Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cetatean

Sunt mai multe etape.
Prima ora se va translata podul în plan longitudinal, paralel cu firul I.
Apoi, la închidere se va demonta podul actual de peste Cerna, se va translata podul transversal in poziția finala.



florin74

Quote from: florin74 on June 24, 2019, 01:14:48 PM
Situatie 18.06.2019

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,30%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,10%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 91,16%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 97,6%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 67% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 11.76%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 12.99%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 12.43%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 4.5%

Incepe sa se vada si in procente progresul in teren pe Simeria-Km 614.

24.07.2019

FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-98,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 97,30%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 99,8%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 91,56%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 97,7%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 68% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 81% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 12.79%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 14.7%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 13.61%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 7.8%

Cu vreme buna si asigurarea unui flux de plati rapid, cred ca 20% pana la sfarsitul anului e fezabil pe SImeria-Km 614

Cuneo

Am dat o raită prin gara Radna și prima noutate care mi-a sărit în ochi, dispariția pasarelei pietonale. În rest, lucrările avansează destul de încet.

























ioandorin

@Cuneo in schimb "trag" pe Ghioroc si Paulis ! TOT Swietelski este baza! Imagini din 29.07.19:





















Powered by API/PUM imgur uploader

ioandorin

Ghioroc -Paulis varianta provizorie :








Stâlpii de beton sunt pe varianta provizorie, cei metalici sunt definitivi:


Paulis:












Powered by API/PUM imgur uploader

ioandorin

Lucrari la pilonul primului pod peste Mures:





Al doilea este si el în mare parye ridicat 


Primul ridicat asteaptă !!!



Powered by API/PUM imgur uploader


ioandorin

Cuneo se pare că ei se axează acum pe statii. În noiembrie vor să deschidă în Săvârșin lin.3 si 4 ! La terasamente se vedeau după amiază ceva miscări pe la podețe, pe varianta nouă înainte de Ghioroc. În sus spre Bârzava-FOARTE,FOARTE slab spre deloc !

athosga

Unde si de ce este nevoie de varianta provizorie in zona Ghioroc-Paulis?  :o

frunzaverde

#5304
Apropo - ca tot ziceam ca reconstructia Bucuresti - Constanta a dus la scaderea capacitatii de marfa, si s-a bagat 1 miliard de euro ca sa se circule mai prost - cineva s-a uitat la timpii efectivi de mers si capacitati disponibile, si rezultatul real e ca circulatia la marfa e chiar si mai rea decat m-asteptam:

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/cum-am-ajuns-aici-modernizarea-caii-ferate-scade-viteza-trenurilor-1093343
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

Phenol

Ieri seara am trecut prin Coslariu, muncitori nicaieri (hai sa zicem ca a fost prea tirziu, ora 7 seara).

Insa ca si o noutate in gara Podu Mures nu se mai excava si au plantat cateva stalpi noi (!!!) pentru liniile 1 si 2.
Pe varianta noua creste (forte incet) terasamentul.

Phenol

^Nu ca asi vrea sa contrazic eu pe d-nul Neculcea, insa in 2018 lucrarile la podurile Dunarene (cel putin pe hartie) inca nu erau gata. Astfel sectia respectiva era declarata "Sectie de infrastructura cu capacitate saturata", vitezele reduse si timpii de parcurs umflati si pe intervalele de statii adiacente podului. Asa procedeaza CFR la fiecare lucrare.

Mi se pare mai corect sa compare cu timpii din anul in curs.

Scaderea numarului de linii din gari nu contest, la fel au procedat si pe Sighisoara - Simeria.
Insa intreb asa, daca viteza creste teoretic timpul de mers scade pentru fiecare tren astfel aceste doua efecte s-ar putea egala?

Pana la urma neam lamurit de ce nu s-a reabilitata acest pod.

vancouver

frunzaverde, ma asteptam sa fii mai serios si mai critic. Studiul pe care-l citezi arata fix contrariul. Tot studiul este facut in perioada in care podurile dunarene erau in reabilitare. Intre Fetesti si Ovidiu ai o crestere a timpilor pe calatori de 40% - SINGURA CRESTERE DIN TOT TABELUL. Aceasta crestere momentan nu mai exista.

Tot intre Fetesti si Ovidiu pe marfa ai o crestere de 91% - WOW :bash: ... bai frate, ori suntem prosti ori suntem prosti, una din doua..
Adica vezi ca intre Fetesti si Palas ai scaderi peste tot, si pe o zona ai crestere de 91%. Pai daca esti serios te intrebi de ce naibii ai scaderea aia, si daca stii ca e ceva TEMPORAR, NU MAI IEI IN SEAMA. Adica, asta nu e un studiu serios.
Apoi mai ai scaderi la marfa pe Ovidiu-Dunarea si Dunarea-Cernavoda. Logic, aceleasi lucrari la poduri, viteze de 30km/h, etc.

