Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

voicul

@panzer Cred ca mai degraba refuz sa cred ca nu gasesc 30 de mil lei si lasa lucrarea la 80% pentru a o termina anul viitor.

Dar ma uit la A10 si ...

Dominik

Hmmm...cred ca intram in cartea recordurilor daca nici dupa acest an nu se finalizeaza cei 3 km !
You're in Steelers Country

dumbravaandrei

cred ca poti sa trimiti deja cererea la Guiness :)

NGC

"Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"

Quote from: NGC on March 22, 2018, 07:25:51 PM
De cateva zile se cam stia incotro se indreapta solutia pentru contestatia ITINERA.

CNSC a admis contestatia ITINERA. Decizia va aparea Luni.

Urmeaza CAB.

Quote from: Ionut on March 22, 2018, 08:49:47 PM
WOW, nu ma asteptam... nu credeam ca va fi admisa. Pfai, telenovela continua... sa ne dai te rog cand apare decizia CNSC. Se admite complet contestatia? Ca au cerut descalificarea locurilor 1 si 2. :)

Timp de 7 zile lectura de seara se gaseste aici. Are 79 de pagini, asa ca aveti ce citi. :D

pentium10

am citit o parte, dar sincer nu credeam ca locurile 1 si 2 pot face asemenea greseli
cred ca aceste greseli nu sunt unice doar la acesta licitatie ci se repeta si la altele, dar aici parca au fost mai exigenti (cred constantatorii)
Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

teoneo

Poze de azi din zona nodului de la Aeroport Targu-Mures. Bretelele sunt cu asfalt pe ele, iar de ceva vreme se vedeau si rigolele. Nu voi pune toate pozele (la unele pun doar link-ul spre ele).
Poza luata de la nord de aliniament, de pe E60:

poza luata dinspre vest catre nod (parte din el).

Powered by API/PUM imgur uploader

E60 a fost invadat de masini cu insemnele Strabag. Nu imi aduc aminte sa fi vazut atatea intr-o singura deplasare! Sper sa fie un semn bun. (Camioanele nu se mai socotesc - nu au reclama pe ele).
Alte poze:
p1 - p2

teoneo

Poze din zona nodului Iernut (lot2, Astaldi/Max-Boegl). Se lucra la relocari. Cea mai vizibila era a conductei magistrale Transgaz (700mm). Ma deplasez dinspre nord spre sud (la inceput pe DN14A).










Powered by API/PUM imgur uploader

teoneo

De pe dealul de la sud de autostrada. Vedere spre nord:


Casa care va fi demolata. Proprietarul a inceput sa isi mute din lucruri. I s-a dat un timp ridicol de mic pentru ca sa se mute in conditiile in care a asteptat 2 ani banii (care i-au venit pe 28-feb). Am discutat multe cu dansul...


O parte din relocari au fost efectuate. Se vad doar urmele. Perspectiva spre viitorul nod.

si vedere de jos (de pe DN14A).

Traseu relocare pe partea sudica a dealului (p1 - p2 - p3)

Din ce am aflat, e posibila demolarea unei case aflate pe traseului viitoarei devieri a DN14A. Ar fi prima casa de pe partea dreapta, la nord de CF. Sper ca in curand sa avem si o confirmare.

Alte poze [1|2] cu aliniamentul spre Est de DN (doar decopertare) si cu fostul canton CFR [3|4] care va deveni istorie.
Powered by API/PUM imgur uploader

teoneo

Lot 3 Straco (sector 2A al A3). Nod Ludus/Chetani. Conexiunea cu E60/DN15.





[poza21|poza22]

Vedere pe aliniament spre Gheja-Ludus-TgM. (In aceasta zona va fi nodul pe autostrada).


poza24

teoneo

Zona viaductului peste care autostrada va supratraversa E60/DN15, la est de Chetani (km22+750).








teoneo

Zona celei de-a 3-a supratraversari a E60 de pe lotul Straco (km28+550).







Cu observatia ca la cea de-a doua traversare nu am vazut ca s-ar fi apucat (conduceam).

voicul

Deci a intrata si Straco in teren. Asta e bine.

+1 pentru poze si filmare.
E clar ca TS isi face treaba.

Sa fim multumiti daca termina constructorii pe banii lor proiectele incepute SI daca o sa le si putem  :vroomvroom: ...

ciprebbe

Quote from: teoneo on March 27, 2018, 12:33:28 AM


Din ce am aflat, e posibila demolarea unei case aflate pe traseului viitoarei devieri a DN14A. Ar fi prima casa de pe partea dreapta, la nord de CF. Sper ca in curand sa avem si o confirmare.


