[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rizzuh

Quote from: Ionut on March 31, 2018, 04:26:18 PM
Aici avem un detaliu interesant. Cand se intra in statie, mecanicul trenului vede in stanga un tub de neon care este aprins rosu (parca rosu mi s-a spus) si asta inseamna ca sina a treia are tensiune. Interesant. In stanga sus este instalat. Il vedeti mai jos - este un tub in forma de M.

Rosu? :o Pe M1/M3 este albastru. Oare de ce au schimbat culoarea?

Xenos

Foarte fain! :)

Stațiile vor fi frumoase și probabil că în acest sistem, numit aici (sau dincolo) feste Fahrbahn, adică o cale de rulare monolitică, mersul trenului va fi mult mai lin și mai silențios...

Cred că acea bucată de tunel Romancierilor - Brâncuși unde nu este turnată calea de rulare și se observă niște cercuri de metal concentrice, foarte dese, în jurul circumferinței tunelului este zona în care tunelul subtraversează galeria Romancierilor - Valea Ialomiței, construită deasupra în săpătură deschisă. Probabil e un fel de ranforsare în zona aceea. Se și observă că după ce trece de acea zonă de 75 m tunelul urcă din nou - spre stația Brâncuși.

Mulțumim pentru poze, Ionuț! :)

Ionut

Intrebare pentru cine urmareste atent. Asta este contestatia celor de la Siemens pentru sistemul de automatizare pe M5? Daca da, am o intrebare: vad ca e doar fondul. Sigur cel care pierde face recurs (adica CAB). Corect?

GDPR

Yup, asta e. Siemens au fost smecheri, nu s-au dus la CNSC, ci direct la tribunal. Si evident ca dupa fond, poate urma recurs.

Ionut

Poate? Sigur urmeaza. Deci mai stam pana prin toamna minim. Aha. Deci T3-T4 2019 pentru deschiderea traficului. E bine.

mastereve

Dupa fond urmeaza apel si apoi recurs. Daca nu se inteleg altfel, o sa asteptam mult si bine...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut

Din cate stiu eu este apel/recurs care se face la CAB. Nu este si apel si recurs. Ca nu mai avem instante. Se judeca fondul la Tribunal si apoi la CAB se judeca recursul (sau apelul, nu stiu exact cum se numeste). In procedura extraordinara cred ca se poate merge la Inalta Curte (ICCJ) insa nu cred ca e cazul aici.

TibiV

https://www.facebook.com/MinisterulTransporturilor/posts/2165541787008032

Quote
Vizita de lucru pe șantierele Magistralei 5 de metrou Râul Doamnei – Eroilor
"Am așteptări mari de la conducerea executivă a Metrorex. Trebuie să meargă pe drumul pe care am pornit, în sensul rezolvării situațiilor de orice fel, inclusiv financiare. Îmi asum să schimbăm reglementarea privind recepțiile, să putem face şi recepții parțiale, iar raporturile dintre beneficiar și antreprenor să fie coordonate. Contez pe constructor că va depune toate eforturile pentru a accelera la maximum ritmul de lucru", le-a spus ministrul Lucian Șova constructorilor și celor din conducerea Metrorex.
Lucrările de finisaje la stațiile Favorit și Orizont sunt executate 98%.

La stația Râul Doamnei, lucrările de structură sunt gata în proporție de peste 90%, iar finisajele, 15%. La Romancierilor, finisajele sunt făcute în proporție de 90%.

La stația Parc Drumul Taberei, unde sunt 5 căi de acces la metrou și două la peroanele de tramvai, 63% din finisaje sunt realizate.

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Mare minune ca nu a dat niciun termen pentru deschidere. O fi inteles ca e complicat si a evitat să se umple de penibil, ma gandesc.

Xenos

Quote from: Ionut on April 06, 2018, 07:39:27 AM
Din cate stiu eu este apel/recurs care se face la CAB. Nu este si apel si recurs. Ca nu mai avem instante. Se judeca fondul la Tribunal si apoi la CAB se judeca recursul (sau apelul, nu stiu exact cum se numeste). In procedura extraordinara cred ca se poate merge la Inalta Curte (ICCJ) insa nu cred ca e cazul aici.

Într-adevăr, calea de atac împotriva sentinței tribunalului va fi (numai) recurs la CAB. În contenciosul administrativ e doar recurs, nu apel și recurs. S-a observat bine că Siemens sau cine a contestat a urmărit prelungirea procedurii, în loc să meargă CNSC - CAB (ca. 4 luni maxim) au mers direct la tribunal unde totul e mult mai lent, apoi vor merge la CAB, înainte de 2019 nu văd să se termine dosarul dacă nu intervine o minune sau o renunțare la judecată.

