Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alexV

Quote from: Marius on May 15, 2016, 09:07:51 PM
locuiesc in blocul de langa podul peste CF.

vrem poze time-lapse cu santierul, din 2014 pana in 2017 :)

alecu26

Quote from: alecu26 on May 09, 2016, 03:23:49 PM

Astaldi a contestat in ultimul moment decizia CNSC si CFR de descalificare.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336135&id_inst=2

Ia contestat si pe Pizzarotti cu un drum, care erau inaintea lor. Pizzarotti aparent nu a contestat si a si trecut termenul limita.


Se pare ca nu era chiar ultimul moment. A contestat si Pizzarotti.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000336287&id_inst=2
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

#1652
Quote from: frunzaverde on May 16, 2016, 04:20:03 AM
Si da, sa faci oferte la "scaun clasa a II-a" la 200 Euro dus-intors e un pic absurd (mai ales ca oferta e fara intreruperi de calatorie, fara ocoluri fara..., fara... si fara...).

Eu am citit altceva :):
QuoteBiletele sunt valabile o lună, iar călătoria poate începe în orice zi din perioada de valabilitate şi permite un număr nelimitat de întreruperi pe parcurs.

Asta nu e o concurență la avion (ar fi imposibil), ci o ofertă turistică ce mie mi se pare interesantă.

TibiV

Cool...
Asa da !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Marius

Quote from: TibiV on May 15, 2016, 09:46:15 PM
Adica vrei sa spui ca este mai zgomotos acolo unde CF este semi-ingopata ?!...

Da, insa in functie de etaj. Si care e referinta pentru "mai zgomotos"?
Eu imi exprim opinia facand comparatie cu pozitia apartamentului meu vs al vecinilor. Vorbim de etaj nu de pivnita  :lol:
La etajul 3 (cazul meu) in partea estica a blocului, trenul trece prin casa. Vreau sa spun ca e deranjant si cu toate ferestrele/usile inchise. Profil PVC cu geam termopan, Trocal 5 camere.
In conditii similare de izolare, insa in partea vestica a blocului si la etajul doi, e mult mai liniste.
Inclin sa cred ca zidul de sprijin din partea de sud reflecta zgomotul. Acum, odata cu extinderea lui s-ar putea sa fie mai rau.
Cel mai rau e cand trece vre-un marfar cu 30-40 vagoane goale, cu 30 kmh  :doh: :shootme:


Quote from: alexV on May 16, 2016, 02:28:00 PM
Quote from: Marius on May 15, 2016, 09:07:51 PM
locuiesc in blocul de langa podul peste CF.

vrem poze time-lapse cu santierul, din 2014 pana in 2017 :)

Am 3 seturi de imagini, toate au fost insa postate cu o zi-doua inainte de catre adiarc, alecu 26 si alexV, la o calitate mai buna insa deci n-avea rost sa mai incarca site-ul.
O sa incerc sa montez un webcam, ca sa recuperez  :)

vancouver

@Marius: sper sa ai o surpriza placuta odata cu noua sina, care nu va mai avea rosturi, ci va fi continua. Trecerea trenurilor ar trebui sa fie muult mai silentioasa, cu exceptia cazului ca trenul franeaza si nu dispune de frane silentioase (cam nici un vagon pe la noi nu stiu sa aibe frane silentioase, costa bani multi in plus - in Germania vor fi obligatorii pe anumite trasee din 2020).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

nirolf

Pentru binele lui sper să fie așa, dar nu prea cred. Am stat câțiva ani lângă un tronson reabilitat și într-adevăr, trenurile de călători abia le auzeam cu geamul închis. Însă zgomotul marfarelor este incredibil, multe vagoane scârțâie din toate încheieturile, zdrăngăne și multe au suprafețe plane pe roți care duduie de zici că se trage cu tunul. Și ne mai întrebăm de ce se strică calea de rulare.

alecu26

acel debleu si canalizeaza zgomotul in sus. Parterul, etajele 1, 2 sunt protejate. Poate cu panourile antizgomot se va duce zgomotul peste etajul tau.

Fa o plangere la primarie, la CFR, oriunde...si cere proiectul. Cere studiul de impact asupra mediului, cere avizul primarie Blaj, cere hartile de zgomot facute, calculele prin care s-a stabilit confirguratia si performanta acelor panouri.

