Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Nu uita de Balcauti din cauza careia urmeaza inca una la Siret .
Cred ca proiectantul avea Parkinson.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TEO73H11

In imagine se întrevăd și viitoarele posibile noduri rutiere.Orasul Suceava va avea trei noduri, unul la Salcea și conexiunea cu aeroportul,apoi nod la DN 29 A Suceava Dorohoi apoi nod la nord la Ițcani și legătura cu centura și DN 2 apoi nod la Grănicești Milișăuți și legătura cu Rădăuți ,apoi surpriza apare un nod la Negostina înainte de Siret și ultimul nod este legătura cu vama Siret .Eu încă aștept un drum de legătură  de la nodul Milișăuți cu centura Rădăuți in modul de a decongestiona și reduce semnificativ numărul accidentelor și victimelor ce se petrec acum pe raza orașului Milișăuți.Badeuti și Milișăuți au nevoie de o varianta de ocolire iar acest proiect este o oportunitate la viață și normalitate.

RaduG

FB Cătălin Urtoi

"Am ajuns acasă, după o zi foarte obositoare.
Am alergat la propriu de la Iași la Suceava și apoi Gura Humorului, alături de colegul Ionel Apostol de la asociația ÎMPREUNĂ PENTRU A8, Dorin Dobrincu de la asociația MDM și grupul oamenilor de afaceri din Iași, pentru a avea o întâlnire de 35 minute cu Primul Ministru al României, d-l Florin Câțu.
La plecarea din Iași nu știam dacă această întâlnire va avea loc, deoarece programul Primului Ministru a fost foarte încărcat.
De la ora 7.00 dimineața am fost permanent în contact telefonic cu d-l Rareș Bogdan, care ne-a ajutat să avem întâlnirea de azi cu Primul Ministru.
Îi mulțumesc pentru acest efort!
Îi mulțumesc deasemeni și domnului Prim Ministru care începând cu ora 7.30 a ținut legătura cu mine pe wats-up și am reușit într-un final să ne întâlnim la Gura Humorului.
Le mulțumesc și oamenilor de afaceri din Iași, care au mers alături de noi și au înțeles că merită să facă acest efort pentru oraș.

În final am de făcut câteva precizări:

1. Toată munca asociațiilor civice din ultimii ani a fost recompensată prin această finanțare prin PNRR pentru tronsoane din A7 și A8.

2. Chiar dacă Iașul nu a primit nimic pentru A8 am decis să continuăm activitatea de monitorizare atât pentru A8, cât și pentru A7.

3. La întâlnirea de azi am propus initierea unui grafic pe care să lucrăm împreună cu cei din CNAIR și MT, pentru cele trei autostrăzi ale Moldovei, adică A7, A8 și A13, plecând de la contractele actuale și ținând cont de MPGT, iar ulterior să fie înaintat pentru asumare Guvernului României.
Acest document trebuie să vină și cu propuneri de finanțare!

În acest moment au fost decise proiectele care vor fi finanțate prin PNRR din Moldova, dar urmează câteva etape foarte dificile:
1. Acceptarea oficială a proiectelor de către Comisia Europeană.
2. Rezolvarea SF-urilor pe sectoarele de pe A8 și a SF-urilor și Proiectării de pe A7.
3. Întocmirea caietelor de sarcini și ridicarea pe SICAP a tronsoanelor de pe A7 și A8 prinse la finanțare prin PNRR.
4. Finalizarea licitațiilor și semnarea contractelor de proiectare și execuție pe capetele de pe A8 și contractele de execuție de pe A7 până la Pașcani.
După această etapă vom putea spune că am intrat în linie dreaptă de execuție și finanțare prin PNRR.
Aceste etape vor fi parcurse în următoarele luni, iar termenul este foarte strâns.
De aceea vom urmări foarte atent ce se întâmplă.
Ar fi grav să ratăm această finanțare, chiar și pe un singur tronson!"

voicul

Sunt curios daca UMB liciteaza pentru A7.
Cum sa nu liciteze pentru A7, dar cu cine sa mai faca si A7?  :)

LefMarius

Pe brațul nordic al variantei ocolitoare Bacău, ce se intersectează cu A7, muncitorii au început montarea panourilor! Lucrările se apropie de final...


Reprezint infrastructura! Alătura-te printr-un click!
https://bit.ly/3uQoizJ

mirceaeliade

>Primele patru tronsoane din A7, de la Ploiești la Pașcani, vor fi scoase la licitație pentru construcție anul acesta, potrivit unui calendar anunțat vineri de către ministrul Transporturilor Cătălin Drulă. Primul va fi Ploiești -Buzău în mai, urmat de Buzău - Focșani în august și de Focșani - Bacău și Bacău - Pașcani în decembrie.

