Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

mihaib

Noaptea trecuta, dupa ora 12, pe drumul dintre Craiova si Pitesti am numarat peste 20 de camioane care transportau grinzi. Cel mai probabil pentru Tronsonul 1.

gruia88

Alea erau .

"Se montează grinzile pe podurile și pasajele de pe tronsonul 1 al #DEx12 (#Craiova – #Pitești)!

Operațiunile se desfășoară cu două săptămâni mai devreme față de programul de execuție asumat de #constructor, iar până acum au fost montate primele 10 #grinzi din totalul de 339 necesare.

Mobilizarea în șantier este bună iar Asocierea de constructori români și turci (Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi AS (lider de asociere) - Strade Bauunternehmung SRL - Visio Construction Works SRL) face toate eforturile pentru a finaliza lucrările pe cei 17,7 km ai tronsonului #Craiova-#Robănești  până la sfârșitul acestui an (2024)."

https://www.facebook.com/share/v/59nxskgs55fZARLJ/?mibextid=WC7FNe


gruia88

Am facut si ceva poze din mers aseara - la T4 cu A1 erau un buldo ratacit cred ca inca relocau ceva nu inteleg ce faceau :
Si pe T4 ce am vazut din masina erau 2 buldo curatau faceau ceva la santuri undeva in dreptul localitatii Lunca Corbului


Pe T1 se turnau "zidurile" pe care o sa fie grinzile la pasajul peste CF - Pitesti - Craiova :




Si erau organizati unde  DEx supratravereseaza Dn65 :







Fenrir

Si eu cand am trecut saptamana trecuta spre Ghercesti am vazut forfota mare la acea supratraversare peste DN65.
Ma gandesc ca fiind dificil de traversat DN-ul cu utilaje dintr-o parte din alta, in momentul de fata montarea grinzilor si tablierului(sper ca asa se numeste) reprezinta prioritatea zero a turcaletilor.
Parca incepe sa-mi fie drag de ei si mai degraba prefer sa-i vad mai des pe santierele noastre decat pe chinezi  :D

1948

Lucreaza olteni de ai nostri acolo, nu turcaleti.
Si de asfaltari pare ca tot Strade - Mineralport se ocupa.

gruia88

O intrebare legata de grinzile de pe T1 , am vazut ca sunt mai dese , una langa alta , asta inseamana ca nu mai pun predale si fac fierul si toarna direct pe ele?

Eram obisnuit cum am vazut la majoritatea in ultimul timp 4 grinzi la deschidere pe sens cu predale, fier si tornat.

Pe T1 sunt 8 grinzi pe deschidere pe sens .


danutzu_1069

Daca sunt una lângă alta, desigur, este fără predale. Se "astupa" eventualul gol dintre grinzi, se armează si se betonează.

Ca o observație, grinzi mai dese înseamnă ca podul / pasajul are capacitate portanta mare.

oneLess

#9487
Nu că aș ști, dar din ce am observat eu din filmări, chestia asta cu grinzi lipite, fără predale, o fac pe deschideri mai scurte, cu grinzi mai multe dar mai putin robuste! Probabil calculul economic iese mai bine !

mike_us

#9488
Umbrarescu a menționat Dex12 lot 4 pentru anul asta.


dumbravaandrei

Să dea Domnu să fie cum zice el, deși greu tare de crezut că anul ăsta or să fie gata Galațiul și DEx 12 T4...

oneLess

#9490
Din DN65 azi, T1
- agitație la pod CF lângă pasajul cu DN65
- deviere asfaltată sub deschiderea dinspre T2 a pasajului cu DN65, sens spre Pitești.

ijwtsh

UMB: "Craiova 4, Galatiul si Buzau - Focsani va fi gata anul asta... speram."
Ciuca: "Cand ziceti 'speram', eu inteleg ce trebuie."

/facepalm

dr4qul4

Spera ca T4 sa se faca singur? Ca au cam parasit santierul si sunt abia la 43% dupa 28 de luni. Si mai sunt doar 9 luni pana la sfarsitul anului.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


voicul

Nu prea vad de ce nu ar termina anul asta ...