Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

ddfab

au inceput serios sapaturile...







in plan indepartat se vad zidurile de sprijin













ddfab

in spate la blocurile de la santimbru fabrici, se lucreaza la zidurile de sprijin. astia fac ziduri de sprijin cat nu au facut impregillo pe tot lotul 3 din OS :D







echipa...



asa arata fundatiile. aprox. 1.5m latime









ddfab

capatul dinspre alba al lotului.vazut de peste autostrada.





si din partea opusa...







ddfab

pentru cunoscatori. ce solutie vor adopta aici? la baza piciorului viaductului din curba oiejdea. o sina metalica peste capetele coloanelor forate. nu se vede prea bine, dar a fost facuta din miscare.



sau este ceva provizoriu? merci.

GDPR

E grinda de testare a coloanelor. De obicei se incearca la compresiune, mai rar la tractiune.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Nelu63

Multumim horatiu.cosma si ddfab , bun lucru ! :gj:

Europiu

@horatiu si @ddfab, super-job!

Ii rog pe "meseriasi" sa-mi explice doua chestii:

1) la podurile cu grinzi metalice avem acei suporti suplimentari (tot metalici); sunt permanenti ori doar pana la terminarea sudarii?

2) zidurile de sprijin fotografiate de @ddfab se folosesc in zone in care cota drumului e prea inalta ca sa fie rentabil un terasament trapezoidal? Cu alte cuvinte, in sectiune transversala vom avea |_\ in loc de /__\?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Allex

^
1. Se scot dupa terminarea sudarii.
2. Nu stiu. Si eu sunt curios.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

ciprebbe

#4614
1. reazeme temporare
2. va fi |_\   partea cu | e spre partea de jos a dealului. ( practic e un zid de sprijin pentru a nu pleca terasamentul autostrazii)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Europiu

Ok. Multsam fain! Referitor la |_\, da, nu m-am gandit la aspectul ca in panta e mai "greu" :) sa ai un trapez stabil. Iar de grinzile metalice, ce sa zic?, mie mi se par cam lungi ca sa-mi inspire incredere. Insa nu ma indoiesc ca standardele de rezistenta sunt ok. O zi buna sa aveti!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ddfab

europiu.
practic toata acea zona este un semidebleu. pe o parte exista dealul, pe cealalta parte e zidul. dupa zid... haul. 5-6 metri.
apropo... ce tip de parapeti vor folosi aici? simpli sau cei mai solizi, pentru poduri.

horatiu.cosma

^
Nu cred ca e public proiectul celor de la Aktor-Euroconstruct, dar ar fi bine sa fie parapeti solizi, e mult pana jos. Pe partea cu debleul nici nu ar trebui sa puna, asa cum a facut Bechtel pe Gilau-Turda. E mai lin impactul cu debleul decat cu parapetii.

Marius

Quote from: ciprebbe on March 14, 2016, 03:20:26 PM
2. va fi |_\   partea cu | e spre partea de jos a dealului. ( practic e un zid de sprijin pentru a nu pleca terasamentul autostrazii)

Quote from: ddfab on March 14, 2016, 03:50:26 PM
europiu.
practic toata acea zona este un semidebleu. pe o parte exista dealul, pe cealalta parte e zidul. dupa zid... haul. 5-6 metri.

In acest caz semnul nu ar fi trebuit sa arate astfel?  |_/

dragos76

Păi nu chiar, că în partea de amonte îți trebuie și șanț. Deci ar fi ceva de genul

   _   /
  |_\/
/

Unde cu verde ar fi panta "naturală", restul construcția propriu zisă