Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#7815
Gheorghe Flutur a mai declarat că speră ca până la finalul acestui an să se finalizeze documentația pentru autostrada Pașcani-Suceava-Siret, menționând că s-au finalizat lucrările de forare pe Pașcani-Suceava și că se continuă pe Suceava-Siret.

newsbucovina.ro

alecu26

Nu ar trebuii sa vedem primele mișcări prin teren? Sau firmele fantoma nu știu de unde sa apuce un proiect de autostrada?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dorum


alexandru25

Colegi de pe forum care au drone sa se duca si sa filmeze ce au facut Coni Trace pe lot 2 Mizil -Pietroasele   tronsonul Ploiesti Buzau Autostrada A7 ca sa vedem si noi cum merg lucrarile acolo

Mascarpone

#7819
Primele 2 luni nu erau pentru descarcare arheologica? Nu imi dau seama unde citisem chestia asta Economedia. Am cautat pe sentinel sa le gasesc organizarea de santier dar e plin de nori si se actualizeaza imaginile cam rar in zona aia.

Allex

N-avem colegi pe forum din zona Ploiesti - Mizil - Buzau? E vara, e uscat, poate face cineva din zona o iesire la prospectat terenul...
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Rodeo

Eu am de gand sa va ajut de la sol pentru zona Buzau-Focsani, dar la Mizil ajung mai rar...

lucian

Autostrada Ploiești – Buzău: Pizzarotti va putea da startul lucrărilor la lotul 1, începând de luni

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere va preda luni, 22 august, amplasamentul pentru începerea lucrărilor la lotul 1 Mizil – Pietroasele, parte din Autostrada Ploiești – Buzău, asociere dintre Impresa Pizzarotti și Retter, a anunțat purtătorul de cuvânt al CNAIR, Alin Șerbănescu.

Evenimentul se va desfășura în jurul orei 13:00, cu prezența ministrului transporturilor, Sorin Grindeanu.

CNAIR a încheiat pe 16 iunie cu asocierea Impresa Pizzarotti – Retter contractul pentru execuția lucrărilor la lotul 1 Mizil – Pietroasele, în lungime de 21 km, al autostrăzii A7 Ploiești – Buzău. Valoarea înțelegerii este de 1,46 miliarde lei fără TVA. Finanțarea autostrăzii A7 până la Pașcani este asigurată din fonduri europene, prin Planul Național de Redresare și Reziliență, și bugetul de stat.

Termenul pentru execuția lucrărilor este de 20 luni iar garanția va fi de 10 ani.

Rușinea de pe lotul 1 din A10
Dacă este vorbim despre mari lucrări de infrastructură întârziat, inevitabil vom merge cu mintea la lotul 1 al autostrăzii A10 Sebeș – Turda. Pentru această porțiune de șosea de mare viteză CNAIR a încheiat în noiembrie 2014 un contract de proiectare și execuție cu Impresa Pizzarotti. Conform înțelegerii, autostrada ar fi trebuit predată ,,la cheie" de constructor în termen de 22 de luni.

Mobilizarea în teren a fost extrem de slabă, cu excepția zilelor în care șantierul era vizitat de șefii de la drumuri, însoțiți de alaiul de jurnaliști. În loc să finalizeze lucrările până în septembrie 2016, așa cum se angajaseră prin contract, italienii s-au folosit de toate tertipurile legale pentru a nu fi penalizați.

În loc să finalizeze lucrările până în septembrie 2016, așa cum se angajaseră prin contract, italienii s-au folosit de toate tertipurile legale pentru a nu fi penalizați. Ba mai mult, aceștia au condiționat continuarea lucrărilor de achitarea datoriilor pe care statul le avea față de ei în urma unui litigiu privind un sector de autostrada din A3.

Așa s-a ajuns că deschiderea circulației, pe 14,8 km din cei 17 km, cu restricții de viteză, a avut loc abia în decembrie 2020, cu doar câteva zile înainte alegerile parlamentare. Pe 29 iunie 2021 Pizzarotti a deschis nodul Sebeș în integralitate, însă nici până acum nu au reușit finalizarea tuturor lucrărilor.

Autostrada Moldovei
Autostrada Moldovei va avea până la Pașcani o lungime de aproximativ 320 km și este împărțită în patru tronsoane Ploiești-Buzău, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău și Bacău-Pașcani. Toate aceste tronsoane au fost incluse spre finanțare prin Planul Național de Redresare și Reziliență și ar trebui finalizate până în 2026.

Proiectul ar trebui continuat cu alte alți 117 km de drum de mare viteză, anume tronsoanele Pașcani – Suceava și Suceava – Siret, acestea fiind în faza de proiectare.

