Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Allex

O filmare decenta si recenta pe intregul A10 Turda Sebes (sau invers) gasim si noi?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

NGC

^^ Nu stiu care este situatia actuala, dar o sa incerc sa aflu.

Daca tot ati deschis subiectul ST4 (PORR), stiti cat a costat "distractia" la arbitraj? Peste 200 milioane RON (cu TVA inclus), pentru un contract care a fost adjudecat cu +/- 560 milioane RON (cu TVA inclus). Chiar asa, nu scrie nimeni din presa vreun articol pe tema asta? Sau s-a scris deja si nu am gasit io? Nici pe forum nu am gasit, dar functia de "search" nu prea merge.

dumbravaandrei

cert e ca se lucreaza in permanenta la alunecarea aia de pe lotul 4. In ultimul an, cel putin, nu a fost data in care sa trec pe acolo si sa nu fie cel putin doua utilaje la lucru... de obicei excavator + camion, numai ca nu mi-am dat seama daca descarca piatra sau curata din alunecare.

Autostrada, acolo, are limitare de 100 km/h, dar - la cel mai sincer mod - dupa alunecare sunt denivelari mai periculoase pentru soferi. Lotul IV, cu toate pacatele aktorilor si pizzarilor, e cel cu cele mai multe denivelari/tasari...

csebi24

Am trecut eu in weekend Cluj-Sebes/Sebes-Cluj.

Pe lotul 4, s-au reasfaltat portiuni denivelate, cred ca au ratat una mica, dar in rest nu mai topaie masina de zici ca esti pe coclauri. Au reasfaltat bucati de 50-100m ( estimare de programator, nu inginer contructor).

N-am sesizat probleme pe A10, au reparat frumos si denivelarea mare de pe breateaua A1-A10 Deva->Alba.

Stefan01


Marius

Quote from: Stefan01 on June 12, 2022, 06:57:33 PMCred că ar trebui să ne intereseze cât timp va mai dura până la rezolvarea problemelor din ,,dealul Turda". Au trecut aproape 4 ani de la darea în trafic a lotului 4 și avem parte de denivelări serioase cu limitare la 100 km/h.

Deține cienva informații legate de acest subiect ?

Am trecut acum doua zile spre Cluj si inapoi spre Alba. Pe sensul Sebes-Turda trambulinele exista inca, iar dupa trecerea pe sub DN1 catre nodul Turda denivelarile sunt mai pronuntate fate de cum erau in urma cu un an (sau s-au mai slabit amortizoarele  :D ).
Pe sensul Turda-Sebes, se lucreaza si au reparat binisor. Trambulinele de pe viaduct au disparut. Sunt cateva zone in lucru pana aproape de Unirea.
Probabil vor muta lucrarile pe sensul spre Turda dupa ce termina sensul celalalt.

Stefan01

#27906
^
Quote from: Marius on June 16, 2022, 09:12:28 PMPe sensul Sebes-Turda trambulinele exista inca, iar dupa trecerea pe sub DN1 catre nodul Turda denivelarile sunt mai pronuntate fate de cum erau in urma cu un an

Exact la acele denivelări făceam referire. Și eu le simt mai pronunțate comparativ cu anii anteriori.

Când vremea inaugurării loturilor 3 și 4 bătea la ușă, unii erau preocupați să nu alunece pe gresie. ;)

elphax

Nu stiu de ce trebuie sa ne miram, avand in vedere specificul terenului pe care il stim cu totii si il vedem atat de bine in zonele unde
 lucreaza acum UMB pe A3.  Si faptul ca s-a lucrat cu pauze lungi si perioade intense pe final de contract pe multe sectiuni, chiar in decembrie.
Si in Germania se mai lasa autostrazile noi,  se mai taseaza terasamentele.
Se vor reface la un moment dat toate trambulinele. Intr-adevar, acum, in zona lotulul 4 este cel mai deranjant. Am facut un drum in weekend, atipisem in dreapta, si inainte de Turda m-am trezit  :) 
(si soferul mergea cam tare si a luat bine de tot denivelarile)

ddfab

acum se lucreaza in zona dealului pe partea dinspre Turda, la versantul debleului de pe partea dreapta, sensul de mers spre Turda. pana acuma, acolo nu au fost interventii. poate dupa ce termina cu versantii, sa se apuce si de calea de rulare, pe varful acestui deal.

Stefan01

#27909
@ elphax

Legat de dealul Turda. Acolo nu sunt doar tasări. Din câte țin minte, în acea zonă avem niște izvoare subterane. Toți cei implicați știau de existența lor încă din 2015 sau 2016. La vremea aceea era o situație neprevăzută. Prin urmare, pe lângă cei 4 ani despre care vorbeam, mai adăugăm 2 sau 3 ani. În total sunt 6 sau 7 ani. De acceea întrebam cât va mai dura.

Ca o comparație, păstrând proporțiile, pe calea ferată s-au realizat și reparații în ritm de melc. Avem destule zone cu limitări de viteză. Exagerez puțin, dar dacă în viitor menținem ritmul reparațiilor așa (sunt loturi care nu au ieșit din garanție) aducem autostrada la rang de DN european (E), 100 km/h.

Cum bine se întreba și Ionuț, dacă suntem / vom fi capabili să întreținem autostrăzile ??

@ NGC
Sper să poți afla informații noi.

Stefan01

#27910
Lotul 1
Poze realizate duminica trecută, la primul pod peste A10, pe sensul Sebeș - Turda.










Stefan01


Stefan01


Stefan01


Stefan01