GDPR

#1060
Guvernul are azi in agenda aprobarea proiectului de HG privind aprobarea amendamentului nr. 2 la contractul de finantare BEI.

In NF gasim urmatoarele:
QuoteProiectul cuprinde două componente distincte pentru a permite extinderea operaţională şi modernizarea reţelei de metrou Bucureşti (România), după cum urmează:
● Construirea Liniei 5 (Drumul Taberei – Universitate), respectiv proiectarea, construirea şi punerea în funcţiune a unei noi linii de metrou precum şi comisionarea acesteia.
● Achiziţionarea de material rulant, respectiv achiziţionarea a 37 trenuri noi pentru a fi puse în funcțiune pe Linia 5 (13 unități) și a înlocui stocul de material vechi (24 unităţi) utilizate în prezent pe Linia 5 de metrou:lol:

Ulterior actualizării studiului de fezabilitate şi finalizării perioadei necesare pentru achiziţia trenurilor, la solicitarea METROREX S.A., Ministerul Finanţelor Publice (MFP) a solicitat, la data de 19 decembrie 2016 Băncii Europene de Investiţii (BEI) care a aprobat, prin scrisoarea semnată la Luxemburg la 24 noiembrie 2017, amendarea Contractului de Finanţare, după cum urmează:
- Reducerea costului total al proiectului de la 883 mil EUR la 840,7 mil EUR şi redistribuirea acestuia pe surse de finanţare, astfel: împrumut BEI -169,9 mil EUR şi buget de stat 670,8 mil EUR (aceasta fiind asigurată după cum urmează: sume alocate din bugetul de stat – 186,2 mil EUR şi fonduri nerambursabile prin POS Transport - 231,5 mil EUR şi prin POIM – 253,1 mil EUR). Această diminuare a costului se datorează eliminării din proiect a secţiunii Eroilor – Universitate, fapt reflectat şi în Anexa A1.A – Descrierea Tehnică, proiectul urmând să cuprindă astfel numai secţiunea Râul Doamnei-Eroilor (P.S Opera) inclusiv Valea Ialomiţei;
- Reducerea sumei totale a împrumutului de la 395 mil EUR la 169,9 mil EUR;
- Actualizarea descrierii tehnice prezentate în Anexa I la Contractul de finanţare;
- Extinderea datei limită de tragere a sumelor împrumutului şi a datei de finalizare a proiectului până la 1 iulie 2020, şi
- Evidenţierea faptului că în cazul în care dobânda variabilă pentru oricare perioadă de referinţă este negativă, aceasta se va stabili ca fiind zero.


Ionut

Of, să le spună cineva de greseala aia materială cu linia 5. Este linia 2, probabil. Nu?

subway

#1062
Nu
Este reteaua existenta...
Atata vreme cat Drumul Taberei se varsa in Eroilor evident ca acel flux de noi pasageri trebuie preluat cu ceva...
Modul de distribuire/redistributive in retea e treaba operatorului...mai flexibil de atat nu-mi pot imagina...

TibiV

Quote from: adrian rosca on April 18, 2018, 05:45:56 PM
● Achiziţionarea de material rulant, respectiv achiziţionarea a 37 trenuri noi pentru a fi puse în funcțiune pe Linia 5 (13 unități) și a înlocui stocul de material vechi (24 unităţi) utilizate în prezent pe Linia 5 de metrou:lol:

Quote from: subway on April 19, 2018, 01:06:41 AM
Este reteaua existenta...
Atata vreme cat Drumul Taberei se varsa in Eroilor evident ca acel flux de noi pasageri trebuie preluat cu ceva...
Modul de distribuire/redistributive in retea e treaba operatorului...mai flexibil de atat nu-mi pot imagina...

subway,
care "reteaua existenta" ?!?!...

Care "in prezent" ?!?!
Daca este "a înlocui stocul de material vechi (24 unităţi) utilizate în prezent pe Linia 5 de metrou" este simplu...
A inlocui zero ("utilizate în prezent pe Linia 5 de metrou") cu alt zero... este perfect convenabil !
Zero lei si zero bani !...
:lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

subway

Este vorba despre CAFurile deja achizitionate si despre trenurile noi pentru M5 Dr. Taberei