Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

vladioan_bv

Quote from: MihaiD on March 01, 2021, 05:42:55 PM
Avizul Primăriei Focșani nu este în niciun fel obligatoriu. În general, există o lege prin care se poate deroga chiar și de la PUZ-uri pentru construcția de autostradă. S-a folosit în Voluntari unde dl. Pandele bloca A3-ul. Aici nici măcar nu e vorba de un plan de urbanism de la care sa derogi (ceea ce între noi fie vorba, ar putea la limită să fie excesiv) - e vorba de un simplu aviz.

Dar CNAIR nu vrea să supere eminențele vrâncene care au făcut mizeria asta și cocoșează traseul. Să mai vorbesc de cei din CNAIR care ar trebui să lucreze cu consultantul la studiile astea de traseu? Ce capacități profesionale au? Ce interes își dau?."

E trist. Foarte  trist. Pai plecând doar de la argumentul ca nu e nevoie  de avizul primăriei având o lege în spate care este valabila,  se poate alege traseul drept. Mai rămâne  lupta cu cei care fac SF

Păun

Este adevarat ca zona ocolita este o zona "mlăștinoasă"? Din ce am auzit nu se poate fora pentru piloni, nu se pot turna fundați foarte usor.

Lyvyoo

Quote from: dr4qul4 on March 01, 2021, 04:44:16 PM
Ce e si mai ciudat e ca Focsani-ul se dezvolta spre Nord, nu spre Est. Iar la Nord au facut un drum de legatura care s-ar putea sa necesite ceva demolari.
Ceva de genul Nimby la est dar Imby la nord.  :stupid:
Asa este, dar la ce drum de legatura te referi, mai exact?

naivu

#5883
@Fred, daca trageau toata autostrada mai la est pt ei ar fi deranjat mai putin si nu s-ar fi suparat nimeni, dar nu le-a convenit nici asa pt ca era accesul la A7 ceva mai departe; au pretins un traseu care le foloseste la maxim interesele meschine indiferent de cat ii costa sau afecteaza pe altii! Iar o eventuala refacere a SF+PTE in sensul indreptarii traseului prin tragere spre est ar fi de cateva ori mai scumpa decat printre Focsani si Mandresti; ca sa nu mai vorbesc ca ramura de nord ar fi deja pe lotul de proiectare vecin.
@Paun, ma indoiesc ca noul traseu, mai apropiat de Siret Putna, e mai putin mlastinos decat zona ocolita sau ca zona e mai dificila decat alte zeci de zone de lunca in care s-au facut poduri sau viaducte.

tom_sawyer

#5884
Quote from: Fred on March 01, 2021, 05:19:57 PM
Se poate indrepta cocoasa tragand autostrada cu totul mai spre est

Și dacă s-ar face numai jumătatea de sud a traseului propus de tine, tot ar fi bine. E o modificare minusculă, nu se mută munții din loc. Cred că ar trebui insistat cu ideea.

Și ministrul întrebat mai clar și direct ce are de gând, nu să pună batista pe țambal, în contextul în care a avut o poziționare categorică pe subiect înainte să ocupe funcția.

@API: Ați avut o poziționare pe subiect. Cătălin Drulă la fel. Acum a ajuns ministru. E nevoie de clarificari, nu să o lăsăm în coadă de pește: se mai poate face ceva sau nu? Dacă nu, de ce? E deranjul prea mare, e prea multă muncă de făcut în plus, se pierde prea mult timp.....? Măcar să știm care sunt motivele.
Poate totuși nu e prea târziu să se corecteze aberația. Contractul nu e finalizat, buldozerele nu sunt în teren.

naivu

^"modificare minuscula" = studierea unui traseu nou de vreo 7km + refacut proiect tehnic de executie pe aceeasi distanta (in caz ca l-au inceput deja), pe mila Consitrans (ca bani in plus fata de contract nu se pot plati prea multi)  :lol:

TibiV

Quote from: tom_sawyer on March 01, 2021, 08:09:39 PM
Poate totuși nu e prea târziu să se corecteze aberația. Contractul nu e finalizat, buldozerele nu sunt în teren.

Se pare ca este mai usor "sa latri" din opozitie decat sa faci ce ai "latrat", atunci cand ajungi "sef de haita"...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#5887
Quote from: Cătălin Drulă
Dar CNAIR nu vrea să supere eminențele vrâncene care au făcut mizeria asta și cocoșează traseul. Să mai vorbesc de cei din CNAIR care ar trebui să lucreze cu consultantul la studiile astea de traseu? Ce capacități profesionale au? Ce interes își dau?

Acum CNAIR îi este direct subordonată celui care a făcut afirmația de mai sus.

Nu cred că s-au apucat serios de PT. Pe 7 dec. s-a predat SF-ul, la care s-au formulat observații. Modificarea e minusculă, raportat la întregul contract. Dacă se modifică doar jumătatea sudica, atunci e și mai puțin.

