Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

paulmare

AlinC nu te supara te rog
Macar pentru cei de aici care stim cat efort ai facut pentru "coverage" la a1 si a10

horatiu.cosma

Sper să fie doar o supărare de moment. Pe forumul ăsta s-au postat link-uri de la publicații mult mai obscure decât alba24, luate chiar și la a4-a mână de la sursă. Nu poți să ai pretenția să nu mai posteze lumea decât de la sursa primară. Lumea vede ceva despre infrastructură și pune aici, nu verifică de cele mai multe ori de unde vine acea informație.

Io

#14672
AlinC, e firesc sa-ti sara tandara cind ai muncit de te-ai spetit (orice-ai face de-aici inainte noi tot iti vom multumi) si simti ai ca ai fost furat. Cu intentie sau nu, asta lamuriti-o intre voi ziaristii daca puteti. Daca nu, nu.
Te rog insa sa te gindesti la interesul mai mare, cel general al societatii, reprezentate aici prin API si prin noi ceilalti forumisti. Acel interes este acela de a urmari activitatile pe santiere ( + celelalte, licitatiile, obtinerea de avize, relocarile etc, ineptiile din declaratiile unor autoritati si reprezentanti ai statului si/sau ai constructorilor) si de a fi informati spre a putea interveni. Or aici tu ai avut, ai si nadajduiesc ca vei mai avea un rol extrem de important, prin munca ta si a celor ca tine specialistii vad si inteleg ce se face (ca proiectele nu le primim nici dupa ce le cerem in instanta) iar noi ceilalti (si cu noi toata societatea) sintem informati zilnic si putem sa ne formam o opinie in cunostinta de cauza. Punind cap la cap toate astea obtinem un mare plus ca societate dar si pentru tine personal. Sa nu-l uit pe angajatorul tau. Foarte probabil ca ti-ai depasit cu mult specificatia postului si angajatorul tau ar trebui sa te premieze pentru traficul pe care i l-ai adus si mai ales pentru imaginea foarte buna pe care publicatia la care lucrezi o are azi in toata tara. Iar expunerea pe care Ziarul Unirea a obtinut-o prin "asocierea" cu forumul asta e mult mai mare decit ar fi putut s-o obtina altfel. Nu e deloc putin lucru.

Bref, sper ca rindurile de mai sus sa te faca sa reconsideri pozitia (fireasca) luata la nervi. Daca totusi alegi sa parasesti forumul asta eu nu pot decit sa-ti multumesc pentru ce ai facut pentru noi si sa dau niste beri (si lui Rocklee) cind voi sta mai multe zile la Deva.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

paulmare

nu mai sunt reazemele, nu mai au ce instala deocamdata, mie asa mi se pare

nasol moment, acuma expertiza cine ce unde a gresit, expertiza de la ssf cum repara etc
apoi alte grinzi etc

asta mai lipsea, tocmai ce se mobilizasera in ceasul al 12-lea

Quest

Am vorbit la telefon cu AlinC aproape jumatate de ora. Si eu l-am rugat sa se linisteasca, sa mearga undeva intr-un mediu propice linistirii si sa-si reconsidere decizia de-a se retrage de pe forum, retragere care va avea o implicatie majora: disparitia acestor filmari ale sale excelente.

Trebuie sa-l intelegem si pe el, Alba24 e concurentul direct al Unirea, Alba24 fiind mai mare si mai consacrat. Intr-un asemenea context, e normal un competitor mai mic care se speteste sa-si atraga publicul cititor, sa-l enerveze "luatul fetei". Ca o prima contra-masura eu i-am recomandat sa nu mai faca live-uri de pe A10, tocmai ca sa contracareze cumva concurenta celor de la Alba24. Sa filmeze, sa puna pe Unirea-online, sa puna linkul de articol aici, si dupa aia n-are decit Alba24 sa vina si ei cu informatia dar va fi la mina a doua.

A doua treaba ar fi un apel de buna-vointa catre voi toti (dar ma astept si Ionut sa se implice, e altceva cind web Adminul se implica), prin care daca vedem vreo informatie legata de infrastructura din zona acoperita de ziarele din Alba, sa verificam daca nu cumva subiectul exista deja si pe Ziarul Unirea, sa punem pe forum cu prioritate linkul acestui articol, doar ca un gest de camaraderie fara de un coleg care se speteste sa ne tina la curent cu stadiul vizual al santierelor din zona.

Eu din cite stiu AlinC nu are angajator la Unirea, el este angajatorul  ;)
Common sense will get you far !

Hercule

#14675
Quote from: paulmare on May 29, 2019, 05:07:02 PMnu mai sunt reazemele, nu mai au ce instala deocamdata...

Ar putea instala sensul celalalt (sensul spre Alba Iulia).

Profit de ocazie ca sa-i multumesc lui Alin, ziarului Unirea si lui "Z" pentru filmari.

