Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 22 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

paraiasul ala e Trotusul?  :o  Sa puna mana sa faca pilele cat mai repede, ca la primavara nu mai lucreaza ei in albia
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GIV

@dr4qul4 stii cum o sa fie iarna? zi ne si noua

dr4qul4

Sa nu-mi zici ca ii va surprinde daca va ninge in zona montana dintre Harghita si Bacau?
Trotusul este unul din cele mai mari (sau chiar cel mai mare) rauri din Romania, fara vreun lac de acumulare. Cand isi umfla muschii, nici sfanta Parascheva nu-i poate ajuta pe razesi
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pelan87

A7 de la Ploiesti la Pascani (fara actualizari de preturi) costa vreo 4 mld. EUR. Nu stiu exact cat e cofinantarea de la buget, dar tin minte ca in jur de 50%. Asadar, cei 600 mil. EUR reprezinta mult prea putin. Nu e ca si cum am zice: gata, A7 are finantare, nu e nicio problema cu banii.

Si mai sunt si sumele aferente TVA care se adauga la cei 4 mld. Acestea, e drept, se intorc la stat la un moment dat, dar tot trebuie platite in prima faza. Iar cu actualizarile de preturi, vom vedea ce va mai fi. In orice caz, finantarea pt tot A7 e departe de a fi obtinuta.

Geri

Supervizarea lucrărilor pe Lotul Buzău – Vadu Pașii al Autostrăzii Moldovei (A7) va fi asigurată de firma de proiectare Civil Engineering Institute ,,Macedonia" din Macedonia de Nord

,,Obiectul contractului Servicii de Supervizare "Executie lucrări Autostrada Buzău – Focșani" TRONSON 1: Buzau – Vadu Pasii, km 0+000 – km 4+600 va consta in furnizarea de servicii de supervizare de înalta calitate, atat in timpul perioadei de executie a lucrarilor, cat si pe parcursul perioadei de garantie a lucrarilor, in vederea urmăririi corectei utilizări a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrările in conformitate cu obligațiile contractuale, in special in ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii", arată datele din SEAP. Durata de supervizare este de 148 de luni (10 ani fiind garanția).

de aici:
Autostrada Moldovei: UMB, verificat de o firmă din Macedonia de Nord pe lotul Buzău – Vadu Pașii. A fost semnat contractul pentru supervizarea lucrărilor

mirceaeliade

Doar loturile 1, 3 si 4 de pe Buzau-Focsani au contracte de supervizare semnate. Pe 2 licitatia e suspendata de un an si exista un castigator desemnat pe Bacau-Pascani 2. Celelalte 5 loturi UMB sunt la stadiul de evaluari financiare.

U.Andrei

Bine v-am găsit. E prima mea postare pe acest forum, sper ca nu voi încalca nicio regula la postări.

În jurul orei 7:00 cât m-am deplasat de la Roman spre Adjud am numărat undeva la 50 camioane UMB încărcate ce mergeau spre Roman și am depășit pe traseu alte 25-30 goale. Se pare ca au început destul de serios treaba și în zona.


rota

Bucovina sustine autostrada A7
Pariu 500 lei: UMB termina tot Buzău - Focșani, 4 loturi, 82 km pana in 5 iulie 2025!

snake69fast

#10508
Nu cred că a mai rămas în momentul ăsta niciun camion pe A7 decât pe Focșani - Bacău și aici la Filipești. Erau prea mici procentele realizate pe segmentele astea, nu putea rămâne așa. În schimb este posibil să avem activitate redusă pe Buzău - Focșani. Cred că am văzut și camioane noi dar era noapte și se poate să mă fi înșelat. Dorința bate percepția  :)

Bachus01

E plin de camioane de la Buzau la Roman . La teresament au sanse sa mai recupereze dar nu stiu la structuri . Sunt foarte multe . Inca sunt utilitati pe traseu , portiuni de paduri care asteapta defrisate . La nord si sud de centura Bacau nicio miscare inca . La noduri ma refer .

pelan87

Update procente executie, de pe harta Cestrin:

Ploiesti - Buzau, Lotul 1: 34 %
Ploiesti - Buzau, Lotul 2: 29,6 %

Buzau - Focsani, Lotul 1: 22,5%
Buzau - Focsani, Lotul 2: 22,5%
Buzau - Focsani, Lotul 3: 25%
Buzau - Focsani, Lotul 4: 27%

Focsani - Bacau, Lotul 1: 6%
Focsani - Bacau, Lotul 2: 3%
Focsani - Bacau, Lotul 3: 2%

Bacau - Pascani, Lotul 1: 3%
Bacau - Pascani, Lotul 2: 1,1%
Bacau - Pascani, Lotul 3: 1,5%

horatiu.cosma

Coloanele alea forate de pe Buzau - Focsani Lotul 1 or fi din diamant  :lol: .

pelan87

:lol: Da, cred ca UMB a gasit o reteta-minune pentru coloanele forate, din moment ce si pe DEx Braila - Galati procentul de pe harta Cestrin este de 78%.

misiekwas

De apreciat ritmul bun la Pizzaroti. Dacă își mențin tempoul au șansa să termine pe asta și sa deschidă și lotul lor la a0 înainte de Aktor ;)

pelan87

La Pizzarotti cred ca elementul critic este reprezentat de cea mai mare structura de pe lot, pasajul de la Dumbrava, peste calea ferata si drumul judetean. Adica un pasaj de aproape 600 metri, cu vreo 14 deschideri si 10 benzi in total (4 benzi de circulatie + banda de urgenta, pe fiecare sens), la care inca nu stiu sigur daca au terminat de forat toti pilotii. Acum vreo 2 saptamani, inca mai forau. Trebuie sa se miste cu mare talent, inclusiv in timpul iernii, ca sa-l dea gata la final de 2024.