În orice caz, e nevoie de explicații mai clare din partea ministrului pe subiect.

@TibiV: Corect. Oricum, critica pe acest subiect nu are scopul de a scădea "rating-ul" politic al cuiva, ci de a incerca să intreptăm ceva ce mai are încă șanse sa fie îndreptat.

Mă aștept măcar la o readucere în atenție a subiectului, în sensul afirațiilor de mai jos:
Quote from: APIPuteți vedea că mereu am criticat faptele, prostiile și hoțiile din minister și din companiile de stat, indiferent de numele și partidele implicate.

Vom rămâne la fel: total independenți, apolitici și obiectivi. Vom critica de fiecare dată când ministrul va greși sau când CNAIR, CFR ori autoritățile de la metrou sau din aviație nu își vor îndeplini prompt promisiunile și obligațiile.

dr4qul4

@Paun, mlastina? arata cam asa   sau asa . Pe satelit se vad ceva urme ale unui izvor, dar a fost de mult itmp asanat si oricum vorbim de o suprafata minuscula. Iar traseul actual se apropie foarte mult de Putna, asa ca nu e nici un castig.

@lyvyoo, de drumul de legatura cu DN2D, care trece prin nordul Focsani-ului




Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

N-am inteles ce ar trebui sa faca API legat de cocoașa. Mai ales în sensul afirmației citate. Cred ca a explicat cristi5 destul de bine, dar unii nu vor/pot sa inteleaga.

TibiV

Ionut,

nu API ar trebui sa faca ceva. Caci API este (inca) un ONG.

Dar cei care au "avansat" intre timp la nivelul de "politicieni" nu ar trebui sa uite ce au sustinut cu putin timp "inainte de marele salt inainte".

Sau se aplica si aici zicala "sa faci ce zice popa, nu ce face popa"?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

problema e că acum thread-ul ăsta e blocat aproape complet de vreo trei zile cu bătut apa în piuă despre cocoașă ( nimic concret) iar Ionuț e în situația ingrată de a nu îl putea opri pentru a nu fi acuzat că favorizează ministrul :)

alin2pas

Forumul e aproape blocat pentru că sunt mulți membri activi ai forumului care consideră că merită cel puțin o explicație. Sunt mai multe persoane de pe acest forum ajunse în ministerul transporturilor și oricare dintre ei ar putea să dea o explicație. Până acum câtva timp liderii API și membrii marcanți de pe forum acuzau MT și CNAIR de lipsă de transparență; ce avem acum?

Lyvyoo

#5893
@dr4qul4  Multumesc, tot aveam impresia ca drumul de legatura va fi cu E85. Pentru mine drumul din captura e o legatura de suflet pt ca leaga bunicii mei din Unirea cu cei din Petresti, chiar in zona nodurilor. Deci voi mai avea drum pe acolo. Teren cu siguranta mlastinos este cel cu pin-ul  "pamant de vanzare". Cand ploua se formeaza o balta imensa care se duce foarte greu.

Din drumurile mele pe acolo nici nu incape indoiala ca in 10 ani cartierul Unirea al Odobestiului si parte din Focsani / Petresti vor inainta spre Nord pentru ca se construieste la greu. Unirea chiar e in plina expansiune peste foste culturi de vita de vie, deci spre Nord e directia la sigur.
Campul dintre Mandresti si Focsani are cel mai probabil insemnantate pt extindere industriala / depozite / abatoare / crame / centre comerciale. Trebuie luat in calcul ca la discutiile de anul trecut cel care a decis a fost Oprisan. In acest mandat l-au dat jos dar a ramas primarul Misaila, mana lui dreapta. Daca e sa mergem pe o abordare politica, poate ca ar trebui intrebat si noul presedinte de consiliu judetean (Toma il cheama, de la PNL) ce opinie are, pentru ca e din alt partid fata de primar, au opinii contrare de obicei si pana la urma bypass-ul Focsaniului se face pe jurisdictia sa, nu a primarului.

tudor

#5894
Imi cer scuze anticipat pentru pentru postul asta; incerc sa ma moderez singur ca sa nu trebuiasca sa nu fiu moderat.
Din pespectiva de "consumator" de informatii al forumului mie mi se pare cam dezamagitor modul in care fost gestionata situatia (de catre formatorii de opinie de pe forum).
De la mine se vede ca actualul ministru "a ......., dar a și făcut". Las prima parte necompletata pentru ca mi-e rusine de ce-as putea scrie acolo. Adica nu se poate compara cu vechea nomeclatura dar, imi pare sau sa spun asta, pare ca a fost... cocoșat de acea veche nomenclatură.
Sper ca ministrul are spatiul disponibil aici sa explice de ce e bine cu cele doua cocoase: cu accentul  pe "de ce e bine desi nu pare" si nu "de ce nu se poate schimba". Inteleg ca ministrul are lucruri mai importante de rezolvat dar poate sa delege cuiva sarcina acestei explicatii si doar sa-si asume aceasta explicatie.
Mutumesc.