Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

archaeus

Sa vedeti si voi nevazuta, ca daca ii lasa vremea broscarii deschid la sfarsit de decembrie bretele scurte-alba nord!
Iar aktorii au devenit brusc grabiti, vorba cantecului! Incepe lotul sa arate a santier pe care se lucreaza si la anu' in toamna deschid si ei.

carutasul

Dacă ar fi să fiu cârcotaș aș zice că la Aktor nu prea se văd alea trei stații de asfalt. Dar realitatea e că au cam scos lotul la liman, acum că o fi la vară, la toamnă, nici nu mai contează... Probabil că dacă prioritizau altfel ar fi putut deschide și ei până la Teiuș mai înainte, dar or fi avut ei motivele lor. La Pizza, îți vine să îi bați că nu au început "planul B" cu o lună mai înainte, nu mai aveam nici o emoție acum... Decât să dea cu grinzile de pământ mai terminau micile scăpări, am văzut că parcă mai sunt niște poduri mai mici gata doar pe un sens, un pic la fosta baltă neasfaltat, dar pare că e timp să le termine și pe alea, ar fi aiurea să nu deschidă pe două benzi măcar de la Alba-Iulia Sud. Deși eu zic că și fără uzură și tot ar fi de preferat pe două benzi, pot după aia să mai închidă câte 2km și să asfalteze pe parcurs, e atât de puțin rămas că n-ar conta.


voicul

Eu sunt in categoria: e o sansa sa avem o deschidere half-profile.
Nu inteleg de ce nu se agita si pe breteaua spre Deva, ca daca inaugureaza si acele 2 bretele atunci chiar nu o sa fie nici probleme in giratoriu. O sa ramana doar cel dinspre Alba mai aglomerat.

Ar fi un castig imens si ritmul actual cam da o speranta ca pana in 23 Dec sa se deschida.

cris_ct

#21844
Exact, lucrează la supratraversarea spre Sibiu care este blocată de grinzile depozitate și  de lansator. De ce nu se apucă de cea spre Deva, numai ei știu  de ce... Mai ales că este și asfaltată în mare parte acea bretea.

alexV

Quote from: voicul on October 30, 2020, 10:44:02 AM
Eu sunt in categoria: e o sansa sa avem o deschidere half-profile. Nu inteleg de ce nu se agita si pe breteaua spre Deva

Quote from: ciprebbe on October 26, 2020, 12:05:35 PM
Planul e asa, Alba Nord sensul spre Sebes , dupa pod se va circula pe ambele sensuri full pana la Sebes unde se deschide pe bretelele scurte. Bonus daca tine vremea bretelele spre/dinspre Deva.
Totul in 2020.

Quote from: ciprebbe on October 29, 2020, 08:28:11 PM
pana la final de an ambele sensuri fara structura Alba Nord spre Turda. Asta e planul nu alte avioane sau idei pestrite.

alexV

Zici ca sunt 3 proiecte facute in decenii diferite: un pod ruginit de pe vremea lu ceasca, o consolidare de mantuiala in anii '90, si inca o consolidare prin programul PNDL dar s-a furat la materiale.


horatiu.cosma

Nu mai e timp fizic de breteaua spre Deva, abia ce s-au pus grinzile, trebuie predale, armare, betonare, borduri, hidroizolație, asfalt, rosturi, iluminat, parapete, marcaje, indicatoare. Chiar dacă nu e o structură mare, sunt multe etape și intri cu ele în zona de frig, ploaie, zăpadă când e stop joc.

Teo

Daca am inteles bine ce s-a scris in ultimele zile: se forteaza o deschidere partiala pe ST1?

Poate ca are legatura, dar de cateva zile se lucreaza cu muncitori si buldoexcavatoare chiar la intrarea in soseaua de centura a mun. Alba Iulia dinspre nodul Alba Iulia Sud. Am impresia ca se amenajeaza un sens giratoriu.


elphax

Teo - intr-adevar, acolo se pregateste descarcarea, va fi sens giratoriu unde o sa vina breteaua de legatura cu autostrada si nodul Alba Sud.
Ca se va deschide partial sau complet pana la Sud sau pana la Nord, sunt multe variabile care dau voie la multe speculatii. Nimeni nu stie sigur ce va fi.

legat de podul de langa Lancram, normal ar fi sa vina cu un perete finisat peste toate structurile acelea de beton, nu ar trebui sa aiba voie sa ramana asa, cioturi si colturi. se pot face astea si sub trafic oare ?

gicu

Se pot cu restrictionare trafic pe banda 1.

voicul

^Si atunci sanse macar pentru breteaua dinspre Deva?

AlinC

ST1, lucrari la gabioane la Oarda si podul peste raul Mures:


horatiu.cosma

Eu zic că cel mai sănătos e să urmărim liniștiți cum decurg lucrurile în următoarele săptămâni și să discutăm pe cât posibil pe informațiile care ies din surse relevante din șantier/CNAIR. Că nu ajută pe nimeni să umplem 10 pagini pe zi cu "oare e până acolo, sau până dincolo, oare e și breteaua aia, oare e pe ambele sensuri, oare oare oare".

Din ce înțeleg, ultima variantă ar fi doar între bretelele scurte Sebeș și Alba Sud, poliția nu prea e de acord cu Alba Nord fără pasajul pe DN1 peste A și fără giratoriul din DN1 dinspre Turda.

carutasul

Aici ar merge o deschidere în "rafale" :) În sensul că dacă se deschide până Alba-Iulia sud, ulterior să se concentreze "bretea cu bretea" sau "segment cu segment" și să le deschidă pe măsură ce sunt gata. Sigur, după alegeri dispare motivația politică, iar interesul public nu știu cât îi interesează. Sper că îi :)  Pe de altă parte mi se pare puțin ciudat ca poliția să nu fie de acord cu o improvizație de giratoriu, cred că ar fi totuși o soluție net superioară celei actuale. Atunci măcar ar putea să lase sensul spre Cluj deschis, fără giratoriu, cu intrare direct în DN, ar elibera presiunea din giratoriul existent.