>,,Pe acest tronson, Ploiești / Dumbrava – Buzău avem proiect tehnic până la la nivel de detaliu, exproprieri, proiecte de relocare de utilități, toate avizele luate acum cinci luni. Dacă reușesc să duc licitația la sfârșit, cum ar fi normal, în patru luni – dar probabil că o să dureze mai mult cu contestațiile astea blestemate, o să dureze poate 6-8 luni, eu sper că nu mai mult – în momentul în care semnezi contractul, în termen de 21 de zile, cum e normal pentru mobilizare, ăla începe să lucreze pe teren și am terenul să îl dau, nu trebuie să stăm"

https://www.economica.net/autostrada-moldovei-licitatia-pentru-tronsonul-ploiesti-buzau-ar-putea-sa-dureze-mai-mult-pana-la-opt-luni-din-cauza-contestatiilor-blestemate-drula_510899.html

>Premierul Florin Cîţu a declarat, vineri, că a fost stabilit traseul final al autostrăzii A7 Paşcani-Siret, care nu va mai fi drum expres, iar până la finalul anului vor fi făcute şi studiile de fezabilitate, pentru ca în 2026 proiectul să fie terminat.

>Vom avea indicatorii economici care vor arăta că trebuie să fie autostradă, asta a fost discuţia, şi înţeleg de la consultanţi că se va trece de la drum expres la autostradă pentru Paşcani-Siret

https://www.economica.net/autostrada-moldova-a7-pascani-siret-autostrada-unirii_510902.html

kesphishev

Bună seara!

Văzând că până la urmă s-a ales traseul ,,verde" menționat cu câteva pagini în spate, am rămas cu un gust amar din cauza faptului că nu au îndreptat traseul.
Azi sunt aici să încerc să demonstrez, cu cunoștințele și resursele mele limitate, că ocolul de la Suceava este inutil.
Se putea rezolva totul cu câteva case (nici măcar în ordinul zecilor) expropriate, cu mult mai puțină pădure tăiată, și cu o serie de debleuri și viaducte.

Desigur, desenul meu nu este perfect. Scopul meu nu a fost să fiu precis până la un singur metru, ci cât mai precis posibil încât să nu-mi ia mai mult de o oră.

Așadar, aceasta este propunerea mea pentru traseul autostrăzii A7 la nord de Suceava:



Powered by API/PUM imgur uploader
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

mihaimai

^
In partea stanga a imaginii tale, terenul cade 80m pe o lungime de 200m. Acel viaduct de 900m din imaginea ta este un fel de tobogan. La o diferenta de nivel de 100m si cu o panta de 5% ai nevoie insa de 2km, nu ~1km. Spre est, viaductul va fi cocoțat la vreo 70m de sol. Pe ansamblu, va avea dimensiuni comparabile cu viaductul Aciliu.

kesphishev

#6308
Argumentul tău este valid doar dacă nu se fac deloc debleuri. În realitate, cu debleuri cu o adâncime de 30, maxim 40 de metri, se poate rezolva problema pantei abrupte și a viaductelor înalte.
Altitudinea la devierea de dinaintea nodului din dreapta (ambele propuse, desigur) este de 448 m. De la devierea aceea până la viaductul peste cartier se poate liniștit coborî autostrada cu 30 m (pe o distanță de aproximativ 800 m, 3,75% pantă). Ajungem la altitudinea de 418m la începutul viaductului. Coborâm vreo 15 m până la finalul viaductului (pe o distanță de aproximativ 400m, tot 3,75% panta). Ajungem la altitudinea de 403 m. Înălțimea viaductului la mijloc este de 35 m.
Pe următorii 600 m putem coborî încă 24 m până la următorul viaduct, cu o pantă de exact 4%. Ajungem la altitudinea de 379 m. Lungimea celui de-al doilea viaduct este de 350m. Putem coborî 14m. Ajungem la 365 m.
De aici și până la ultimul viaduct este puțin mai mult de un kilometru. Să fim optimiști și să-i dăm o pantă de 2% ca să nu iasă debluri prea adânci. În 1200 m putem coborî 24 de metri. Ajungem la 341 m. La un viaduct de 900 m putem coborî 30 m cu o pantă de 3,33%. Ajungem la 311 m. Să zicem că la capătul viaductului se face un rambleu de 6 metri înălțime. În câțiva metri ajungem la altitudinea dorită.

Dacă ai citit tot, sper că te-am convins că e posibil.

Edit: ok, se pare că înainte de viaductul lung s-ar lăsa cu un debleu de 50 de metri adâncime, dar asta poate fi ușor rezolvat dacă lungim viaductul cu 250m. Debleu de 40 m, viaduct de 1150 m, pantă de 3,47%, rambleu de 7 metri (după care rambleul trece înapoi la 3 m sau cât se construiește deobicei, desigur). Problemă rezolvată.
Pursuing a passion is seldom a waste of time.

Fred

Mai degraba 2 tuneluri scurte decat mega-debleu si viaducte inalte. E vorba de cateva sute de metri, sub 500, nu de kilometri.

naivu


Fred

E o intrebare pentru un inginer in domeniu, eu am alta pregatire, dar din ce am vazut in tarile din jur la tuneluri scurte (Serbia, mai ales) erau forate.

vancouver

In cazul de fata merge cut+cover, gen A1 Sibiu-Saliste.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.


paulmare

R@du wow :)
aici e aproape gata - mai sunt niste rigole parapeti marcaje
Nu inteleg de ce au vopsit betoanele, erau turnate foarte "estetic"