Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 19 Guests are viewing this topic.

ijwtsh

Daca isi termina Coni partea mai repede, ii vor ajuta pe cei de la Trace? Au vreun beneficiu s-o faca, sau sunt "acoperiti" din punct de vedere contractual?

Ionut

Da, clar că pot. Am cerut și noi cred că deja în două poziții și am mai zis și prin presă. Șanse sunt dacă-i ajută pentru final de an pentru Mizil-Clondiru. Ar fi o performanță excelentă. Se poate, cu 3 condiții:
- să tragă tare de tot la structuri că sunt câteva (nimic de speriat dar sunt)
- să ia din lucrările Trace (trebuie să vrea bulgarii + niște flic-flacuri cu CNAIR)
- să se asigure că finisajele (parapete, marcaje, șanturi, casiuri) le fac organizat, din timp și au capacitate furnizorii

Trebuie coordonare și multă muncă, dar se poate, arată nesperat de bine Coni.

E drept, lotul e banal... dar tot ar fi o performanță la primul contract al lor pe A/DX.

Ionut

Legat de UMB, dacă interesează pe cineva opinia mea. Progresul este excelent pe Bz-Fc. Din păcate cu toată mobilizarea excelentă, mi se pare tot imposibil să avem 80 de km anul ăsta. Clar ceva va fi, dacă își vor băga picioarele în celelalte loturi de pe A7, în CraPi și A3 Nădășelu-Poarta, atunci cred că pot finaliza vreo 40 de kilometri, vreo jumătate.

Vă iau ochii terasamentele și asfaltul unde se lucrează mecanizat.

Pfai nici nu vreau să știu ce armată de fierari-betoniști trebuie pe structuri pe 80 de km. Nici nu mai zic de finisaje, acolo o să fie o problemă majoră cu parapetele și marcajele.

Tot e bine, dacă se concentrează și dau cocoașa până la Râmnic SAU Râmnic-Buzău SAU o combinație între noduri/cu descărcare temporară, sunt super fericit.

Hai UMB, muncește dar și gândește!

Poate se aude...

PS: Nu mai zic nimic despre restul A7 și CraPi și A3... că iar mă înjurați.

RazesIesean

^Ai uitat gaura din A1 la UMB
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

Ionut

#11779
M-a pus necuratul să mă uit și pe comparația lui Răducu de pe Focșani-Bacău 07.02 - 27.04. Și mi-am stricat seara... păi ce facem... în afară de câteva locuri unde avansul e vizibil, în mare mare mare parte progres practic zero sau foarte slab... în aproape 3 luni (3 luni fără 10 zile). Dacă nici așa nu se vede lipsa de capacitate... chiar nu știu ce s-ar putea face pentru a vă convinge.

Un rahat, e mai rău decât credeam... :((



Deci uitați-vă și voi unde este concentrată forța UMB pe Bz-Fc ce progres fantastic. Dar cât de mult suferă Fc-Bc. Chiar nu se vede CLAR CA BUNĂ ZIUA LIPSA DE CAPACITATE?! Înnebunesc. Eu (noi/API) atât zic, nu că nu e cel mai puternic UMB, nu că nu e cel mai harnic, pur și simplu nu are capacitate să ducă în ritmul impus de contracte toate loturile din portofoliu. Nu mai zic de A3 Nădășelu-Poarta, CraPi 4... gaura A1 și restul proiectelor nici nu mai contează.

Sunt curios dacă a făcut Răducu și Bc-Pașcani. Acolo cred că e mai jale ca pe Fc-Bc..... :((

PS: Puteți pune clipurile lui Răducu pe forum. Văd că e supărat pe mine/pe noi (API) și e în grevă pe PUM.

carutasul

eu deja mă gândesc dacă putem produce destul ciment pentru cât e nevoie anul ăsta și la anul :)
Nu e doar UMB, mai e și Webuild, mai e și Aktor, și Pizza are structuri destul de mari pe A7, și Ozaltin,  nu cred că a fost vreodată cererea de ciment așa de mare în istoria României :)

alecu26

Au scazut mult civilele. Inca chiar se chinuie sa compenseze vanzarile producatorii...si nu au crescut preturile chiar daca au mai aparut taxe ij plus.
La anul va fi mai nasol. Se inchid mult prea putine lucrari anul asta comparativ cu ce se deschid.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

^^^
Cum e și cu meciul ăsta de fotbal. Despre "ai noștri", chiar și fără urmă de grinzi și tabliere pe poziții la poduri, optimist absolut, chiar deschidere in 2 luni pe un lot.

Despre "ai lor", cu grinzi sus, plăci suprabetonate, doar 3 overpass-uri simple fără grinzi, "progres nesatisfăcător". Curat murdar.

