Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

hvm

^^^
Si eu consider ca si-a dat interesul si ar merita sa ramana cu tot cu gafele pe care le-a facut, dar nu toata lumea este multumita de el...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

raulbogdan23

Quote from: dan tm on December 04, 2020, 02:08:02 PM
În zilele de 02 - 03 decembrie 2020 și 07 - 08 decembrie 2020, S.C. AKTOR S.A va executa lucrări de amplasare a grinzilor pe pasajul rutier superior, aferent nodului rutier din zona stației Teius,parte atronsonului de autostrada Sebeș – Turda,lucrări care necesită închiderea totală a circulației feroviare pe distanțele Teiuș - Coșlariu și Teiuș - Pod Mureș (în direcția Blaj),între orele 11:40 – 15:40.

^
@panzer pentru ca azi ar fi trebuit sa termine ridicarile peste calea ferata conform comunicatului

paulmare

:) si eu dau aici refresh sa vedem apare alinc cu filmare de la teius :)

alexandru.petcovici

#23388
Grinzile peste calea ferată la Teiuș sunt pe poziție de ieri

Teo

Buna seara!

Azi am dat o tura pe A10, Sebes-Alba Iulia Sud. Ca o prima impresie, sunt de părere ca e prost iluminată in zonele de poduri și viaducte, iar marcajele par inferioare celor ale UMB de pe A1 sau A3. Nu știu dacă e doar o senzație, dar rugozitatea nu pare extraordinara, iar asfaltarea pare făcută de amatori. E normal sa se vadă limitele dintre părțile unde s-au turnat diferitele părți de asfalt? Se disting dungile între care au lucrat finisoarele.

paulmare

^ marcajele si uzura, sunt de "sacrificiu", or sa fie altele inainte de receptia aia din 30 iunie sau cand o fi fiind

ivladbogdan

^^
Diferente intre asfaltari se simt si pe A3 Astaldi, insa nu este deloc deranjant, si asta cu masina sport...
Inca nu am incercat A10, dar voi merge de curiozitate.
Marcajele se vor reface oricum, iar iluminarea este pauza total pe lotul Bechtel si mai nou pauza si prin nodul Nadaselu.
La asta cu iluminatul chiar avem o problema in general.
As intreba cum se simte la 140 la ora overall, dar am vazut ca e limita de viteza.  :D

StefanCelMare

#23392
Interesante observații... am mers și eu pe lotul 1 să votez, nu mi s-a părut nimic groaznic, cu excepția panourilor de presemnalizare (pentru A10).
Alea într-adevăr sunt pe alocuri sublime și lipsesc cu desăvârșire.
Marcajul nu este final, se vede.
Referitor la asfalt, la 100 la oră nu am simțit probleme majore.
Am observat în câteva locuri îmbinări mai cu cântec la uzura pusă... chiar pe mijlocul benzii 1 cum ar fi de ex. (probabil erau două finisoare, astfel că banda 2 de viteză și banda de urgență sunt OK, uneori pe banda 1 fiind vizibile crevase mici încă între benzi).
Dar repet, nimic sesizabil asupra mașinii.
Mici chestii, vizibile dar nu cu impact (încă).
Mă aștept să se rezolve la recepția finală.
A, ce se mai simte este lipsa panourilor anti-orbire. Am fost ziua, nu au fost probleme, dar e ciudat, e lotul cu cea mai mare vizibilitate pe care l-am făcut în România.

ddfab

pe lotul 2, intre dealul Oiejdea si capatul dinspre Alba, a inceput sa apara parapetele metalic.















aici este chiar la capatul dinspre Alba al lotului.




ddfab

la Alba nord, era agitatie pe pasaj si se lucra la giratoriul dinspre Cluj( de aici fara poze).





v-am zis zilele trecute despre ceva lucrari la acea gatuire a DN-ului, inainte de a urca pe pasaj...cam structura asta au facut-o



si surpriza... se pare ca vor reconfigura giratoriul de la centura Alba. din pacate foto nu prea reusite, dar asa ca si informatie...





si una de final... am incercat sa surprind traficul, mergand spre Sebes, dar nu se observa prea bine din cauza apusului. deja s-a mutat destul de mult din trafic pe autostrada...



ca o parere... intre Alba nord si Alba sud, asfaltul este aproape excelent. doar mici denivelari unde a fost oprit finisorul si s-a reluat a doua zi. aici s-a asfaltat cu un singur finisor.
in zonele asfaltate la urma(gabioane) se simte binisor diferenta . unde s-a asfaltat cu doua finisoare in tandem, in special intre Alba sud si Sebes, apar mai multe denivelari si da, cum ziceau si alti colegi, se observa bine zona longitudinala de imbinare, dar aceasta este intre roti, pe banda 1. nu influenteaza rularea, dar totusi nu este la fel de buna ca si intre Alba nord si Alba sud. pe poduri, se ruleaza excelent, nu se observa acele valuri date de curbura grinzilor, cum se observa spre exemplu pe viaductul de pe L3, cel de peste mures de la Gambas si parca doar la un rost am simtit mai puternic trecerea, daca nu ma insel pe sensul Sebes Turda, cand cobori de pe podul peste Mures, inainte de nodul Alba sud.
cu gardurile laterale au avansat mult, sunt aproape de Alba Nord, dar inca apar animale pe autostrada. am vazut si vii si  facute afis... nu am observat intentii de a termina gaurile din parapete, sunt tot acoperite cu plasa portocalie si semnalizate, nici panouri la Oarda , la gabioane, nici panouri antiorbire.
ca si impresie generala, despre lot, undeva o nota intre 8-9. se putea si mai bine, dar sa avem inca vre-o 1000-2000 de kilometri ca astia, am fi boieri...
o zi  buna tuturor.


gruiarew

Scuze dacă întreb prostii și dacă nu-i locul aici... V-aș ruga să-mi spuneți cum se stabilesc unde și cum să se facă nodurile. Acum că a apărut pe hartă mă întreb de ce s-a ales ditamai îmbârligătura de nod A1-A1-DN1/7 când se putea face imediat după Lukoil (unde trece A10 peste DN). De asemenea nu pricep nodul de la Alba-Iulia Sud. Ca să intru în oraș trebuie să merg până la giratoriul cu strada Dacilor, spre Sebeș. Nu era mai "frumos" un nod cu DJ107 + o trecere denivelată peste CF?

Acum știu că-i gata treaba și sunt niște calcule în spate. Eram și eu curios cum se fac. Nu cunosc zona, cred că am fost o singură dată pe acolo. Mutați dacă nu-și are locul aici. Mulțumesc.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

voicul

#23396
Si de pe A1 cum intrai pe A10? Care era legatura intre ele - DN1?
+ Dezavantajul major: lasai trafic greu in Lancram.

Ar fi fost eleganta si o trecere peste CF si nod acolo, dar acolo nu suntem in oras? Mai tine de CNAIR? Plus ca banii - cu cat pui mai multe cu atat costa mai mult.

gruiarew

A1-A10 lăsai nod, doar să nu mai faci și legătura A10 DN1, toate la grămadă.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

ddfab

^^^" trecere denivelata cu CF".
acolo nu ai cum sa faci pasaj peste CF(poate doar cu exproprieri masive). este strada Marasesti, imediat langa CF, foarte ingusta.

mishu77

Quote from: StefanCelMare on December 08, 2020, 10:11:29 PM
A, ce se mai simte este lipsa panourilor anti-orbire. Am fost ziua, nu au fost probleme, dar e ciudat, e lotul cu cea mai mare vizibilitate pe care l-am făcut în România.

Nici pe A1 Deva Orastie nu sunt panouri.