Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

Cipi

Pare perpendicular pe DN1, din cate inteleg din poza si descriere, deci nu functioneaza drept centura.

mirceaeliade

QuoteCNAIR a semnat cu un constructor din Iași, Agnel Industry, contractul pentru lucrări de reparații la podul de la Posada pe DN 1 Valea Prahovei. Contractul a fost semnat pentru o ofertă de 5 milioane lei, valoarea estimată a CNAIR fiind de 5,9 milioane. Viaductul de la Valea Orății (Posada) la kilometrul 114 pe DN 1 Valea Prahovei a fost construit în 1925, iar la a doua licitație au fost depuse două oferte...

Lucrările vor începe din iunie, iar circulația va fi restricționată, alternativ, pe câte un sens, conform planului de sistematizare pe care l-a aprobat IGPR. Durata contractului este de 10 luni, cu 5 luni perioada cu lucrările la partea de suprastructură.

Viaductul de la Valea Orății (km. 114), în circulație de aproape un secol, are o lungime de 96 de metri și o ,,stare tehnică necorespunzătoare cu elemente constructive aflate în stare avansată de degradare" atât la suprastructură cât și la elementele de rezistență care susțin calea podului, potrivit expertizei tehnice pe care a consultat-o Economedia. www



TVlad

" Lărgirea viaductului s-a realizat în 1978 prin execuția unui viaduct cu aceeași schemă statică, boltă dublu încastrat din vbeton armat cu lățimea de 3,5 metri, în aval de viaductul existent."

Foarte interesant, nici nu banuiam ce e dedesubt.
Sa vedeti acum mega blocaje. Ala de la Banesti a fost floare la ureche, circulindu-se de bine, de rau simultan pe o banda pe sens.




Powered by API/PUM imgur uploader

dumbravaandrei

Eu înțeleg că se demolează și se reface podul vechi, pe care nu se circulă momentan. Deci de ce ar fi blocaje la Posada? Acces au destul pe sub pod.


dumbravaandrei

#1191
Scuze eu că n-am făcut-o pe Sherlock Holmes să văd despre care din cele 5-6 poduri de la Posada e vorba...
Acolo nu e pod vechi, este mai la vale...

Leo-Ph

O sa fie "complicat" de circulat alternativ in zona aia. Rabdare si tutun pentru cei care vor astepta sa treaca

TVlad

Podul nou din 1978 e lipit de cel vechi si se circula acum pe ambele: cel vechi e sub banda Bucuresti - Brasov, cel nou sub banda Brasov - Bucuresti.

In alta ordine de idei: mai tineti minte ca acum citiva ani au lucrat ceva si pe viaductul Florei? Acolo exista un pod vechi "distinct", cu arce de piatra, construit in 1854. Il stiam de multa vreme abandonat si vai de el insa, surpriza, cu ocazia lucrarilor l-au asfaltat si cred ca au deviat o banda pe acolo.

mirceaeliade

QuoteConsiliul Judetean Brasov a aprobat in sedinta declansarea procedurii de expropriere pentru cauza de utilitate publica a terenurilor proprietate privata situate pe amplasamentul obiectivului de investitii ,,Reabilitare si modernizare DJ 102I, Valea Doftanei, judetul Prahova – Bradet, judetul Brasov".
Din acest moment, administratia judeteana poate realiza exproprierea proprietatilor imobiliare (terenuri cu si fara investitii, masa lemnoasa) amplasate pe teritoriul administrativ al municipiului Sacele si afectate acest obiectiv investitional.
Suprafata totala de teren afectata de coridorul de expropriere (inclusiv domeniul public) este de 223.808 mp, iar valoarea totala a terenurilor, constructiilor (anexa si garduri) si a masei lemnoase pentru care CJ Brasov va plati despagubiri este de 2.990.028,90 lei, arata CJ Brasov.
Presedintele Consiliului Judetean Brasov, Todorica Serban spune ca aceasta hotarare inseamna ultimul pas inainte de inceperea lucrarilor de reabilitare si modernizare a DJ 102I, viitoarea alternativa rutiera la DN 1.
Drumul judetean 102I are o lungime totala de 25,63 km, fiind format din:
– Tronsonul 1, aflat in judetul Prahova, intre km 37+620 si km 50+820,38 (limita Jud. Brasov) – in lungime de 13,20 km;
– Tronsonul 2, aflat in judetul Brasov, intre km 50+820,38 (limita jud. Prahova) si km 63+256,08 – in lungime de 12,43 km.www