Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

cfdp

#25230
Din cate stiu s-a revizuit solutia tehnica pentru sistemul rutier acum doi ani in sensul reducerii grosimii straturilor tocmai in ideea de a avea buget pt nod sebes. In plus de asta au redus podul viaduct de peste Mures si DJ, facand un pod terasamente pam armat si un pasaj, fara relocarea drumului judetean, desi nu cred ca le-a iesit cu plus. doua deschideri cu grinzi produse in santier versus pamant armat????

carutasul

discuția asta mi se pare cam fără sens. Data trecută vorbeam de un claim câștigat în justiție, erau banii lor de drept; acum vorbim de o eroare de interpretare, e problema lor, câștigi, păgubești, negustor te numești, și-au asumat pierderea... altfel puteau pleca de pe șantier acum 5 ani sau când voiau ei :) 

alexV

Aktor și Zublin la Oiejdea. Excavații, respectiv testarea rezistentei ancorelor in situ.






paulmare

super ca a luat lucrarea Zublin - poate circulam anul asta
^ AlexV multumim de poza cu vibrociocanul montat pe excavator - ala o sa lucreze la ancore

RaduG

Nodul Sebeș 11:30, 19.05.2021
























































Powered by API/PUM imgur uploader

bacovia

Daca intra Zublin pe lotul Aktor e un mare pas inainte. 

alecu26

Nu cred ca are Aktor bani de Zublin, si nici Zublin nu se risca cu Aktor. Din ce inteleg din mesajul lui AlexV...ar fi un fel de test doar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin2pas

Aktor și Zublin pot lucra foarte bine împreună atât timp cât banii vorbesc. Să nu uităm că Aktor are o nouă conducere, care nu-și poate permite să piardă contractele din România. CNAIR și MT au la conducere persoane care au demonstrat că vor să facă treabă, iar contractul lui Aktor pe A0 s-ar putea să fie cuiul lui Pepelea în casa grecilor, pentru că deja e în întârziere.

AlinC


paulmare

^ pai trebuie sa faca teste, ce cred eu ca face zublin acuma e un test daca solutia de ancorare e adecvata la conditiile din teren, probabil ca vor face cateva ancoraje "de test" - cu ciocanul ala o sa infiga tubul, o sa monteze o ancora cu bulb la adancimea din proiect, o sa injecteze lapte de ciment, apoi dupa ce scot tubul si tensioneaza ancora, o sa puna la capatul ei pe tendon o presa hidraulica si o sa traga de ea fie pana la smulgere sau rupere sa vada cat rezista, fie la ce tensiune le-a zis proiectantul ca a dimensionat-o sa vada ca "tine"
Si daca testul asta le iese in cateva puncte inseamna ca aia e solutia de ancorare si gata
Si atunci intr-adevar si-ar putea strange Zublin ciocanul si presa cu dispozitivul de intins ancorele si daca testul e OK sa primeasca acceptul sa faca solutia aia de ancorat dealul sa nu vina peste autostrada
Si dupa aia intr-adevar sa caute aktor pe cineva mai "eftin"
sau doamne fereste sa caute la Inscut vreun excavator functional cu vibrociocan si niste zilieri prin Oiejdea si sa incerce sa faca singuri :)

ddfab

pomenea cineva de ceva topografi la sensul giratoriu din nodul Alba Nord( la intrarea pe centura Alba)...
si-au facut treaba, pe asfalt sunt marcate noile cote, cu vopsea rosie fosforescenta. deci se apropie si aici timpul sa miste ceva( in sfarsit...)

o.munteanu

#25241
Salutări!

Am și eu o întrebare (scuze dacă s-a mai răspuns). Din ce văd eu în filmări intrarea asta în A1 e de o singură bandă și e foarte scurtă, abia e loc de accelerare. Asta urmează să rămână așa sau se schimbă ceva?





Powered by API/PUM imgur uploader

Fred

Probabil o sa foloseasca banda de urgenta ca banda de accelerare pe o distanta de cateva sute de metri. O fac din vopsea.

elphax

#25243
da, peste tot unde este bretea cu o singura banda, indiferent ca e intrare sau iesire, banda de urgenta preia acest rol de accelerare/decelerare. poti sa cauti o filmare cu nodul Alba Sud, sunt mai multe, se vede acolo

interesantul

Nu că sunt dăștept, sau priceput în ale construcțiilor, dar după cum arată șantierul, io cred că Pizzarotti se pot trece în istorie cu 1 aug 2021.

Numai să vrea....
Am pierdut prin Romania 30 de ani...