Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Americanul Clujean

As with all things Pizza, "rămâne de văzut." ;)

hefaistos

Numai maine si poimaine nu e 3.
De deschis vor deschide, dilema e cu supratraversare si giratoriu la AlbaN sau cu o improvizatie sub supratraversare.
Au fost surprinzatori Pizzarotti in ultimele 2 luni dar eu tot nu i-as ierta pentru toti anii astia de intarziere. 
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hvm

#22907
^
nu pot fi iertati, dar cred ca mai degraba nu e vina lor. Ei au tras cat au putut de mult ca sa isi ia banii. Vina e a statului roman prin diversele institutii care nu si-au facut treba la timp ca sa nu le mai dea posibilitatea de a trage de timp in limitele contractului. Daca statul roman nu si-a indeplinit obligatiile la timp (cu sau fara claim-uri) ei au tras de timp ca sa reduca costurile (desi la Aktor s-a dovedit o prostie ca trebuia sa si puna primul strat de asfalt si nu mai ajungeau sa refaca) si sa forteze statul sa le plateasca. E la fel cum a fost si cu Bechtel, daca aveau front de lucru si erau platiti la timp sigur terminau mai mult de 52 km de A. As vrea sa cred ca poate chiar tot, dar sunt sceptic ca ar fi putut face tot in banii aia. Insa nu se stie niciodata.

Statul roman si cei care au fost la butoane nu trebuie iertati in nici un caz. Ca ei ne-au adus unde suntem. Asa cum s-au putut debloca multe lucruri anul acesta, nu inteleg de ce nu s-au putut si in trecut. Sper doar sa nu le scada avantul dupa alegeri.... ar fi pacat.

LE: cred ca m-am exprimat gresit. Trebuia sa mai adaug si un "doar" sau "numai" ca altfel pare ca ii exonerez de orice vina.: Consider ca nu sun doar ei vinovati ci si statul roman.
@Ionut: Nu suntem toti asa de vechi pe forum incat sa fi citit toate postarile (nici nu stiu cat timp iti trebuie sa citesti toate postarile pentru noi cei care am ajuns aici in ultimul an dar ma gandesc ca pentru 22K pentru un topic va dura destul de mult. Si multe nu mai sunt de actualitate)..
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Este dezamăgitor, teribil de dezamăgitor, dezarmant chiar, ca dupa 6 ani de șantier, sute de filmări, mii de comentarii și explicații, unii dintre voi nu ati inteles nimic.

MihaiD

Eu nu înțeleg cum vine asta cu ,,deschidere în regim de șantier, pe barba constructorului și a CNAIR". Dacă, Doamne, ferește, se întâmplă ceva din cauza omisiunilor, cine răspunde? Ce mi-e 3, ce mi-e 10 decembrie, în definitiv eu vreau să se lucreze și-s mulțumit (acum) că se lucrează, nu văd de ce să forțeze unii nota, cu prețul siguranței.

AlinC


danutzu_1069

Scuze, in zona rosturilor nemontate se vede betonul, probabil nu au mai pus asfalt pe care ulterior sa il taie drept, si asta m-a indus in eroare...

vancouver

Quote from: MihaiD on November 30, 2020, 03:44:20 PM
Eu nu înțeleg cum vine asta cu ,,deschidere în regim de șantier, pe barba constructorului și a CNAIR".

Este vorba de transferul legal de responsabilitate. De fapt m-am exprimat gresit. Nu e decat pe barba constructorului, fara CNAIR. Receptia lucrarilor marcheaza momentul in care toata raspunderea ("barba") trece de la constructor la statul roman (prin CNAIR etc).

Siguranta rutiera trebuie sa fie garantata in absolut toate situatiile, conform legii, indiferent a cui barba e in jos (a cui este raspunderea legala).

Asa cum in cazul unui parapet rupt si neschimbat o femeia a castigat in instanta despagubiri mari de la CNAIR dupa un proces de mai multi ani (dupa ce si-a pierdut o mana din cauza asta), asa aici, daca se intampla acelasi lucru, despagubirile trebuie platite de constructor, nu de CNAIR. Asta nu inseamna ca se face vreo clipa rabat de la lege, ci doar ca este altul care are in grija respectarea ei si care, daca nu are grija, o sa plateasca conf. legii.

Daca constructorul se punea de-a curmezisul si zicea ca nu accepta deschiderea fara receptia, cum a facut Comsa pe A1 Lugoj-Deva lot 3, atunci nu se putea sa vedem aceasta deschidere partiala. Nici aici, nici la A7.

Este un efort suplimentar pentru constructor si o asumare de raspundere suplimentara. Eu zic sa apreciem ca pozitiv acest aspect.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlinC

ST1, giratoriul din centura + Alba Iulia Sud:


survola


dorum

doamne... de pe o zi pe alta rasare giratoriul :)

AlinC


dorum

ce frumos arata tancul de la Lancram peste A1 :( :(

captiva

Nu cu o luna, cu o saptamana mai devreme daca ii apuca heirup-ul  >:(
Mai au inca vreo cativa km de parapete de montat plus marcaje de facut, noroc ca e vremea OK. Inca n-as paria ca va fi gata totul pana pe 3 dupa-amiaza

hefaistos

Quote from: dorum on November 30, 2020, 06:13:06 PM
ce frumos arata tancul de la Lancram peste A1 :( :(

Daca tot l-au facut metalic si trebuie vopsit eu l-as vopsi...roz. Si as scrie pe el "Mi-au luat 7 ani sa cresc mare"
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.