Coridorul Feroviar Orient/Est-Mediteranean | Curtici-Craiova-Calafat

Started by NGC, January 20, 2016, 10:42:59 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

AndreiB



cristi5

Dupa geometria liniei, Craiova-Strehaia se putea ridica la 160. Chiar nu inteleg de ce doar 120

Pe livretul 1995 sunt 22 minute Filiasi-Craiova (10:16-10:38). Simularea din SF cu 120 da 19 min 28 sec :)



Timpul total Caransebes-Craiova in 1995 era 7:21-10:38 adica 3h17min.

rizzuh

Quote from: cristi5 on April 19, 2024, 07:22:54 PM@rizzuh uite ce pregatesc bulgarii. O reconstructie cu variante de viteza. Unde-am mai vazut de-astea? ;)

Fata de proiectele de reconstructie de la noi, ce pregatesc bulgarii este o imbunatatire imensa fata de vechiul traseu. Insa termenul de executie este o bazaconie :lol:

cristi5

@rizzuh nu contest meritele proiectului bulgaresc. Ce e mai important pt noi: cred ca daca va porni (ca tocmai au anulat niste atribuiri de MR pe PNRR) va ajuta la cresterea punctajului Craiova-Calafat in orice apel de proiecte EU. Asta daca va fi lasat de minister sa concureze...

Nu am prea multe date date intelegerea mea e ca bulgarii au mult mai putina experienta de reconstructie decat CFR (nu ca experienta CFR ar ajuta f mult dar macar stim la ce sa ne asteptam). Dar cred ca urmeaza si la ei. Dinspre CFR auzim ca urmeaza si la MAV.

PS: to be fair, cred ca si Balota e o "imbunatatire imensa", iar restul Craiova-Calafat e necesar pt a pune in valoare "noua" Balota. Ca degeaba faci RK la sine daca ramai cu poduri din 1889, nu se castiga mare lucru la marfa, care e evident prioritatea de proiectare. Ca daca erau calatorii vedeam macar 160 pe Craiova-Strehaia

florin74

Quote from: florin74 on March 24, 2024, 11:13:38 AMFebruarie 2024
Lot 1 Caransebeș - Lugoj, Asocierea Rail Works Fizic 0.00%, FInanciar 0.00%
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est. FCC, Fizic 2.50%, FInanciar 9.45%
Lot 3 Timișoara Est -Ronaț Triaj Gr.D, Webuild Fizic 1.00%, FInanciar 9.75%
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad Webuild Fizic 0.90%, FInanciar 2.46%
Martie 2024
Lot 1 Caransebeș - Lugoj, Asocierea Rail Works Fizic 0.00%, FInanciar 1.85%
Lot 2 Lugoj - Timișoara Est. FCC, Fizic 2.50%, FInanciar 9.45%
Lot 3 Timișoara Est -Ronaț Triaj Gr.D, Webuild Fizic 1.00%, FInanciar 9.75%
Lot 4 Ronat Triaj D - Arad Webuild Fizic 0.90%, FInanciar 2.46%

a.l.x



Cetatean

Pai nu tre' sa apara ca si subcontractori declarati. Cel mai probabil constructorul are suficiente agremente/documente pentru specialitatile necesare. Pur si simplu i-au contractat pe cei de la bawi penreu lucrari.

Xenos

BAWI a facut lucrarile de cale propriu-zisa si la lotul Porr Campina-Predeal, de exemplu. Am acum un lapsus, cum se numeau inainte?


Konter

@Cetatean si atunci de ce se mai declara subcontractorii daca oricum ei contracteaza pe cine vor dupa? Spre exemplu, nu ar putea sa dea lucrari in subantrepriza mai apoi chiar unuia dintre ofertantii cu care au concurat?
Scuze de off-topic, dar mi se pare interesanta speta.

antonelu

Legi și reglementări făcute la mișto și aplicate și mai la mișto!
Nu te-ai obișnuit cu modul de lucru din Românica, se aplică peste tot, nu doar la CFR?!

Cetatean

@Konter
Antreprenorul poate nu avea nevoie sa declare o firma autorizata de demontari la licitatie,pentru ca poate au ei afer pentru asta sau ce documenre le-o fi trebuit la licitatie. Ulterior,in executie tu poti sa contractezi pe oricine. Daca cel pe care l-ai declarat,nu poate asigura capacitatea care ti-o doresti tu? Tre' sa suplimemtezi,nu?
Da,daca l-ai declarat pe X,dar totusi nu vrei sa lucrezi cu el pentru ca Y iti da o oferta mai buna,cazi la intelegere cu X,il schimbi si aia e. Lucrezi cu Y.
Pentru anumite tipuri de lucrari,numarul firmelor este limitat. Mai ales in zona asta de cf.