Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

cutter

#4770
Quote from: NGC20 on April 05, 2016, 03:35:04 PM
Repet, mai ramane Etapa 2, cu exproprierile suplimentare.

Nu sunt exproprieri suplimentare, din ce știu.

NGC

#4771
Pai sunt alea care inca nu au decizie de expropriere, deci Santimbru, Galda de Jos, Teius, Radesti si Teius, deci exproprierile de care s-a ocupat firma PROMETER prin contractul din 08.04.2015.

Autorizatia de astazi nu se refera la alea.



cristi5

#4772
Quote from: Eurocopter on April 05, 2016, 10:52:44 AM
Lot 4 ramane pe finalizare anul acesta. Lot 3 este sub semnul intrebarii, s-ar putea sa fi intarziat prea mult autorizatia de constructie.

Daca lotul 4 se termina inainte de 3, nu va avea acces si va sta nefolosit o vreme. Putem spera totusi ca 3 sa nu intarzie mult dupa..

http://www.peundemerg.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/46.391/23.781/0

(limita e pe raul Ciugud daca sunt corecte datele OSM)

Excelente vesti cu AC pe lotul 2! Asteptam continuarea :)

cutter

NGC20: Aktor a rămas în coridorul de expropriere din ce știu. O să confirm să nu vorbesc prostii, dar cred că nu au nevoie de exproprieri suplimentare. Ei fac proiectul din SF în mare. Iarăși din ce știu, vag.


vancouver

Bravo, excelente vesti pe ziua de azi, cu AC pe lot 2. Urmatorul hop: finantarea. Sa speram ca MF se tine de promisiune si suplimenteaza daca este necesar.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

#4775
Quote from: cutter on April 05, 2016, 11:41:28 PM
NGC20: Aktor a rămas în coridorul de expropriere din ce știu. O să confirm să nu vorbesc prostii, dar cred că nu au nevoie de exproprieri suplimentare. Ei fac proiectul din SF în mare. Iarăși din ce știu, vag.

cutter, poate ma insel eu, dar din cate stiu, ceea ce a rezolvat PROMETER inca nu a fost expropriat.

Vezi oricum ca este un pasaj superior nou la Km 40+100 pe DJ142L, care s-ar putea sa fi necesitat exproprieri suplimentare. El apare in noua AC, dar noua AC se bazeaza pe exproprierile din 2014.

Eurocopter

Quote from: cristi5 on April 05, 2016, 11:36:04 PM
Quote from: Eurocopter on April 05, 2016, 10:52:44 AM
Lot 4 ramane pe finalizare anul acesta. Lot 3 este sub semnul intrebarii, s-ar putea sa fi intarziat prea mult autorizatia de constructie.

Daca lotul 4 se termina inainte de 3, nu va avea acces si va sta nefolosit o vreme. Putem spera totusi ca 3 sa nu intarzie mult dupa..

Nodul Decea (lot 3) este in stadiu avansat si se va putea da in folosinta fara probleme anul acesta.

cutter

PROMETER știu că a făcut documentația de scoatere din circuitul agricol adică inclusiv documentații cadastrale, etc. Poate confuzi cu asta?

NGC

#4778
Eu vorbesc de acest contract din 08.04.2015 cu PROMETER.

"Prestari servicii pentru intocmirea documentatiei tehnice in vederea dobandirii prin expropriere / transfer a imobilelor necesare executarii lucrarilor de constructie ale obiectivului ,,Autostrada Sebes Turda, km 0+000 – km 70+000" – Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4", pe raza unitatilor administrativ teritoriale ale localitatilor Sebes, Alba Iulia, Ciugud, Sintimbru, Galda de Jos, Teius, Aiud, Radesti, Miraslau, Unirea din judetul Alba respectiv Moldovenesti, Mihai Viteazu si Calarasi din judetul Cluj."

Dar cum am zis si mai sus, vezi care e treaba la Km 40+100.

Incerc sa verific si eu inca o data. Probabil ca numai unul din noi are dreptate.

cutter

Da, despre acel contract vorbesc și eu. Nu înseamnă că dacă în titlul contractului sunt trecute toate UAT-urile prin care trece autostrada, e musai să și fie exproprieri suplimentare în toate acele UAT-uri. La vremea respectivă probabil că nici nu era aprobat PT-ul și nu se știa clar unde sunt necesare aceste exproprieri suplimentare.

Îți pot spune sigur că PROMETER a făcut munca de elaborare a documentațiilor cadastrale pentru scoaterea din circuitul agricol.

În fine, eu așa am auzit că n-ar fi exproprieri suplimentare pe lotul 2, dar o să mă interesez mîine mai exact.

alexV

#4780
Quote from: north on April 05, 2016, 01:08:19 AM
Dacă ne gândim la poziționarea viitoarelor noduri... putem observa câteva locații care ar putea beneficia de accese suplimentare.

de dragul argumentatiei, cu poze cat 1000 de postari:
la nodul 4 propos de tine autostrada s-ar descarca in asta:


la nodul 3 propus de tine mare atentie ca DJ142L este dead end la Capud, dupa care nu mai poti trece Muresul.


la nodul 2 propus de tine poate iti explica elion cum e cu relocarile de linii de inalta tensiune; iar autostrada va fi pe un rambleu inalt acolo, deci nodul in romb propus de tine ar fi si el la inaltime.


despre cel mai important nod propus de tine nu am vreo parere :)


NGC

#4781
Quote from: cutter on April 06, 2016, 12:31:31 AM
Da, despre acel contract vorbesc și eu. Nu înseamnă că dacă în titlul contractului sunt trecute toate UAT-urile prin care trece autostrada, e musai să și fie exproprieri suplimentare în toate acele UAT-uri. La vremea respectivă probabil că nici nu era aprobat PT-ul și nu se știa clar unde sunt necesare aceste exproprieri suplimentare.

Clar ca nu e necesar ca daca apare in titlu sa si fie vorba chiar de aia, mai ales la CNADNR.
Si sigur nu era aprobat PT-ul in acea data pentru tot lotul 2.

Quote from: cutter on April 06, 2016, 12:31:31 AM
În fine, eu așa am auzit că n-ar fi exproprieri suplimentare pe lotul 2, dar o să mă interesez mîine mai exact.

Pai cel mai bine verificam si gata. Trebuie sa vad care e situatia cu acel pasaj nou de la Km 40+100 de pe DJ142L.

cristi5


Quote from: Eurocopter on April 06, 2016, 12:11:28 AM

Nodul Decea (lot 3) este in stadiu avansat si se va putea da in folosinta fara probleme anul acesta.

Deci in acest scenariu ar urma ca lotul 3 sa fie predat partial? Sau nu e "predat" ci doar da voie constructorul sa se circule pe o portiune? Scuzati ignoranta, credeam ca (din motive de contract),in mod normal se deschide un intreg lot sau nimic.

TibiV

Vezi Lugoj-Deva L1

Sanoviţa.... ?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#4784
^^

Exista precedent in România, e adevarat ca cele 2 loturi vecine erau la Strabag, resp. asocierea Straco+Strabag, adica firme "prietene" daca nu chiar aceeasi firma. E vorba de A1 Simeria-Orastie, nodul de la Orastie fiind insa pe A1 Orastie-Sebes. Simeria-Orastie + Nodul aflat pe lotul alaturat s-a finalizat si dat in exploatare in mai 2013, restul lotului Orastie-Sebes abia in decembrie 2013.

In alte tari este o practica curenta.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.