Acum se circula cu 100 km/h pe podurile dunarene, lucrarile sunt gata, timpii atat pe marfa cat si pe calatori sunt in cel mai rau caz egali cu cei din 1990. Pe calatori cu siguranta e mai bine, ca se poate merge cu 160 intre poduri, iar in gara Fetesti de curand se poate din nou cu 100, dupa ce anul trecut a fost cu 50.

Daca excludem zona Fetesti-Cernavoda, aflata in lucru la vremea studiului, timpii la marfa au scazut de la 71 minute in 1990 la 63 de minute in 2018 pe o distanta de numai 54 km ! ! ! Iar la calatori scaderea este de la 40 la 27,5 intre Cernavoda si Palas ! (31%).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Vice33

Preluare Comunicate de Presă CFR Infrastructură:
COMUNICAT DE PRESĂ
CFR SA recepţionează lucrările de modernizare finalizate între Simeria şi Sighişoara
    Bucureşti, 2 august 2019
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în perioada august - noiembrie2019 se vor desfășura recepţiile pe categorii de lucrări finalizate între Simeria şi Sighişoara, parte componentă a Coridorului Rin - Dunăre (ramura nordică).
 
Dezvoltarea infrastructurii feroviare pe tronsonul Simeria - Sighişoara reprezintă un important și complex program de lucrări de modernizare pe întreaga lungime de aproximativ 170 km de cale ferată dublă, care înregistrează la ora actuală un progres fizic de execuție cuprins între 92% şi 99%.
 
O dată cu finalizarea mai multor categorii de lucrări pe tronsonul Simeria - Sighișoara, CFR SA a programat, pentru perioada august - noiembrie, recepţiile la finalizarea lucrărilor pentru următoarele specialități feroviare:
 

       
  • terasamente, infrastructură, suprastructură;
  • poduri, podeţe, tuneluri, viaducte, pasaje rutiere, treceri la nivel;
  • lucrări de energoalimentare, linie de contact;
  • construcţii civile în stații și instalațiile aferente, sisteme de informare, substaţii de trancţiune şi lucrări de protecţia mediului.
Astfel, comisiile de specialitate, din care vor face parte reprezentanți ai CFR SA, Antreprenorului, Proiectantului șiAutorităților Locale, vor recepționa până în luna noiembrie, lucrările de modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare, finalizate pe specialitățile de lucrări sus-amintite, pe următoarele intervalele de stații:
 

       
  • Blandiana - Șibot, Orăștie - Simeria, stațiile Vințu de Jos și Șibot de pe tronsonul Simeria - Vințu de Jos;
  • Alba Iulia - Vințu de Jos, Barabanț - Alba Iulia, Sântimbru - Barabanț, Coșlariu - Sântimbru, stațiile Alba Iulia, Barabanț, Sântimbru și Coșlariu de pe tronsonul Vințu de Jos - Coșlariu;
  • Micăsasa - Valea Lungă, Valea Lungă - Blaj, Blaj - Crăciunel, Crăciunel - Podul Mureș și stațiile Valea Lungă, Blaj și Crăciunel de pe tronsonul Coșlariu – Micăsasa;
  • Ațel - Mediaș, Mediaș - Copșa Mică, Copșa Mică - Micăsasa și stațiile Mediaș și Copșa Mică de pe tronsonul Micăsasa - Ațel;
  • Sighișoara - Daneș, Daneș - Dumbrăveni, Dumbrăveni - Ațel și stațiile Daneș și Dumbrăveni de pe tronsonul Ațel - Sighișoara.
"Lucrările de modernizare a infrastructurii feroviare pe cele 5 tronsoane cuprinse între Simeria și Sighișoara au un grad de complexitate ridicat din punct de vedere al lucrărilor executate pe întregul traseu. Vorbim despre modernizarea a aproximativ 170 km de cale ferată dublă, 22 de staţii de cale ferată, puncte de oprire, halte de mișcare, peste 240 poduri/podeţe/tuneluri feroviare, 11 pasaje inferioare/superioare şi 4 substaţii de tracţiune. Este un traseu pe care s-au construit 3 noi tuneluri (Turdaș, Sighișoara și Daneș), un pod în formă de arc și varianate noi de traseu, construcții care asigurăatingerea vitezei maxime de circulaţie de 160 km/h pe o lungime cât mai mare a acestui traseu. Finalizarea lucrărilor de modernizare este o prioritate pentru CFR SA, deoarece dezvoltarea infrastructurii feroviare reprezintă un suport economic nu doar pentru operatorii de transport feroviar de călători şi de marfă, dar și pentru societăţile comerciale şi serviciile publice din întreaga zonă de dezvoltare a proiectului, precizează Constantin AXINIA, directorul general al CFR SA.
 
Menționăm faptul că procedurile pentru recepţia pe categorii de lucrări între Simeria şi Sighişoarase desfășoară în conformitate cu prevederile Hotărârii nr. 845 din 24.10.2018, pentru aprobarea Regulamentului privind recepţia construcţiilor din domeniul infrastructurii rutiere şi feroviare de interes naţional, act normativ promovat de Ministerul Transporturilor.

lalilieci

nu stiu daca aici  se incadreaza
poduri  feroviare peste Mures -  santier Lesnic