Feri

QuoteConstructorul lotului 1 al Autostrăzii Moldovei, Guido Retter: "Îl asigur pe ministrul Grindeanu că vom finaliza lucrările la termen"

Guido Retter, CEO-ul companiei sibiene RETTER Projectmanagement a declarat că progresul lucrărilor a atins 61,5% la finele lunii aprilie, iar ținta pentru finalul lunii mai este de 68%. Acesta a subliniat că lucrările vor avansa rapid, în special după rezolvarea problemelor legate de ,,gropile de împrumut".
"Acum, că s-a rezolvat blocajul care a ținut lucrările la gropile de împrumut blocate peste 6 luni, avem toate premisele de a reîncepe de mâine, într-un ritm susținut".

Retter a specificat că vor fi reluate lucrările de umplături rămase neexecutate, cu un ritm de peste 20.000 metri cubi pe zi, începând chiar de marți, 30 aprilie.
"Din punct de vedere tehnic avem toate lucrările aprobate și în același timp suntem dotați cu echipamentele suplimentare necesare recuperării timpului pierdut la umplături. Toate resursele pentru continuarea execuției la BSC și asfalt sunt asigurate. Am pus în funcțiune a doua stație de beton cu care am ridicat producția de beton la 180 mc/oră.

În același timp am făcut posibilă, printr-un parteneriat cu un constructor român, suplimentarea operațională a unei stații de producție BSC, cât și încă o stație de asfalt suplimentară. La nivel de asfalt avem astfel o capacitate de producție și așternere de peste 3.500 tone/zi", a declarat Retter.

În ceea ce privește partea de poduri, Guido Retter a confirmat că proiectele pentru fiecare structură au fost aprobate, iar infrastructura acestora este realizată în proporție de 96%. El a menționat că partea de grinzi pretensionate din beton este instalată în proporție de peste 70%, urmând să fie finalizată integral până la data de 25 iunie.

Pentru grinzile de metal, constructorul a precizat că sunt în proces de fabricație și vor fi montate până la mijlocul lunii iulie.

"Rosturile de dilatație sunt în producție la partenerul nostru Maurer din Munchen", a spus Retter.

,,Îl asigur pe ministrul Grindeanu că vom finaliza lucrările la termen. Vom depune toate eforturile necesare pentru a finaliza acest tronson și a-l deschide traficului în luna octombrie", a mai declarat Guido Retter.
România24

Patriciu

pai or sa puna grinzile sus cu tot cu predale si suprabetonare sa mearga repede :)

Earthchild

Quote from: Ionut on April 29, 2024, 09:22:38 PMTrebuie coordonare și multă muncă, dar se poate, arată nesperat de bine Coni.
Îmi aduce aminte de Tehnostrade la începuturile lor...

Feri

Quote from: Ionut on April 29, 2024, 11:11:53 PMSunt curios dacă a făcut Răducu și Bc-Pașcani. Acolo cred că e mai jale ca pe Fc-Bc..... :((

PS: Puteți pune clipurile lui Răducu pe forum. Văd că e supărat pe mine/pe noi (API) și e în grevă pe PUM.
^
AUTOSTRADA A7 | Bacau - Pascani Loturi 1, 2 si 3 | Comparatie stadiu lucrari 07.02-27.04.2024

Mulțumim @Raducu Popa

Feri

^ Este clar că marea majoritatea a utilajelor au fost mutate pe Buzău - Focșani.

Aici la Pașcani pare destui de prost proiectat strecurat pe-acolo:


Powered by API/PUM imgur uploader

Cetatean

Din interviul lui Scroncumilchemanuneintereseazasteanu de astazi,cand a zis ca:
" noi suntem cu platile la zi,dar constructorul nu poate tine pasul cu actele" am vazut in privirea si grimasa lui o satisfactie extraordinara a birocratului roman,acceasi in fiecare judet din tara asta,de care mi-e lehamite!!!

In secolul vitezei,al tehnologiei,gps,lasere,bim,ce vreti voi,noi inca facem procese verbale de receptie pe straturi de 30 cm,se verifica cantitati din procese verbale topo si se pun sute de pagini cu documente de conformitate,agremente,declaratii etc. Aceleasi poate de 1000 de ori.Ca sa aibe ei munti de hartii! Apropo,comisia de taiat hartii,mai exista?

Umbla la un moment dat o vorba,pentru fiecare km de autostrada,un mc de hartie...

Am inteles ca nu mai cer 5-6 exemplare din situatiile de lucrari pe hartie, ca la una de 50-60 de bibliorafturi...daca trebuia sa faci 5 exemplare...era practic un palet de hartie...

Ionut

Jale pe Bacău-Focșani.
La 12 luni (27 aprilie) de la emiterea OIL (început de mai 2023), arată așa ^^^

12 luni din 30.
Au rămas 18...

Orice alt constructor de ar fi fost, bubuiau toți cu rezilierea sau măcar certificat negativ și penalități.

Când vine vorba de Sfântul UMB, închidem ochii și-l preaslăvim.

Și noi suntem ăia răi, desigur.