Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

#24450
Pun aici 2 poze de ale mele din Noiembrie 2017, la momentul ala se lucra la ancorarea zidului. Cel putin constructorul, nu stiu daca si CNAIR stia de atunci ca zidul de sprijin nu sta. 3+ ani au trecut degeaba

On The Road

elphax

cut and cover ? vad ca e o gluma la moda zilele astea

horatiu.cosma

E în fază finală realizarea expertizei, trebuie ancore mai bine calculate decât cele realizate deja (unele nu s-au înfipt în stratul tare), plus un sistem de drenare a apei din spatele zidului. Nu e o problemă foarte complicată, va fi ok.

Stefan01

#24453
@ Horatiu

Pe lotul 1, Pizzarotti a venit cu o solutie pentru rezolvarea problemelor ce le au la dealul de la Alba Iulia Nord ??
Scuze daca mi-a scapat ceva, dar pana acum nu am vazut stiri proaspete despre acest subiect.

pest1969

In mod normal expertiza comandata de CNAIR ar fi trebuit sa vina cu o solutie pentru deal, nu pentru partea Aktor din deal.

hefaistos

@horatiu, felicitari pentru semnalul transmis public catre Aktor.
Asa trebuie facut, diplomatic dar ferm.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

vladioan_bv

parerea mea de necunoscator: de ce nu se excaveaza o cantitate de pamant din spatele zidului de sprijin pentru a se elimina din presiune ?

mihaihedes

@vladioan_bv pentru că dacă nu stă cu zid atunci fără zid nu sta de loc și dacă se destabilizează mai mult dealul și o ia la vale problema devine și mai gravă. Dacă sapă după zid să ia presiunea de pe zid va aluneca de mai sus și va fi și mai greu de rezolvat.

subway

#24458
Quote from: horatiu.cosma on March 19, 2021, 04:15:13 PM
E în fază finală realizarea expertizei, trebuie ancore mai bine calculate decât cele realizate deja (unele nu s-au înfipt în stratul tare), plus un sistem de drenare a apei din spatele zidului. Nu e o problemă foarte complicată, va fi ok.
Perfect de acord, mi-am exprimat deja parerea pe topicul national referitor la declaratii de presa, sper sa-ti fie de folos!
Te rog sa reti ce am spus acolo, ca trebuie ancoraje pretensionate permanente nu glumele alea proaste cu bare de fier beton care sa intre in lucru abia cand e prea tarziu...
Ancorajele permanente inseamna ca nu vor coroda si ceda in veci de veci, puse in lucru de la bun inceput, altfel zidul ala tot se va surupa!!!...pentru ca in timp ancorajele chioare pur si simplu vor disparea! Si nu vor intra in lucru la timpul potrivit! Trebuie preintinse din start pentru a fi eficiente.
Fara sa ma laud pot sa-ti spun ca am facut cu mana mea peste 60km de ancoraje pretensionate la metrou in mai putin de 5ani!...asa ca poti sa ma crezi pe cuvant, sunt doctor in domeniu...
P.S.
Daca stratul in care s-au infipt ancorajele e slab solutia e ancoraje cu reinjectare, ceea ce le dubleaza capacitatea portanta initiala.
Exista un normativ DIN care explica destul de simplu cum se proiecteaza lucrarile de acest gen.
@vladioan
Daca situatia se agraveaza in ritm alarmant te poti gandi la o berma provizorie de balast la baza coloanelor pentru o stabilizare provizorie a situatiei...ar putea fi si o platforma de lucru pentru ancorajele suplimentare necesare.

NGC

#24459
Hai sa ridic eu stacheta si sa pun paie pe foc. :D

Quote from: RaduG on March 19, 2021, 02:18:39 PM
FB Horațiu Cosma

Quote
Vom monitoriza foarte serios graficele furnizate de constructor.

https://www.facebook.com/100001038370373/videos/4117364348308137/

Progresam ceva cu transparenta? Publicul larg trebuie deocamdata sa recurga tot la Legea 544 / 2001 pentru a primi graficele de executie? Nu le faceti publice?

subway

#24460
Unde? Pe tik-tok???
Na ca am turnat eu gaz pe foc nu doar focuri de paie isignifiante!
:) :) :)

NGC

Unde vor ei, numai sa anunte seara la meteo unde pot fi gasite. :p

Stefan01

#24462
Spre seara voi posta poze de pe lotul 1.  :)

Edit: pozele

La giratoriul nodului Alba Iulia Sud avem parte de aceeasi imagine. Am aflat (nu sunt sigur ca informatia este 100 % exacta) ca mai trebuie expropriata o bucata de teren aflata intre giratoriu si caleea ferata. Din aceasta cauza nu au avansat cu lucrarile la acest giratoriu.









La nodul rutier Sebes au mutat la cealalta culee componentele lansatorului de ginzi.







Stefan01

Suntem pe banda de legatura dintre A1 si A10, pe sensurile Turda - Sibiu, respectiv Sibiu - Turda.



































Stefan01

#24464
Am ajuns pe breteaua de lagatura intre A10 si A1, sensul Deva - Turda.

Vederi perpendiculare pe bretea.








Vedere perpendiculara pe bretea, in sens opus pozelor anterioare.


Au avansat cu betonarile.








Suntem la imbinarea grinzilor de beton cu cele metalice.