Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GDPR

#5760
Exista 2 fise separate in proiectul de buget pe 2019 pentru largirea DN7:

Realizare banda a treia DN 7 Valea Oltului intre km 256+675 - km 258+950

2019 - 11.55 milioane lei credite angajament, 0 lei credite bugetare;
2020 - 0 lei credite angajament, 11.55 milioane lei credite bugetare;

Realizare largire DN 7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie, intre km 251+475 - km 254+315:

2019 - 29.97 milioane lei credite angajament, 0 lei credite bugetare;
2020 - 0 lei credite angajament, 29.97 milioane lei credite bugetare;


adiarc

si la un alt calibru....cred si aici ca putem pastra o segmentare la fel ca la constructia de autostrazi,mai ales ca nu vb de un drum facut de la zero.....adică 15-20 de km pt un lot.......ideea cu acesti 2 km clar e buna,dar lipseste un zero...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Pai sunt 5 km pe 2 proiecte.
Ar fi bune si pe DN68A , dar si pe toate DN-uri aglomerate si care nu vor fi dublate de A/DX in urmatorii 5 ani.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dragos76

Tocmai se discuta pe topicul din Oradea că și acolo e o subtraversare de CF care e doar pe două benzi, și care gâtuie o șosea care în rest e la 4 benzi. Acolo se demarează proiectul de a extinde acea subtraversare la 4 benzi. Aici se pare că nu se poate :(

perfidus

Evident, este frica de complicatii. Se impinge factorul financiar in fata, fara a se judeca dupa analiza cost/beneficiu final al masurii. Da, stim ca e mai scump, dureaza mai mult, trebuie mai multe avize, dar rezolvarea unei gatuiri punctuale aduce beneficii pe un intreg sector. Se gândește in același stil chinuit ca pe Centura Capitalei.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

adiarc

in continuare acesti indivizi nu isi dau seama sau li se rupe, ca drumul se va bloca ( DN7 - V.Oltului),odata cu demararea construcției Sibiu-Pitesti.
Spre deosebire de alte tronsoane vor fii zeci de km unde va fii aproape imposibil sa faci drumuri tehnologice sau costul lor urias in creieri muntilor nu se justifica.( vom avea basculante care circula cu 15 km la ora sau iti ies direct in fata la 90-100 km pe ora)

Asa ca ,doar si de asta e nevoie de tronsoane adevarate,acum...nu cioturi de 2 sau 5 km...scoasa direct toata V.Oltului ,o lucrare de 2+1 care ar costa cateva zeci de mil de euro....poate 100....nici cat un SF bun pt Sibiu-Pitesti
....si asta sa nu mai vb de siguranta,confort in trafic,lucruri oricum secundare pt compania anti-infrastructura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

voicul

Eu stiu de articole pentru ca am tot asteptat/intrebat ce se intampla cu el.

Nu prea cred o sa ajute cu mare lucru, dar e intradevar un +. Doar, doar de data asta chia sa il si faca!

vancouver

#5767
Pe mine ma bucura f. mult și la modul cel mai serios aceste proiecte mici, care rezolva situații punctuale. Bravo CNAIR. Și la cât mai multe.
Am văzut comentariile anterioare și cu atât mai mult am vrut sa-mi exprim cu fermitate părerea contrara.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

cristi5

De acord, orice zona de depasire va creste siguranta. Faptul ca se termina in 1+1 nu e relevant, ca doar si traficul de acum tot de 1+1 e dus.

Dar as vrea sa vad investitii punctuale in eliminarea obstacolelor din localitati care intrerup fluxul.

vancouver

Corect. A fost si aici o discutie despre un pasaj pietonal subteran sau suprateran propus de CNAIR in Talmaciu si multi au sarit in sus. Mai ales locuitorii din Talmaciu...

Poate ca o solutie acceptabila ar fi constructia pasajului pietonal suprateran (pasarela), dar si pastrarea trecerilor de pietoni actuale. NUMAI in situatia in care apare un traffic jam (ambuteiaj) in Talmaciu din cauza gaturii de flux de trafic, numai atunci politia sa intervina si sa interzica trecere pe la trecerile de pietoni (prin inchidere cu ceva obstacol provizoriu, gen garduri mobile cum se folosesc la stadioane + indicatoare cu sageti ca obligatoriu pietonii pe acolo), permitand in mod exceptional doar celor cu dizabilitati, mamelor cu carucioare, biciclistilor sau altor persoane cu dificultati de deplasare sa foloseasca trecerile de pietoni normale. Ca atare pasarela supraterana nu trebuie sa aibe facilitati pentru aceste categorii, gen lift sau rampe. Iar odata cu darea in folosinta a autostrazii, pasarelele se demonteaza si se folosesc in alta parte, ca sa nu rugineasca de pomana cand traficul o sa scada puternic si sa urateasca fata localitatii.

Valabil si la Busteni.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

NGC

Quote from: adrian rosca on February 07, 2019, 11:20:57 AM
Exista 2 fise separate in proiectul de buget pe 2019 pentru largirea DN7:

Realizare banda a treia DN 7 Valea Oltului intre km 256+675 - km 258+950

2019 - 11.55 milioane lei credite angajament, 0 lei credite bugetare;
2020 - 0 lei credite angajament, 11.55 milioane lei credite bugetare;

Realizare largire DN 7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie, intre km 251+475 - km 254+315:

2019 - 29.97 milioane lei credite angajament, 0 lei credite bugetare;
2020 - 0 lei credite angajament, 29.97 milioane lei credite bugetare;

Quote from: adiarc on February 07, 2019, 09:50:06 AM
2 km?... :wtf: :madwife:...termina pana in sec 23

Poftim inca aproape 3 Km. Ce ai facut de asculta astia asa de tine? :lol:

Astazi a fost lansata licitatia "PROIECTARE si EXECUTIE ,,Realizare largire DN 7 Valea Oltului la 4 benzi de circulatie intre km 251 + 475 – km 254 + 315"".

Valoare estimata: 22,150,570.06 RON

Termen depunere oferte: 04.03.2019

Fonduri: Bugetare

Durata contractului: "9 luni din care:3 luni perioada de proiectare care include Proiectul pentru Autorizatia de construire si 6 luni perioada de executie lucrari"


Clauza / Conditie

Quote
CLAUZE SUSPENSIVE: "Procedura va fi anulata in cazul in care pana la data semnarii contractului nu vor fi asigurate finantarea si creditele de angajament necesare"

adiarc

hai,hai ca se poate...poate ajungem in cateva saptamani la cei minim 15 km de care vorbeam  :D....mi-as dori sa pot spune dupa mult timp,,,....asa da
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

#5772
Conform proiectului legii bugetului de aseara, se aloca 77.32 milioane pentru Reabilitare DN 6 Alexandria-Craiova km 90+190 - km 222+183

perfidus

^
Si  inca 375,496 milioane credite de angajament (DN6).

La proiectul Reabilitare DN 56, Craiova - Calafat, km 0+000 - km 84+020, apar 1,377 milioane credite bugetare și 5,966 milioane credite de angajament.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

^
Daca la DN56 sumele alea sunt doar milioane, atunci probabil ca este vorba de refacerea marcajelor, indicatoarelor si, poate, si a parapetelor avariate in timp...
20% anul asta, 80% anul viitor...
:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)