Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 3 Guests are viewing this topic.

Kimi

Traficul pe Holdea - Margina va creste semnificativ. Acolo ar trebui insistat pana nu mai crapa o data DN68.

elphax

am fost zilele trecute, drumul inca rezista bine desi se merge aproape bara la bara. o sa vedem la primavara cum rezista. problema cea mai mare e trecerea CF de la Margina

montaniardul

#7952
@pasadia, @earthchild, @gicu, @vancouver important este ca de acum inainte vom vedea incet incet cum se unesc portiuni insemnate de autostrada, iar aceste lucruri sper sa genereze mai multe proiecte sa adaugam km din ce in ce mai multi, sa extindem reteaua. API si toti ceilalti reprezentanti ai societatii civile in domeniu, trebuie sa puna presiune pe CNAIR ca nu ne mai putem permite alte balbaieli, taraganari si intarzieri.

alin2pas

Oare ce vom avea mai întâi complet la profil de drum rapid, centura București (A0) sau centura munților Apuseni (A1 - A10 - A3 - a11)?
Lăsând gluma la o parte, sunt necesare A7 și o trecere a Carpaților între Moldova și Transilvania, cel puțin HP. Podul de la Brăila se face aproape degeaba dacă nu vom avea o legătură prin drum rapid (A sau DX) între A7 și Constanța, iar o legătură între Lugoj, Craiova și Calafat la același nivel de drum rapid e tot mai necesară. Sunt multe lucrări necesare, iar dacă nu vom mări numărul de km pentru care se organizează licitații pentru SF, proiectare sau execuție, peste câțiva ani ne vom bucura la fel ca acum că reușim să inaugurăm câteva zeci de km de A sau DX, dar în mare parte din țară vom circula tot în coloană pe DN. Din păcate.

GIV

salutare

cam ce sanse sunt ca pisi 4 si 5 si fie gata in  acelasi timp?

naivu

Daca Astaldi se tine de treaba, destul de mici. Porr are de sapat un tunel de mai multe sute de m, la tunel e cam greu de grabit lucrarile prin plus de mobilizare!

hefaistos

Ce e aia "in acelasi timp"?
La maxim:
3 luni distanta?
1 an distanta?
3 ani distanta?

Ca in aceeasi zi cam greu.
Iar la categoria 3 ani, sansele ar fi spre 100%.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

dr4qul4

tunelul ala este de vreo 13 sute de metri mai exact. Adica de 1,3 km. Nu este deloc scurt si terenul nu este prietenos. Dealul ala fuge la fel ca cele din Transilvania. Asadar probabil vom avea 2-3 ani diferenta intre cele 2 loturi (nici PiSi5 nu e simplu)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

tom_sawyer

#7958
Proiectul de Hotărâre a Guvernului  privind aprobarea Planului Investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2020-2030

Data publicării: 03.12.2021
Data limită pentru primirea de propuneri/observaţii: 14.12.2021

Scurta descriere a reglementării:

Având în vedere perioada de tranziție între cele două exerciții financiare multianuale 2014-2020 respectiv 2021-2027, având în vedere faptul că Master Planul General de Transport și Strategia aferentă de Implementare au fost adoptate în 2016, precum și analizând necesitatea corelării politicilor publice relevante în vederea realizării obiectivelor de infrastructură necesare la nivel național, prezentul document are un rol triplu de:

    prioritizare a investițiilor constituind o condiție favorizantă în vederea noului cadru financiar multianual,
    actualizare a strategiei de implementare a Master Planului General de Transport al României,
    document cadru de referință pentru politicile publice relevante și pentru toate instituțiile implicate în realizarea obiectivelor de infrastructură de transport națională.

    Planul Investițional vizează o schimbare de paradigmă în sensul concentrării eforturilor politice, instituționale.

MT


https://onedrive.live.com/view.aspx?resid=849D1C715B5A454D!184097&ithint=file%2cdocx&authkey=!ALUYjcoWJlRcWdM








Powered by API/PUM imgur uploader

mateisn

Conform tabelului de mai sus, indicativul de drum expres DX7 il vor avea 3 drumuri diferite (foarte apropiate intre ele, de altfel), respectiv:
DX7 Giurgiu - Bucuresti
DX7 Suceava - Siret
DX7 Dej - Baia Mare - Halmeu

Au dat cate un DX7 in fiecare regiune a tarii, sa avem toti la fel  :doh:

nicolaem

dar asa au crescut sansele ca DX7 sa fie realizat de 3 ori.

EugenRo

^Asa se explica de ce Giurgiu-Bucuresti se numeste Drumul Siretului  :headbash:

Din genul asta de detalii 'marunte' iti dai seama de profesionalismul planurilor aruncate pe masa.
Uitati-va cum arata hartile de planificare ale ungurilor..


pasadia

Trecând peste chestiile amuzante mie îmi pare trist sa văd că Ploiesti - Comarnic ar fi atât de sus prin punctajul obținut. Sau că în continuare liniile astea nu au noimă - Brașov by-pass nord nu are noimă fara Brașov - Bacău iar Brașov - Bacău nu are noimă fara acel by-pass. Sperăm că sunt puse împreună și tratate că un singur proiect.

Baia Mare - Halmeu e o chestie de neînțeles. Ai Baia Mare - Satu Mare - Petea, cine naiba are nevoie de vreun brat inutil spre Halmeu? Puii mei, dacă ziceau că fac un braț de la Seini spre Sighetu Marmației as fi zis că are noimă, dar Halmeu?

pelan87

Oare DX Ploiesti - Gaesti de ce s-a evaporat complet? Idem Bucuresti - Targoviste.