Mersul Trenurilor 2022-2023

Started by ALEXCFR, September 18, 2022, 09:46:56 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Light

#60
Știe cineva dacă mai trec trenuri de marfă pe linia ferată Blaj-Târnăveni-Bălăușeri-Sovata-Praid? Știu că de câțiva ani trenurile de călători (operate de Regio Călători, CFR Călători nu operează niciun tren pe ruta asta) au ultima stație la Bălăușeri și nu mai merg pe ruta Bălăușeri-Sovata-Praid, dar despre trenurile de marfă am căutat pe internet și nu am găsit nimic.

Al3ks346

#61
Cu ce legam Cluj Napoca de Constanta/Mangalia in sezonul estival 2024? Mai bine zis portiunea Cluj-Teius-Brasov de pe M300 cu Marea Neagra.

dan tm

La Praid nu mai ajung nici un fel de trenuri. Circulatia e inchisa, pe celalalt forum se spunea ca din cauza podurilor.

Nu exista marfa de transportat, la Tîrnaveni combinatul este ras complet.

ALEXCFR

#63
Noutățile din mersul trenurilor 2023-2024
143/146 Oradea Viena
686/687 Baia Mare Viena
1641/1642 va avea grupele 1643/1644 și 4112/4116 (Cluj-Napoca și Sighetu Marmației
472 va avea grupa de Oradea 1743
366/367,406/407 vor ieși pe la Valea lui Mihai
79 va avea grupa de Oradea 1744
74/75 Cluj-Napoca Budapesta va avea grupa de Brașov 76/77 atașată în Simeria.
346/347 va primi grupa 404/405 în Simeria și grupa 348/349 în Arad
1831/1833 Timișoara Lugoj Ilia Simeria Teiuș Cluj-Napoca Suceava Iasi

matei_vasilescu

Era prea frumos ca să rămână... 404/405 de la Cluj plimbat aiurea până la Simeria în loc să se atașeze la Alba Iulia. 346/347 nici nu ar trebui sa aibă oprire la Simeria. Si chiar daca ar plimba electrica izolata Alba Iulia - Teius, tot ies mai avantajos decât sa plimbe toata grupa pana la Simeria. 76/77 idem. (Aici mai delicata problema cu GM).

Alta varianta ar fi mutat 346/7 prin Sibiu cu GM Simeria - Brasov si atunci 404/5 Simeria - Cluj si 472/3 (cu gr. 1743/4) prin Sighișoara si pe racord Coșlariu.

Si de renunțat la ideea de a plimba IC 531/521/532/522 aiurea pana nu e gata coridorul. Poate ar fi mai utile vagoanele alea pe Brasov-Constanta sau la alte trenuri lung parcurs pline si care duc lipsa de locuri.

40-0802-5

74/5-ul ar putea prelua si o grupa de doua - trei vagoane de la Tg Mures, avand in vedere ca 366/7 va evita Clujul.

Cum pot tine cursele alea de Arad - Szolnok cu 21-76-uri de Bucuresti Grivita, asa ar putea si acolo;
1645 -> 74 -> 75 -> 1646.

alinuttt

^ Nu văd o problemă cu grupa care atașează la Simeria. Dacia oricum avea oprire în Simeria(și cred că e firesc, e nod feroviar important).

rio tinto

Mai nou și IC-ul Avram Iancu ramura de vest spre Arad oprește la Simeria. Dar mă tem că e ceva temporar fiindcă în ultima perioadă IC-urile se atașează și detașează la Coslariu (as opposed to Teius) cu opriri in Teiuș a ramurii spre Cluj și Simeria a celei spre Arad.
Numele le sunt schimbate de asemenea în 12531 și 12521 (sună a temporary measure, although welcomed if it'd stay like this for good)

shift2rail

^^ unde putem gasi livretele cu trenurile de noapte (IRN) din sezonul 2023/2024?

ALEXCFR


rio tinto

78/79, 346/347, 472/473, 406/407, 460/461, 402/106?

shift2rail

#71
Aceste livrete nu includ trenurile internationale, trebuie asteptat " mersul" 2024.

Din ce inteleg, Dacia va avea grupa de Oradea (via Arad).

ALEXCFR

346/347 nu avea grupa de Oradea din Arad
472 va avea grupa de Oradea din Arad
79 va avea grupa de Oradea din Arad.
366/367,406/407 Brasov-Deda-Dej Calatori -Jibou-Zalau-Carei-Valea lui Mihai


shift2rail

what a fine mess...deci vom avea Buc-Oradea cu 472 si Oradea-Buc cu 79.

cand se va publica noul mers al internationalelor?

ALEXCFR

Mersul trenurilor al trenurilor internaționale din mersul trenurilor 2023-2024 sunt afișate pe obb