Edit: Poate ca nu s-a observat, filmarea de la ziarul Unirea a aparut prima, cu o pagina inaintea postarii linkului de pe alba24.
Deșteaptă-te române!

carutasul

AlinC, trăim vremurile în care oamenii dau un click pe un mail primit de la un necunoscut și se trezesc cu fișierele criptate, tu te aștepți ca cineva care nu cunoaște situația să analizeze sursa primară a unui link? ...
Presupun că nu se mai ridică nimic până nu se știe cauza primară a accidentului. Sigur, dacă a fost eroare de manevrare e cel mai simplu, că înseamnă că structura n-are nimic, dar presupun că nu e asta...

elphax

FYI - eu sunt din Timisoara dar trec des prin Alba spre Cluj, am si rude acolo si vizitez cam odata pe an Alba Iulia. Azi daca ma intreaba cineva daca stiu un site de stiri de acolo - stiu de Ziarul Unirea si atat, doar datorita lui Alin si filmarilor sale. Daca am nevoie de info din Alba stiu unde sa caut.
Atat am avut de spus, in rest, tuturor - keep up the good work

B.Dani

Bună ziua, urmăresc forumul de aproximativ un an de zile, dar supărarea d-lui. AlinC.  m-a făcut să-mi creez cont pe acest forum. Sper din tot sufletul ca Dl. Alin să revină asupra deciziei de a nu mai posta! Ar fi o mare pierdere pentru toți cei care urmărim cu sufletul la gură, stadiul lucrărilor de pe șantiere.
Totodată vreau să-i transmit D-lui Alin multe, foarte multe mulțumiri pentru postările domniei sale și vreu să cred că-i va trece supărarea și va reveni pe forum cu noi postări cu privire la activitatea de pe A1, A10 și nu numai.

Dacă este să fim coreți, prima informație cu privire la evenimentul de pe lotul 2 A10 a fost semnalată de user-ul pescar23 prin postul #14637 de la ora 02:36:55 care a postat o filmare ce aparține d-lui. AlinC. (ziarului Unirea). https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=165.msg244871#msg244871. Prin urmare consider că Dl. Alin nu trebuie să se supere, deoarece prima informație îi aparține!

Cu deosebit respect pentru eforturile pe care le depuneți,
B.Dani

vancouver

#14679
Pare ca s-a intamplat asa: au instalat primele doua grinzi cu succes, apoi la a treia nu au pozitionat-o perfect pe reazeme, dar au slabit macaraua (cu cativa centimetri) si grinda a treia s-a inclinat spre cele 2 deja montate (s-a sprijinit pe ele), moment in care a avut loc un fenomen de domino, adica grinzile 1 si 2 s-au rasturnat si evident s-au rupt.

E un model extrem de instabil de grinda, cu talpa inferioara foarte mica, si talpa superioara foarte lata. Si nu exista nimic pe culei care sa impiedice o astfel de cadere spre lateral. Periculos si daca se instaleaza toate cu succes, la o manevra gresita, de ex. o legatura babana de armatura loveste grinzile, acestea se pot dezechilibra...

Putea oricum sa iasa si mai rau, sa se darâme si macaraua, adica sa cada si grinda 3 si macaraua dupa ea.

Nu stiu in Ro, in Germania este o asigurare obligatorie pentru astfel de situatii (Bauwesenversicherung), se cotizeaua ca. 0,3 - 0,4% din valoarea contractului catre o firma de asigurari si plateste refacerea pentru a doua oara a constructiei dupa prabusire (beneficiarul in mod cert nu va plati de doua ori lucrarea). Daca sunt asigurati cei de la Aktor, cum ar fi normal, atunci n-ar trebui sa fie probleme. Iar daca e o greseala de operator de macara, atunci speram ca Deme este asigurata corespunzator la daune catre terti (asigurare de raspundere civila).

PS. In concluzie nu e problema cu rezistenta grinzilor, ci a fost o greseala la montaj, dar nu e normal ca o mica greseala sa duca la o astfel de situatie. De aceea exista si alte tipuri de grinzi, mai stabile.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

AlinC

La ora 20 o sa programez un articol cu informatii despre montarea grinzilor la km 25, 35 si 39 de pe ST2 + cateva informatii obtinute prin amabilitatea domnului Retter. In articol o sa fie si 4 video-uri. Unul e deja facut public, iar 3 sunt pe privat. O sa le public in cateva minute pentru ca trebuie sa plec de acasa. Va rog sa nu publicati video-urile pana la ora 20 pe forum, iar atunci cand apare articolul poate are cineva amabilitatea sa posteze pe forum link-ul la articol si cele 4 video-uri, cu explicatie: Km 25 montare grinzi inainte de incident, km 25 dupa incident, montare grinzi km 39, montare grinzi km 35. E vorba de ST2, daca nu cumva am mai scris.

TibiV

La 20.00 sau ne dai tu de stire?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

Articol din Ziarul Unirea legat de problemele de pe lotul 2, inclusiv 4 video-uri:
https://ziarulunirea.ro/video-neamtul-retter-revitalizeaza-lucrarile-la-autostrada-sebes-turda-pe-lotul-2-grinzi-de-ultima-generatie-utilizate-la-realizarea-suprastructurilor-526024/

P.S. Numele de Retter înseamnă în germană salvator, ce ironie. :lol:

dorum

printr-un miracol divin nu sunt morti si raniti grav... se vede in video cati oameni sunt sub prima grinda... :(
de asemenea am impresia ca grinda 3 nu a fost asigurata cu barelele alea oblice  ca grinmzile 1 si 2...

Vice33

Deci care a fost cauza oficiala? Sau inca nu se stie cu exactitate...scuze daca s-a mentionat, dar eu nu am inteles daca e o explicatie clara despre cauza sau sunt doar opinii personale...