Stadiul A7 Ploiești – Pașcani
Ploiești – Buzău: Este împărțit în trei loturi. Pentru lotul 2 a fost emis ordinul de începere a lucrărilor, iar pe lotul 1 a fost semnat contractul cu italienii de la Impresa Pizzarotti. Desemnarea câștigătorului pe lotul 3 a fost atacată în instanță iar CNAIR trebuie să reevalueze ofertele.

Buzău – Focșani: A fost desemnat câștigătorul pe loturile 1 și 4. Pentru loturile 2 și 3 compania de drumuri nu a finalizat evaluarea ofertelor.

Focșani – Bacău: Au fost lansate licitațiile pentru execuția lucrărilor, termenul de depunere a ofertelor fiind 22 septembrie 2022.

Bacău – Pașcani: Au fost lansate licitațiile pentru execuția lucrărilor.

https://mainnews.ro/autostrada-ploiesti-buzau-pizzarotti-va-putea-da-startul-lucrarilor-la-lotul-1-incepand-de-luni/

GIV

Quote from: alexandru25 on August 20, 2022, 09:14:24 PMsa vedem si noi cum merg lucrarile acolo

nu stiu de ce va asteptati sa inceapa imediat lucrarile / organizarea de santier daca s-a dat ordin de incepere a lucrarilor. care i graba?

GAC

intrebarea este daca pizzarii au gropi de imprumut pentru balast? pentru decopertari, organizarea de santier se poate reduce la o zona ingradita unde sa tina echipamentele peste noapte sa nu le prade pasarile daunatoare. de organizarea de santier serioasa va fi nevoie cand o sa ajunga la structuri si BS. prntru faza actuala e nevoie doar de bunavointa.

Cristian 74

Foarte interesant! Nu am mai văzut predare de amplasament ca "eveniment", cu prezența ministrului. Probabil vrea Grindeanu să se asigure că ăștia de la Pizzarotti chiar înțeleg că sunt AKTORII (joc de cuvinte dureros, știu) principali ai acestui lot de autostradă. Așa e posibil să priceapă că ei, chiar ei trebuie să îl facă. Oare vor înțelege? De fapt, asta ar fi "minunea de pe A7": ca Pizzarotti să termine la timp lotul lor. Dar eu nu cred în minuni...

mirceaeliade

Pizza au pana in Dec 2026 sa termine. Da pe contract poate zice ca sfarsit de 2024, dar eu personal nu am incredere ca nici 2025 nu e chiar realizabil.  Dovada ce fac Aktorii pe A0S3 la mica distanta. Dar e datoria birocratului roman ca macar sa nu se joace cu PNRRul si sa garanteze ca in Dec 2026 e totul predat la cheie.

danpandrea

Hai că a dat Grindeanu un termen: 2025. Nu știu cum a numărat el 20 de luni până atunci, dar fie.

QuoteUn nou pas important pentru construcția Autostrăzii Moldova (A7)!
Încă 21 de km ai acestei autostrăzi (secțiunea din Muntenia) intră în lucru!
CNAIR a predat astăzi Asocierii Impresa Pizzarotti & C.S.p.A. – Pizzarotti S.A. – Retter Project Management amplasamentul lotului 1 (Dumbrava-Mizil) al Autostrăzii Ploiești-Buzău.
Constructorul a pregătit deja amplasamentul organizării de șantier și a marcat traseul acestui lot de autostradă.
În prima etapă urmează să desfășoare:
-lucrări de deminare;
-descărcări arheologice;
-decopertarea stratului vegetal;
-pregătirea amplasamentelor pentru cele 14 poduri, pasaje și podețe.
Lucrările, finanțate prin PNRR, trebuie finalizate în 20 de luni, pentru ca în anul 2025 circulația să fie deschisă și pe acest lot de autostradă.
Cei 21 de km ai lotului Dumbrava-Mizil se adaugă celor 28,35 de km ai lotului 2 (Mizil – Pietroasele), pentru care Ordinul de Începere a fost emis în data de 11 august.
#A7 #PloiestiBuzau #PNRR #dezvoltare #SorinGrindeanu

Ionut

Ha, ce chestie, i-a scăpat un termen realist. Culmea! Cam ăsta e termenul realist, 2025. Că or mai fi întârzieri și extensii de termen contractual. Că va fi sfârșit de 2024, okay, foarte bine, dar la modul realist, mai ales cu Pizzarotti, ne apucă 2025.

elphax

cat optimism cu acest 2025. o sa fac screenshot sa am, doar ca probabil schimb 2 laptopuri pana atunci ...