Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

CătălinL

Teoretic astăzi ar trebui să se împlinească termenul de depunere a ofertelor pentru Buzău-Focșani loturile 1 și 4, însă pe SEAP licitația apare ca fiind suspendată.

Care ar putea fi cauza? Se preconizează o extindere a termenului de depunere a ofertelor?

razvan96

Nu au răspuns la cererile de clarificare, in afara de Grindeanu știa toată lumea ca va fi amânat termenul.

mirceaeliade

#7292
E putin ciudat ca nici L1 de langa Ploiesti NU a fost anuntat oficial inca

edit: ah nvm "Compania de Drumuri a amânat din nou, până pe 9 aprilie evaluarea financiară pentru tronsonul Dumbrava – Mizil "

https://economedia.ro/autostrada-ploiesti-buzau-cnair-a-amanat-din-nou-pana-pe-9-aprilie-evaluarea-financiara-pentru-lotul-1-dumbrava-mizil-contractul-de-aproape-2-miliarde-de-lei-este-finantat-din-pnrr.html

ultrasbz

A aparut acordul de mediu pe Bacau - Pascani.

sursa


alexa_adrian2001

scuzati-mi intrebarea? de cand a7 porneste din Ploiesti si se termina la Milisauti? Chiar e Milisauti buricu Bucovinei? S-a decis cumva ca doar pana acolo merita sa fie autostrada? Unde dispare dintr-o data tot traficul de autostrada? pe 2H si pe E85?

dr4qul4

Exact. Traficul se imparte intre Suceava si apoi la Milisauti se imparte din nou intre Radauti/Dornesti si Siret.
Intre Milisauti si Suceava mai avem si trafic local.
Practic au fortat cat au putut de mult ca sa duca A cat mai la nord de Suceava.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danpandrea

@alexa_adrian2001 Uneori merită să citești câteva pagini mai în urmă. Pe scurt, studiul de fezabilitate zice că autostrada va fi până la Milișăuți. De acolo până la Siret va fi drum expres.

mirceaeliade

my 2 cents: SFul a fost facut inainte de tot taraboiul cu RUS-UKR.  parereamea e ca e posibil daca sunt schimbari geopolitice (i.e. UKR intra in UE sau NATO) ultimii km sa se faca tot ca A nu doar ca DX (sunt de campie oricum)

naivu

Nu știu dacă pt 15km se mai deranjează să schimbe, dar se confirmă faptul că atunci când se face un proiect de infrastructură trebuie privit și peste graniță; lumea nu se termină acolo  :)

alexV

^^ aceasta opinie nu poate sa aiba aceeasi valoare cu un studiu. sunt multe opinii exprimate pe forum ca dorinte, wishful thinking. n-avem nicio trecere montana la nivel de A, ne chinuim sa facem macar una de 30 de ani, dar daca intrebi concetatenii toti cer sa se faca: la valcea, la drumul nordului, la drobeta, inca vreo doua peste orientali, si inca una pe valea prahovei.

e aceeasi greseala ce o facem de zeci de ani, noi si reprezentantii nostri in guvern. poate va suna cunoscut: pe aici trebuie A, sa vina buldozerul, sa-i dam drumul, imi pun cortul in santier. singurul lucru ce functioneaza e sa alocam timpul necesar studiilor, sa urmarim sa nu fie fuserite, si apoi sa avem incredere in concluziile lor.

jalemare

𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂 – 𝗣𝗮𝘀𝗰𝗮𝗻𝗶
Am avizat indicatorii tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții Autostrada Bacău-Pașcani, în cadrul Consiliului Tehnico-Economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. 
Soluțiile tehnice propuse în cadrul proiectului tehnic al autostrăzii Bacău-Pașcani înglobează toate elementele necesare pentru execuția unei autostrăzi la cel mai înalt standard de calitate, în raport cu cele mai noi cerințe în domeniu.
Autostrada va avea o lungime de 𝟳𝟳,𝟯 𝗸𝗺, 112 poduri, pasaje, viaducte și structuri casetate, 9 noduri rutiere, vor exista drumuri de întreținere pe stânga și pe dreapta, pe toată lungimea autostrăzii cu o lățime de 3,5 m, vor fi parcări de scurtă durată, spații pentru încărcarea autoturismelor electrice și perdele forestiere cu rol anti-înzăpezire pe aproximativ 140 ha. 
Traseul autostrăzii va fi prin județele Bacău, Neamț și Iași și va traversa următoarele unități administrativ teritoriale:
➡️ Săucești, Itești, Berești-Bistrița, Filipești (𝗕𝗮𝗰𝗮𝘂)
➡️ Moldoveni, Secuieni, Horia, Trifești, Dulcești, Cordun, Săbăoani, Gherăești (𝗡𝗲𝗮𝗺𝘁)
➡️ Mircești, Hălăucești, Mogoșești - Siret, Stolniceni - Prăjescu, Pașcani (𝗜𝗮𝘀𝗶)
Valoarea totală a investiției este estimată la 6,2 miliarde de lei, fără TVA. Finanțarea pentru execuția lucrărilor aferente Autostrăzii Bacău-Pașcani va fi asigurată prin Planul Național de Redresare și Reziliență

Facebook - Ionel Scriosteanu

mike_us

Pe Ploiești - Buzău cind credeți ca vedem primul lot semnat?

jaston

Stai un pic, ca inca n au desemnat castigatorul pt primul lot. PH-BZ.

La cati ofertanti sunt, nu stiu daca "scapa" fara contestatii.



Sent from my SM-A515F using Tapatalk


Senerslav

 Preluat: Autostrada Ploiești – Buzău: Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru primul lot, Dumbrava – Mizil (21 km)/ CNAIR a amânat din nou desemnarea oficială a constructorului pentru primul lot.

  Intrebarea mea este, se poate emite Autorizatia de constructie pe un lot unde nu a fost desemnat castigatorul? Au mai fost cazuri de genul asta in trecut?

https://economedia.ro/autostrada-ploiesti-buzau-ministerul-transporturilor-a-emis-autorizatia-de-construire-pentru-primul-lot-dumbrava-mizil-21-km-cnair-a-amanat-din-nou-pentru-vineri-desemnarea-oficiala-a-constru.html#.YllGmovP23A

razvan96

Sigur ca se poate, din moment ce e FIdIC roșu. Pe FIDIC galben, cum s-a licitat in general la noi, nu ar fi posibil.