Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Eventual sa scoti din semnatura viaduct Gilau. Mai are vreo cale de atac castigatorul licitatiei impotriva deciziei de anulare licitatie?

Ionut

^ Da, date oficiale si date neoficiale sigure/asumate. Scot viaduct Gilau dupa ce se da verdictul final...

iulius



Conexiunea Capitalei cu Moldova, pana la Bacau, la nivel de DX?
in schimb Bacau-Pascani, legatura cu A Ungheni-Iasi-Tg Neamt, nu este specificat nimic >:(

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

#2554
A0 deloc. Oricum in varianta pesimista nu ar avea nici o sansa sa gaseasca finantare.
Insa am impresia ca la cele "in derulare" se gaseste si DNCB- extindere la 2 benzi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

ok...dar aceasta largire , nefinalizata inca , este deja depasita......cu mult....acolo la mom de varf si o autostrada cu 3 benzi pe sens ar fii la limita....dar na,sa ceri Cnadnr sa construiasca astazi , proiecte pt maine ,e prea mult.......
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Budapesta avea in '95 prima sectiune de inel exterior (echivalentul A0 la noi) la nivel de drum expres. Azi acea sectiune e autostrada 2x3 iar restul de inel existent (cca 3/4 de cerc complet) la nivel de autostrada 2x2. Toate astea cu traversarea Dunarii de doua ori.

Nu numai ca suntem deja la peste 20 de ani distanta... dar distanta asta inca creste pentru ca nu se face nici un pas in directia cea buna. Nici A0... nici A1... toate astea din cauza ca cineva si-a pus in cap sa ingroape tot pentru un "ghimpe" numit A3.

iulius

Cine a reusit sa participe la  Reuniunea Pregătitoare a Comitetului de Monitorizare a POIM ( 2014-2020),
ne poate face si un rezumat de cum s-a desfasurat aceasta Reuniune? cutter ?

alecu26

Eu nu inteleg de ce nu se fac pasi cat de mici in directia construirii A0. Cu cat se asteapta mai mult va fi mai greu. Bucuresti e clar pol de crestere pentru Romania si se extinde in periferie.

Va fi tot mai multa zona construita si tot mai multe utilitati.

Legal nu se poate face nimic sa se bata in cuie un coridor de 70-80 de metri si sa se inceapa curatenia acolo? (adica expropieri/demolari, relocari utilitati, arheologie?) S-ar ajunge in situatia ideeala de a preda la constructor un teren liber de orice sarcini....si atunci chiar se poate tine lumea de un program de lucrari si sa se execute zeci de kilometri pe an).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ticker

Pentru ca este o rea-credinta clara.
Nu facem A0 pentru ca e scump terenul asa ca mai amanam. E scump terenul azi, dar maine va fi si mai scump.
Evident maine va fi si mai scumpa A0 si nu vom mai vrea sa o facem ca e si mai scumpa decat azi. Trendul va fi doar in sus la preturi.

Visam si eu aseara un vis frumos:
Ca in noua lege a achiztiilor publice se vor schimba criteriile de desemnare.
Mai exact:
30 puncte factorul pret
40 puncte solutia tehnica (incluzand analiza de cost intretinere in timp)
30 puncte seriozitate firma (si subcontractori) - intarzieri contracte precedente / calitatea lucrarii / calitatea materialelor

Vise neica... vise  :zen:

adiarc

Cu banii europeni pierduți , o făceam fara probleme....niște nenorociti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#2561
http://www.cdep.ro/interpel/2015/r7461A.pdf









De remarcat ca intrebarile au fost adresate in 11 Iunie 2015 iar raspunsul a venit in 29 Septembrie 2015.
Cum era cu obligativitatea sa emita un raspuns in 30 de zile?

MNU

#2562
Am citit "pe diagonala" dar mi se pare cam asa:

1. Tot ce e pe "core" (solicitari UE), sunt "impotmolite" prin tot felul de proceduri.
2. Ce e pe "comprehensive" (asa-zise "interesul national") merg inainte "cum am stabilit" ;)


Ce ma enerveaza limbajul asta de lemn prin care oferi un raspuns dar nu spui nimic. Ma refer aici la ultimul paragraf, cel cu raspunsul referitor la SF.

Europiu

Am exact aceeasi impresie.

Iar ultimul paragraf este de toata coma: SF-urile nu expira, insa actualizarea lor se face conform standardelor in vigoare. ???

Asa cum v-am mai spus, domnilor, eu nu ma pricep la limbajul asta functionaresc (cu tot invatamantul politic facut la vremea mea  :)). Poate cineva sa traduca ce-a spus onor-ministrul? E adevarata chestia cu "nu expira"?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

pasadia

@MNU: eu zic ca exagerezi. Sunt anulate toate care trebuiau anulate cu o singura exceptie, notabila de altfel: Brasov - Bacau aflata inca in faza de evaluare (si e in aceasta faza de aproape un an; procedura de achizitie declansata pe 01.05.2014, deschiderea ofertelor ar fi avut loc in 24.10.2014).