Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

cricric

Si aia din 2010 e deja veche. Era criza atunci si economia a mai crescut. La Brasov a crescut mult peste media nationala, asta ar trebui sa se vada si-n trafic.


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


BIGRED1984

Toata lumea scoate din toate planurile autostrada (acum DX) catre Alexandria (in mare parte pentru ca ar fi cu dedicatie pentru Dragnea) dar traficul este infernal.
Dupa ce anul trecut am facut ~5h pe drum, anul acesta am ocolit vreo 30km dar am venit prin Giurgiu, s-a mers chiar bine.
"[...]drumul dintre Bucureşti şi Ghimpaţi pe DN6 este la fel de aglomerat precum DN1, cu un trafic de peste 16.000 de vehicule pe zi în 2015"
http://www.zf.ro/opinii/este-sau-nu-necesara-autostrada-bucuresti-alexandria-soferii-se-plang-de-cozi-pe-50-de-kilometri-insa-la-tv-vedem-doar-cozile-de-pe-dn1-14120362

icristian

Nu zice nimeni ca nu ar fi importanta autostrada, orice autostrada este benefica.
Dar din pacate nu avem bani pt toate si trebuie facuta o prioritizare dupa criterii economice si sociologice.
Dupa parerea mea e mult mai important sa finalizam A1 si sa unim moldova de bucuresti si de europa decat sa facem autostrada Bucuresti Alexandria.
Plus dupa cum ai zis si tu, cu un ocol de 30 km poti gasi alternative.

horatiu.cosma

#2180
Dupa ce o sa se faca Craiova-Pitesti va mai scadea traficul de pe DN6. Daca se va face centura la Mihailesti si se va dubla la 2 benzi pe sens pana la Alexandria va fi mai mult decat suficient.

TibiV

Aseară am venit si eu de la Alexandria.
Am plecat la 21 si am ajuns la 23.30.
S-a mers bară la bară încă cu vreo 10km dinainte de Ghimpati. Am crezut initial că a fost vreun accident.
Problema a fost până în Mihailesti. Unde încep 2 benzi/sens s-a desfundat brusc.

Deci cred că ar fi suficientă centura Mihailesti, despre care nu se mai vorbește deloc....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

BIGRED1984

Daca tu ai plecat la 21 si s-a mers bara la bara ...iti zic ca cei ce au plecat pe la 15-17 au stat bara la bara mult mai mult.
Poate ca centura Mihailesti rezolva situatia pentru ceva timp dar la ritmul in care se construieste in zona si la ritmul in care se tot baga sensuri giratorii , drumul asta nu o sa mai faca fata mult timp.

dr4qul4

Bucuresti-Alexandria este un drum foarte aglomerat, dar inca mai suporta.
Nu luati traficul de Paste ca exemplu. Aseara dupa 20:00 de la Afumati la Obor s-a facut 1 ora. A fost si un accident cu o duba si un logan
La fel pe DN1 a fost accident. Nici nu vreau sa ma gandesc cum a fost pe 15-18..

Pitesti-Craiova nu va lua deloc din trafic pe DN6 pt ca sunt foarte putini cei care prefera acest drum and pe partea cealalta au 100 de km de autostrada si aceeasi distanta.

Insa pana la A/DX catre Alexandria/TR/OT ne trebuie centura sud pentru ca altfel se va bloca totul la Piata la Rahova. Infrastructura din sudul Bucurestiului este varza, orice modernizare care va aduce mai multe masini nu va ajuta prea mult.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

teocharis

nu e vb doar de Alexandria, aproape tot Teleormanul - Tr Mag, Rosiori, Zimnicea, Videle+ comunele din judet - alimenteaza masiv cu forta de munca ieftina!, Bucurestiului

mergeti intr-un sat din TR, oricare, va vor intampina fantomele batranilor si casele parasite.

TibiV

#2185
În satul din TR in care am fost ieri (10 km de Alexandria ) m-au aşteptat 2 fantome sub 35 de ani, si aveau si două fantomioare intre 4 si 9 ani...
Si pe străzi erau destui tineri si copii....
Nu o fi satul tipic...

