Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

gdo


Ionut

^^ Porr si TS (loturile 4 si 3) deschidere la vara, da, insa Aktor (lotul 2) abia in 2018, posibil chiar spre final.

Stefan01

Au dreptate TibiV si gdo. Ca si completare la cele spuse de colegii sus-numiti, uite o poza realizata de pe DJ 107C, exact in zona devierii. In plan departat se vede acel pod agricol. Poza este realizata spre finalul anului trecut, in noiembrie.



Executia supratraversarii de catre A 10 a DJ 107C va incepe dupa depasirea marelui hop: relocarea stalpilor de electricitate de 110 kV apartinand Electrica Transilvania Sud, respectiv stalpii de 220 kV apartinand Transelectrica. Sa speram ca vor fi relocati inainte de varful de sarcina din vara, adica in prima jumatate a acestui an.

Teo

In câmpul cu maci a inceput lucrul la baza viitoarei supratraversari? Am vazut fier beton si ciment turnat.

Goldmund

Quote from: Ionut on March 12, 2017, 06:41:00 AM
^^ Porr si TS (loturile 4 si 3) deschidere la vara, da, insa Aktor (lotul 2) abia in 2018, posibil chiar spre final.

Si lotul 1 , Sebes-Alba Iulia? Au timp pana in decembrie 2018(Marea Unire) sa fie gata totul?

Ionut

Teoretic da. Loturile 1 și 2pot fi gata în 2018... dar trebuie sa se miște.  De exemplu, din ce știu eu, la nodul Sebeș tot nu avem PT aprobat.... și noi vorbim de deschidere.

TibiV

Din cate imi amintesc nu avem PT aprobat pe sectiunea km 0+00 - km 0+300...
Adica pe vreo 300 de metri... Nu pare a fi un capat de tara.
Nu stiu insa cate structuri sunt pe aia 300 de metri... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

Quote from: TibiV on March 12, 2017, 09:44:35 PM
Nu stiu insa cate structuri sunt pe aia 300 de metri... :(

Toate, multe

alexV

cateva poze din mers.
Lot 2 nodul Teius.








Si viitorul giratoriu


Lotul 3, pasajul peste CF surprins si de adiarc. Ambele laterale sunt turnate si decofrate. Aici se lucreaza inclusiv duminica.


Tot prin zona aia, dar in partea opusa a DN-ului.


Pe lotul 4 progresul vizibil e la terasamentele tuturor pasajelor peste A.
Atat pe L3 cat si pe L4 am vazut finisoare parcate din loc in loc.

TibiV

Quote from: alexV on March 12, 2017, 10:17:29 PM
Lotul 3, pasajul peste CF surprins si de adiarc. Ambele laterale sunt turnate si decofrate. Aici se lucreaza inclusiv duminica.

Mi se pare normal sa lucreze si duminica.
Pasaju peste CF300 este ultimul "cui al lui Pepelea"...

Quote from: TibiV on July 12, 2016, 10:38:50 PM
Eu am tot tipat de peste un an ca pasajul ala este "calcaiul lui Ahile" al Lotului 3...

Adi, mai discutam prin noiembrie....
O sa avem asfalt pe tot lotul, inclusiv pe cele doua noduri...
Si inca ne vom uita lung la "viitorul pasaj" peste CF...  >:(

Tare as vrea sa gresesc...

Quote from: TibiV on September 14, 2015, 10:28:25 PM
Am mai spus-o: de pasajul ăla peste CF îmi este mai frică decât de podurile peste Mureș... :(

Quote from: TibiV on August 24, 2015, 10:43:17 PM
Pasajul peste CF chiar mă îngrijorează....
Bine că terasamentul este sus , dar nici urmă de elevaţii... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ddfab

Quote from: TibiV on March 12, 2017, 09:44:35 PM
Din cate imi amintesc nu avem PT aprobat pe sectiunea km 0+00 - km 0+300...
Adica pe vreo 300 de metri... Nu pare a fi un capat de tara.
Nu stiu insa cate structuri sunt pe aia 300 de metri... :(

din cate stiu eu, nu au AC pentru km 0,00-0+300 SI NOD UNIDIRECTIONAL SEBES! din imaginea postata si de  alexV cu randarea lui Delacroix, nu km 0+300 e problema ci restul nodului. acolo , din ce am auzit, nu accepta beneficiarul modificari ale nodului, astfel ca, vom avea pe o portiune de mai bine de 1 km, doua autostrazi paralele( bretelele A10 spre Sibiu cu A1). structurile le poti numara din randare, plus inca una, si anume traversarea A1 de breteaua alba iulia-sibiu. eu zic, ca aici este cheia deschiderii si nu stam foarte bine... :(

dr4qul4

Foarte bine cu nu accepta modificari.
Cum acolo nu este loc de o trefla mare, asta e cam singura varianta prin care se va asigura pastrarea vitezei de autostrada.
Pizarotti vrea modificari ca sa taie din costuri, dar sper sa nu ne trezim cu vreun nod gen A1-A6.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

linucsu

O modificare de genul celei de mai jos ar fi de acceptat sau nu?
Ideea ar fi, evitarea constructiei unui nou pasaj peste A1 aflat sub traffic.


dr4qul4

in nici un caz.
Breteaua ta intersecteaza breteaua de intrare pe A10. Nu o vezi in randare, dar o vezi pe OSM
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

gdaniel

@ddfab, mai e o structura maricica in plus, podul peste raul Sebes...