Daca nu primesti si nu esti satisfacut da-i in judecata. Ar putea fi obligati sa-ti puna de exemplu geamuri termopan, sau sa inalte panourile antizgomot (sau ideal sa le puna cumva inclinate (cum sunt la intrare in Viena), etc. Sau limitata viteza trenurilor daca nu le convine asta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Am nevoie de putin ajutor legat de:
- contractele in derulare de pe coridorul IV
- modernizare statii in tara
- lucrari de reabilitare poduri, podete si tunele

Sunt interesat de stadiu actual, probleme, blocaje. Pentru alte detalii, pe PM. Mersi.

florin74

Quote from: florin74 on April 22, 2016, 02:25:37 PM
Quote from: florin74 on March 19, 2016, 09:43:27 AM
Situatia la 29.02.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-65,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 66,50%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 89,14%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 65,12%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 37,69%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,7%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 69%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 61,76%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 1%
Pod rutier DN14 - 74,23%

Actualizare 31.03.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-66%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 67%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 90,9%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 66,58%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 40,58%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,8%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 70,83%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 62,26%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 3%
Pod rutier DN14 - 76,62%

Actualizare 30.04.2016
FCC-ALPINE-AZVI  (lot 1  : Sighisoara-Atel) :-66,50%
FCC-ALPINE-AZVI-STRACO  (lot 2 : Atel-Micasasa) : - 67,80%
AKTOR-ARCADA  (lot 3 Micasasa- Coslariu): - 92,25%
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 68,51%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 46%
Alstom -Swietelsky  (Km 614 - Arad - Curtici frontiera ) 93,9%
Reabilitare poduri Dunare : ARCADA 71,03%
Modernizare gara Tg Mures : CONFER&ARCADA : 67,83%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 3%
Pod rutier DN14 - 80,00%
Modernizarea instalaţiilor de centralizare electromecanică pe secţia de circulaţie ILIA-LUGOJ LOT 2 : Thales :37.23%

STRABAG-SWIETELSKY baga turbo, in timp ce ceilalti (mai ales FCC) merg cu frana de mana.

TibiV

La cate 0,5% pe luna, adica 6% pe an, in 5 ani teminam tot-tot...
Si incepem RK-urile... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Redox

Pe lotul Vințu de Jos-Simeria am văzut mișcare inclusiv Duminica și nu o dată, de mai multe ori.

ioandorin

Swietelsky a lucrat si pe Arad sâmbăta si duminica pe rupte.În ritmul acesta,cred ca îi ajunge pe ceilalți din urmă !

alin_simeriaveche

de pe facebook-ul MT
QuoteProiect de reabilitare a tronsonului Aţel -Micăsasa, parte integrantă a liniei CF Sighişoara - Coşlariu, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h






Marius

Quote from: alecu26 on May 18, 2016, 12:28:52 PM
acel debleu si canalizeaza zgomotul in sus. Parterul, etajele 1, 2 sunt protejate. Poate cu panourile antizgomot se va duce zgomotul peste etajul tau.

Fa o plangere la primarie, la CFR, oriunde...si cere proiectul. Cere studiul de impact asupra mediului, cere avizul primarie Blaj, cere hartile de zgomot facute, calculele prin care s-a stabilit confirguratia si performanta acelor panouri.

Daca nu primesti si nu esti satisfacut da-i in judecata. Ar putea fi obligati sa-ti puna de exemplu geamuri termopan, sau sa inalte panourile antizgomot (sau ideal sa le puna cumva inclinate (cum sunt la intrare in Viena), etc. Sau limitata viteza trenurilor daca nu le convine asta.

Sa vedem. Termopan am, poate imi fac reducere la calatorii  :lol:
Astazi am aflat de la un prieten ca avem o cunostinta comuna care lucreaza in proiectul asta si care ar fi spus ca va exista perete antifonic de-a lungul traversarii CF prin Blaj. Incerc sa aflu mai multe informatii.

Pana una alta, din cum arata santierul, se pare ca nu va exista asa ceva in zona podului peste CF.
Am facut niste poze (primele doua sunt un mini time-lapse din martie-aprilie  :D). Restul sunt de astazi.


De la pod spre vest:










De la pod spre est:




Tot spre est, se vede unde va fi amplasat primul stalp al peretelui antifonic, la capatul zidului de sprijin: