Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Quotedaca se face Brasov-Sibiu(nu zic ca ar trebui), va trebui cumva facut si Tg.Mures-Fagaras.

Nu inteleg logica. Cei care vin dinspre Brasov spre Sibiu vor avea autostrada in continuare spre vestul tarii sau spre Cluj. Celor care merg dinspre Sibiu spre Brasov nu le va folosi la nimic ciotul spre Targu Mures dat fiind faptul ca oricum dinspre Sibiu spre Mures se va putea merge prin Alba- Iulia (in conditii de siguranta) sau prin Medias (daca vrei mai putini km sa parcurgi).

Asa ca sincer nu vad nici o legatura intre cele 2 proiecte, nu vad cum ar conditiona unul pe celalalt.

dr4qul4

A ramas doar un mit ca nu exista trafic pe Buc-Ploiesti. traficul creste incet dar sigur. Puteti verifica google traffic. Inca nu se inroseste, dar portocaliu are pe distante bune. Daca s-ar termina capatul dinspre Bucuresti si s-ar face nodul de la Dumbrava, ar intra direct in top 3 ca trafic.
Orice bucata de autostrada este importanta, mai ales cele care ocolesc orasele sau traverseaza zone cu serpentine. Totul e sa aiba si legaturi decente. Calculati cat timp castigati pe un drum Bucuresti-Iasi daca ar exista centuri la Focsani (acum exista limitare de 70 si chiar 50 pe aproape 10 km pe asa zisa centura), Bacau, Roman, Tg Frumos-Podu Iloaiei, si Iasi.  Vorbim in total de 110-120 de km de autostrada.

Tg Mures-Ditrau nu ajuta cu nimic traficul din Moldova. De fapt nu ajuta cu nimic pe nimeni. Fara Ditrau-Tg Neamt  nu va avea trafic deloc. Si vorbim de peste 100 de km
IN plus nu inteleg cum poti spune ca economisesti timp si ca relieful este usor? De la Ditrau trebuie sa ocolesti ca sa ajungi intr-un DN care sa continue spre est, iar relieful......vorbim de o autostrada care va atinge frecvent 500 m altitudine, iar in unele locuri se apropie chiar de 1000 (asta daca nu facem tunele).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Quote from: TibiV on December 08, 2014, 05:16:06 PM
In exercitiile 2014-2020 si 1021-2017, da.

Crezi ca nenorocirea asta de criza nu se mai termina niciodata ?
Pana la urma lumea trebuie sa se repuna pe picioare, este legea ciclurilor economice.
Si in conditii normale UE va avea mai multi bani pentru autostrazi decat pentru salvat banci din cacao...

are toate sansele sa nu se termine.
Si asta din cauza Chinei. China este si va fi capabila sa produca singura aproape tot ce are nevoie o buna parte din mapamod, ca sa nu zic toata.

Cum crezi ca va fi relansarea? ca sa fie relansare trebuie sa scada salariile si economia sa redevina competitiva. Din pacate, poate fata de alta cicluri economice si alte crize...acum exista protectie sociala si FMI si alte banci.

Ai simtit tu ca preturile s-au prabusit in Grecia sau Spania unde s-a ajuns la cote de somaj extreme???? La ce probleme au si Spania si Grecia trebuiau sa ajunga la salarii medii doar cu putin mai mari ca ale romanilor. Dar nu s-a intamplat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut


dr4qul4

Eu maine ar trebui sa plec pana la Iasi si nu sunt optimist deloc.  :lol:   Nu am mai fost de vreo 5 ani, in schimb Bacau si chiar Suceava ajung de 2-3 ori pe an.
Asa-zisa centura de la Focsani are 3 sensuri giratorii semaforizate si cum spuneai tu este plina de firme.

Oricum, este mult peste ce avem la Bacau si Roman. Timpii dati de tine pentru traversare sunt valabili pe vreme frumoasa, nu pe ploaia de afara. Sper sa nu fac 7 ore pana la Iasi, asta desi acum 6 ani scoteam sub 5 (dar vara, plecat la 2-3 a.m. din Bucuresti si inainte de MCV-uri :) ). Un drum extrem de obositor, mai ales cand trebuie sa te intorci in aceeasi zi.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

frunzaverde

Quote from: dr4qul4 on December 09, 2014, 11:24:03 AMSper sa nu fac 7 ore pana la Iasi, asta desi acum 6 ani scoteam sub 5 (dar vara, plecat la 2-3 a.m. din Bucuresti si inainte de MCV-uri :) ). Un drum extrem de obositor, mai ales cand trebuie sa te intorci in aceeasi zi.

Te-ai gandit la CFR sau la Tarom ca alternativa? CFR-ul are trenuri chiar la ore ok - de exemplu poti pleca din Bucuresti la 23, ajungi la 6 in Iasi, te intorci cu urmatorul tren de noapte, tot 23-6. Si daca intarzie, dormi mai mult. La cuseta iesi mai ieftin decat cu benzina la masina.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

dr4qul4

#1626
Sincer nu.
Trebuie insa sa ma opresc si in Bacau, si, desi eu nu am nevoie decat de laptop, cu siguranta se va gasi un coleg sa-mi puna o cutie in portbagaj.
Si drumul de la Iasi imi trezeste  amintiri...cum ar fi prima amenda   O:-)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Ce nostalgic esti, dr4qul4 !... 
Ar trebui sa ma duc si eu mai des la Balotesti... :)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AFC

#1628
@dr4qul4

Iti recomand  ca dupa Focsani sa mergi  pe Tisita-Tecuci-Barlad-Vaslui-Iasi. Drumul e mult mai liber si radarele mult mai rare. Eu de obicei plec dimineata pe la 5 si ma si intorc seara dupa ce termin treaba. e drept ca se intampla de 5-6 ori pe an si ca la intoarcere nu ajung mai devreme de 1.00 am. Calitativ drumul e ok, proaspat reabilitat pe mare parte din lungime. De cate ori am folosit ruta asta, fie vara fie iarna, mi-a iesit o medie de peste 80km/h.Eu zic ca merita sa incerci. Drum bun!
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

AFC

Quote from: dr4qul4 on December 09, 2014, 12:24:20 PM
Sincer nu.
Trebuie insa sa ma opresc si in Bacau, si, desi eu nu am nevoie decat de laptop, cu siguranta se va gasi un coleg sa-mi puna o cutie in portbagaj.

Scuze, acum am vazut ca te opresti la Bacau. Poate folosesti ruta asta la intoarcere, noaptea e pustiu pe acolo.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

TibiV

Quote from: ovideatza on December 08, 2014, 11:04:19 PM
La relatia Moldova-Vest voi luati in considerare doar faptul ca acum nu exista trafic pt a sustine ca nu e prioritara.

Ori trebuie sa vedeti invers lucrurile in aceasta zona. Aceasta autostrada este singura sansa pt dezvoltarea regiunii. IT-ul si alte industrii de varf nu pot crea singure dezvoltare si locuri de munca, trebuie productie, ori ce produci nu cari cu avionul decat in 1% din cazuri probabil.

Daca se face autostrada fluxul va creste extrem de mult. In plus trebuie facuta in asa fel incat sa serveasca mai multor directii si sa concentreze traficul din Moldova catre Vest. Beneficiile economice si sociale vor fi de amploare.

Multumesc, ovideatza !

Exact asta am vrut si eu sa spun: A8 isi va genera singura traficul, si sunt convins ca inainte sa fie finalizata vom vedea o crestere a investitiilor in Moldova. Acolo situatia este total opusa celei din vest, unde un producator de cablaje de langa Arad este nevoit sa caute muncitori in Bihor, pentru ca pe plan local nu mai exista forta de munca. (am postat stirea in Industra Auto in Romania).

Si repet, am spus ca A8 impreuna cu A7 ar trebui sa fie urmnatoarea prioritate zero. DUPA ce terminam A1, A10 si C.Turzii-Tg.Mures.

In plus, A8 ar salva multe vieti de pe DN2, din simplul motiv ca o parte a traficului, cu destinatia Transilvania, ar iesi de pe DN2 daca ar avea A8.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

AFC

Mai jos, link-ul catre un articol din Capital cu lista proiectelor prinse in bugetul 2015, dar fara detalii cu privire la sume.
http://www.capital.ro/ce-autostrazi-primesc-finantare-in-2015.html
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

iulius

"Construcţia Autostrăzii Bucureşti – Ploieşti – Focşani – Bacău – Paşcani - demararea proiectului la Coridorul IX paneuropean"
poate se refera la SF?

igorashu