reala.
Exact asta se vrea , sa se afle "cat malai si timp" e necesar pt cei 2,4km de tunel si licitarea lui separat de alte tronsoane.

@NGC20 - le-am trecut pt ca, din experienta, pe viitor or sa apara intrebari legate de sumele oferite( de obicei cand avem castigatorii finali) iar multi inca nu au invatat sa se uite in sinteza mai des.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

cand o sa vada cat malai costa parca vad ca o sa revina la debleul lui Bechtel..:)))
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).