Nu e posibila ci e chiar sigura, se vor demola toate cladirile  de pe partea aia (spre lot Geiger) pentru relocarea DN-ului in zona nodului Iernut.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MISECE62

Popasului-Gherghitei-Petricani, ceva nou?

horatiu.cosma

Am citit decizia CNSC (mersi NGC) pe Ogra-Tg.Mureș lotul 1, acolo unde CNAIR a declarat Strabag câștigător, iar locul 3 a contestat primele 2 locuri. Trecând direct la concluzii, CNSC a acceptat contestația și a spus într-o formă mai frumoasă celor de la CNAIR că nu sunt capabili să evalueze niște oferte, să fie proactivi, să facă o evaluare corectă, inteligentă și i-a pus să reevalueze, indicând în argumentație că Strabag și locul 2 ar trebui trimise la plimbare pentru ofertele lor. Motivele sunt următoarele:

-Locul 2 nu și-a mai extins garanția de participare pe perioada de valabilitate a ofertei, deci pa pa
-Strabag:
      1. CNAIR a cerut ca în perioada de garanție câștigătorul să înlocuiască stratul de uzură și de binder. Strabag a pus ca preț pe metru pătrat pentru operațiunea asta de frezare uzură, frezare binder, înlocuire uzură, înlocuire binder o sumă mai mică decât prețul pe metru pătrat pus pentru uzura inițială, din timpul execuției lucrărilor. Ba chiar mai mic decât prețul materialelor pentru metru pătrat de uzură.
      2. Calculând din oferta Strabag cât ar trebui să lucreze echipele de așternere uzură pe zi conform cifrelor din ofertă, rezultă că aceste echipe ar trebui să lucreze 23,9 ore pe zi. Strabag a spus că e posibil cu ceva repartizor de asfalt și stație ultraperformante, însă nu a avut niciun argument pentru imposibilitatea realizării cantităților din ofertă pe partea de compactare, resurse umane, financiare pentru oameni.
      3. Strabag nu a oferit nicio justificare pentru oferirea a 20 de ani garanție pentru dispozitivele de acoperire a rosturilor de dilatație. În schimb, plini de sine, au spus că nici firma contestatoare nu poate oferi 20 de ani garanție, că cei mai buni de pe piață cu care a discutat Strabag și anume Maurer oferă 15 ani cu indulgență. Surpriză: firma contestatoare a obținut de la Maurer o declarație prin care Maurer își asumă 20 de ani garanție. Asta e, aroganța costă. În plus, Strabag nu a oferit absolut nicio detaliere de prețuri pentru perioada de garanție a acestor dispozitive de acoperire a rosturilor de dilatație (reparații, înlocuiri etc).

Mai sunt și alte puncte, dar CNSC s-a rezumat doar la astea, obligând CNAIR să reevalueze ofertele. Eu trag niște concluzii:

1. Strabag a fost foarte convins că va câștiga, având lotul vecin și a tratat cu mare superficialitate depunerea ofertei. Ei bine, așa cum i-a ars Astaldi la Bogata, așa se pare că vor fi arși și aici.
2. Pe 6.03.2017 au fost depuse ofertele. Au trecut mai bine de 12 luni de la depunere și uite ce rezultat grozav a livrat comisia de evaluare a ofertelor din CNAIR. Ei dau vina tot timpul pe contestații, dar după atâta timp, atâtea contestații, să nu fie în stare să ceară o clarificare/justificare pentru un amărât de rost de dilatație, sau să facă un calcul matematic de 2 lei și să vadă că e imposibil să aștearnă Strabag asfaltul în timpul ăla sau să îl înlocuiască în banii ăia, sau să observe că locul 2 nu mai are garanție de participare validă și că practic e în afara competiției... E de nedescris, sunt așa de slabi încât aș intra în pământ în locul lor de rușine. Cei din comisia aia sunt vinovați pentru întârzierea finalizării lotului de autostradă de la Tg.Mureș cu cel puțin 2 ani, pentru că
3. Va începe sarabanda contestațiilor. Strabag va contesta la CAB, va pierde. CNAIR va reevalua ofertele, va descalifica Strabag și locul 2 și va declara locul 3 noul câștigător. Strabag va contesta la CNSC eliminarea din competiție, apoi la CAB. Posibil să se găsească vreo șopârlă la locul 3 pe care evident comisia de evaluare din CNAIR nu e capabilă să o găsească, locul 3 va contesta la CAB............................................................
       
Vă pun un mesaj de-al meu de acum aproape un an.

Quote from: horatiu.cosma on April 27, 2017, 12:16:36 AM
La Ogra-Tg.Mures lotul 1, autorizatia de construire va fi valabila pana la finalizarea lucrarilor cu conditia sa inceapa aceste lucrari la maxim 24 de luni de la emiterea autorizatiei. Eu zic ca de data asta ar fi o idee buna sa o mai tina putin la sertar nesemnata, fiindca daca ne paste un "Domnesti 2", s-ar putea sa fie probleme cu nerespectarea acelui termen de 24 de luni.

Autorizația de construire pentru lot va expira, fiindcă sunt 99% sigur că nu vom avea constructor în teren până pe 26.04.2019, când expiră. Automat certificatul de urbanism, avizele vor trebui reînnoite. Și uite cum CNAIR, repet, CNAIR, că aici e vina lor și doar a lor, și-a bătut joc în ultimul hal prin incompetență de un lot de autostradă. Dar ei vor să modifice legea achizițiilor publice, că sunt prea multe contestații, ei niciodată nu sunt de vină, doar alții...