Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

yetiman

Sa speram ca la modul serios. Au mult de recuperat.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

gdo

Din pacate nu la un mod foarte serios.. s-a dat adunarea intradevar, dar pana acum au plecat maxim 10-15 bascule din organizarea de santier. Restul sunt tot in organizare (adica inca vreo 40). Oricum important e ca este un inceput... speram sa ii ajute si vremea si sa ii dea bataie. :)

adiarc

intradevar Aktor au inceput lucrul ,asa mai la relanti si probabil se pregatesc sa accelereze ,in fct.de vreme ( am surprins astazi descarcarea unui excavator mare,proaspat venit ).

dupa intersectia cu Santimbru ,pe st.aproape de curba de la Oiejdea





in curba la Oiejdea



si din sens opus,ceva mai clar







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

in schimb pe lotul Pizzariotti+Pomponio,asa cum era de asteptat,totul este complet abandonat...pustiu

mai jos la intersectia A10 cu drumul dintre Drambar si soseaua de centura AB ( aproape de Supremia ).Terasamentul e in acelasi stadiu ca prin septembrie...la fel si muntii de materiale au aceleasi dimensiuni

spre Sebes



spre Turda









momentan atat

PS - o mai lalaim mult cu Pizzariotti ,sau luam taurul de coarne ?Ori o facem si pe asta din banutii nostrii ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Multumim de imagini, Adi. Am mai vazut filmul asta pe Suplacu-Bors(Bechtel), Cunta-Saliste, Pecica-Nadlac. Santiere semi-parasite, subcontractori care mai faceau una-alta 4-5 ore pe zi. In fiecare caz s-a lasat cu reziliere. Diferenta in momentul asta e ca avem sansa sa o facem mai devreme decat mai tarziu.

horatiu.cosma

Lipseste pentru nod si pentru 300 de metri din celalalt capat.

dr4qul4

important: Lipseste pentru nod pentru ca Pizzarotii incearca sa-l modifice ca sa le iasa profitul.

Sper ca CNADNR sa le mai dea maxim 1 luna si apoi, daca nu vin cu solutia ca in SF sa le rezilieze contractul.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

#4222
dracula.....o luna e mult...au avut un an la dispozitie....nu mai merita nici macar o zii.Altfel adio 2016 pt munca intensa si 2017 pt inaugurare.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

__dir

Au semnat o data cu Aktor parca. Se fac negocieri cu ei, daca da, de ce asa de mult? Ar trebui sa fie maxim 2 termene, daca le-au depasit rezilierea.
Exista un set de norme pentru astfel de situatii sau e doar o mica intelegere intre parti?

elion

Pe lotul 3 exista autorizatie de constructie ?

ddfab

azi dimineata au sosit 30 armaturi pentru coloanele forate in dealul de la Oiejdea. deci aktor se pune pe treaba la consolidarea acelui deal, inainte de viaductul peste dn1 cum mergi spre turda. incet, incet, "repornesc motoarele" :)

gdo

adiarc excavatarul l-au dus din organizarea de santier, au mai dus ieri ceva utilaje...cred ca se gandesc sa reia si decopertarile deoarece au foarte multe bascule care momentan stau in organizarea de santier. Momentan lucreaza doar la foraje, iar in dimineata asta am vazut ca asteptau la descarcat mai multe camioane cu armaturi din fier beton gata pregatit pentru forajele facute. Eu consider ca va fi un semn bun cand basculele din organizarea de santier vor pleca..la treaba :).

Oricum mai stie cineva care e stadiul autorizatiei pentru lotul 2? Deoarece, pana nu o sa fie autorizatie, nu o sa vedem miscare pe alte segmente fata de cele pe care se lucreaza pana acum

cutter

Văd că NGC20 nu e pe aici așa că o să clarific eu: A.C. nu există pe Sebeș-Turda decît pentru 6km din lotul 2 și tot cam atît din lotul 4.

Ultimul pas pentru obținerea A.C. este scoaterea terenurilor expropiate din circuitul agricol, o procedură necesară conform legii și foarte consumatoare de timp. Poate dura și 6 luni în mod normal.

Soluționarea:
1) Se fac eforturi mari pentru a se îndeplini procedura mai repede. Termen: februarie

2) Modificarea legislației pentru simplificarea mai multor chestiuni care țin de avizarea proiectelor de interes național, printre care și aceasta.

Cele două merg în paralel.

AkaManah

Pe lotul 2 se lucra si azi la foraje pe dealul dintre Santimbru si Oiejdea, la trecerea peste E81 langa Transavia. Tot acolo am vazut niste "omuleti portocalii" (fiul meu a spus- uite tati omuleti Lego!!!) care faceau masuratori.
Vestea proasta e ca nu se fac descarcari de sarcina arheologica in ianuarie si februarie (februarie inca nu e sigur) pentru ca firma care a castigat licitatia, Corint, si-a trimis angajatii in concediu fara plata. Cei de la MNUAI, ar fi fost dispusi sa mearga dar...nu au cum fara firma Corint. Pe lotul 1 nu s-au facut nici sondari arheologice si ar cam fi situri pe acest tronson.

cfdp

exproprierile pe INTREG traseul autostrazii din caietul de sarcini "SF" sunt operate inclusiv la ANCPI   a se vedea pe site -map e-terra    http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html
NU STIU DACA S-A SI PLATIT LA PROPRIETARI
Deci alte exproprieri in mod normal ar trebui numai prin schimbarea traseului.