@dr4qul4, ai dreptate cu centura Bucuresti.
DNCB intre Bragadiru si Jilava e dezastru, nu o mai iau pe acolo niciodată pe timp de noapte.

Deci, pe scurt, soluţia pt. DN6 este centura Mihailesti plus reabilitarea DNCB sud, pe care porțiunea A1-DN5 este (cred eu) cel mai solicitat tronson, cel putin din pdv al traficului greu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

teocharis

good to hear

cunosc destul de bine lunca dunarii iar realitatea nu e departe de ce am descris.

dr4qul4

@teocharis, daca observi am scris Alexandria\TR\OT tocmai pt ca drumul este folosit si de cei din Rosiori, caracal, corabia, Turnu Magurele si alte localitati mai mici. Am spus doar ca nu este folosit de cei din Craiova (decat f putin).
Forta de munca ieftina din zona ajunge in Bucuresti cu trenul.

Nu neg ca drumul e extrem de aglomerat, dar cam asa sunt toate drumurile din jurul capitalei. Cel putin cele de pe partea de nord sunt criminale, chiar daca sunt dublate de autostrazi!

Cu siguranta o autostrada aici nu s-ar face doar pt Dragnea, dar ce rost are sa faci o autostrada care vine din Alexandria si se termina intr-un bulevard cu 1 banda pe sens? (Pt ca atat are calea rahovei, pe cealalta avem masini parcate).

Inainte sa se apuce sa faca autostrada aici, eu as astepta sa vedem ce facem cu podul peste dunare si care va fi traseul pe care ne vom lega de Sofia. Dublam podul la Ruse sau mai facem unul la Turnu Magurele?
Pt ca s-ar putea sa fie nevoie de A chiar si cu 3 benzi (daca se face A6 + A catre Sofia) nu doar de DX.

Pana atunci tb sa facem ceva cu centura\A nord si cu haosul de pe DN2.
Si eu as vrea sa construim 3-400 de km de autostrazi\DX pe an, dar nu este posibil si tb sa avem prioritati.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024


carutasul

Quote from: dr4qul4 on April 14, 2015, 08:27:40 PM


Nu neg ca drumul e extrem de aglomerat, dar cam asa sunt toate drumurile din jurul capitalei. Cel putin cele de pe partea de nord sunt criminale, chiar daca sunt dublate de autostrazi!

Cu siguranta o autostrada aici nu s-ar face doar pt Dragnea, dar ce rost are sa faci o autostrada care vine din Alexandria si se termina intr-un bulevard cu 1 banda pe sens? (Pt ca atat are calea rahovei, pe cealalta avem masini parcate).

Pai nu e obligatoriu sa se termine in Rahova, altfel ar fi Mihailesti-Alexandria, nu Bucuresti-Alexandria. Oricum traficul se disipa in zona, majoritatea cred ca merge pe Antiaeriana.
Ca locuitor in zona am observat ca traficul devine din ce in ce mai mare insa cred ca nu ar fi neaparat nevoie de autostrada; o jumatate de autostrada ar fi destul pentru ceva vreme ; in plus ar separa traficul local , care e si el mare, de cel de tranzit. Daca s-ar ocoli localitatile cred ca si un drum cu o banda pe sens ar face fata ceva vreme.


Quote

Inainte sa se apuce sa faca autostrada aici, eu as astepta sa vedem ce facem cu podul peste dunare si care va fi traseul pe care ne vom lega de Sofia. Dublam podul la Ruse sau mai facem unul la Turnu Magurele?
Pt ca s-ar putea sa fie nevoie de A chiar si cu 3 benzi (daca se face A6 + A catre Sofia) nu doar de DX.

Pana atunci tb sa facem ceva cu centura\A nord si cu haosul de pe DN2.
Si eu as vrea sa construim 3-400 de km de autostrazi\DX pe an, dar nu este posibil si tb sa avem prioritati.



Stam cuminti la coada, dupa ce rezolvam cu A1 ne cerem drepturile :)   Ar fi bine, da, sa ne lamurim cu podurile, desi cred ca la un moment dat oricum se va face un pod la tr Magurele, e prea mare distanta intre Calafat si Giurgiu; cum zicea, cred ca un half profile ar rezolva problema pe multa vreme.