News:

API admisă în structura partenerială pentru dezbaterile pe Politica de Coeziune post-2027!
Video dronă 25.05 DEx4 Tureni.

Main Menu

Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

c o r v i n

Ok, în principiu am înțeles! Aș face totuși o mică corecție... 6-7 marfare pe zi erau eventual în perioada în care Combinatul funcționa la capacitate maximă, acum nu mai e cazul, mare parte din el, se știe, a fost scoasă din uz, singura secție viabilă care mai produce câte ceva azi fiind cea intitulată generic "Blooming"! Aș mai adauga faptul că pe timpul cât această linie va fi reconfigurată, deci va fi închisă temporar, va fi repus în funcțiune firul folosit în trecut ptr călători (207) ! În ultimele luni a fost curățat terasamentul, iar în zona punctului de întâlnire cu DN7 au fost masate ordonat câteva zeci de traverse de beton, semn clar că vor fi folosite la refacerea liniei în punctul respectiv!

c o r v i n

Zona Turdaș, la zi!.. Nu prea sunt multe de comentat...



















Powered by API/PUM imgur uploader

... ...



nenea_hartia


c o r v i n

Mersi, dar nu ai de ce să mulțumești! Mulțumirea cea mare este la mine ptr că reușesc, măcar sporadic, să vă țin la curent cu ce mai e pe aici!

GDPR

Ma intreb de ce nu au terminat betonarea portalului tunelului, acolo au front de lucru. In rest, no comment, o lucrare blocata la nouazecisiceva la suta din cauza unei tevi. Trist!

dan tm

Este posibil sa nu fi stiut ca traseul conductei de gaz e pe acolo sau cum au dat de ea acolo?

Ionut

Ia uite ce se promitea in septembrie (dupa vizita la CFR Infrastructura). Deci stati ca mai dureaza!

Quote from: Ionut on September 20, 2018, 12:40:01 PM
Zona tunel Turdas.

Aici buba bubelor este relocarea unei tevi-magistrale care era FIX pe tunel. Au relocat deja mare parte din magistrala... cam 90% zic ei. Dar a mai ramas. Corpul propriu-zis al tunelului va fi gata anul asta, zic ei. Dar dureaza foarte mult partea de ancore/pereti mulati acolo unde tunelul e intarziat. Baga ancore, stau 30 de zile sa se fixeze/timp tehnologic. Mai baga un rand de ancore, mai stau 30 de zile. Deci dureaza...

In mod normal se circula prin tunelul Turdas in septembrie 2019. Este o estimare...

c o r v i n

Așa complicat să fie? La o primă vedere, ar fi suficientă o deviere în arc peste tunel, deci, e nevoie de câțiva zeci de metri de țeavă, muncă susținută vreo 2 zile non-stop și... gata!  :o

Ionut

Nu mutatul efectiv e complicat, ci birocratia... si chiar si mutatul in teren se pare ca e mai complicat decat in alte cazuri. Vom pune pozitie diseara si poate se auto-sesizeaza si explica situatia, public. Ca sa stim cu totii ce e asa complicat la mutatul unei conducte de gaz.

GDPR

#4616
Uite ca nu au reusit sa termine anul trecut corpul propriu-zis al tunelului. Mai au un segment de finalizat (portalul). In schimb, cele 3 panouri de perete mulat ramase, plus ancorele, pot fi executate de abia dupa ce muta teava. Probabil ca teava e magistrala (Transgaz?), asa ca e mai greu de obtinut aprobarea intreruperii de gaz. Poate la primavara ar fi sanse, cat e frig sigur nu.

Ionut


cristi5

Quote from: c o r v i n on January 10, 2019, 09:06:42 AM
Așa complicat să fie? La o primă vedere, ar fi suficientă o deviere în arc peste tunel, deci, e nevoie de câțiva zeci de metri de țeavă, muncă susținută vreo 2 zile non-stop și... gata!  :o

Exista o sapatura paralela cu tunelul, in partea de sud (dreapta pozei). Relocarea este deci pe toata lungimea variantei de viteza (probabil evita intersectarea traseului CF), inca se sapa acolo in noiembrie 2017. Totusi, au avut un an si o vara mute gazul in ea... Acum probabil se asteapta (iar) un moment prielnic pt intreruperea gazului, testarea noiii conducte (?) etc

Fireste, daca incepeau relocarea la timp, erau gata demult, probabil constructorii straini nu s-au gandit ca la noi poate dura atata sa muti o teava, si nu au prioritizat cum trebuie demersurile.

Si sincer cred ca le convine, ca nu e ca si cum muti teava si gata, intra trenul in tunel. Pare ca mai e de munca pana atunci. Dar e un simbol foarte bun pt birocratie...

dan tm

Am rasfoit saitul lor cautind ceva anunt, acord, harta, proiect de deviere, dar nu am gasit nimic.

sint tot felul de anunturi si comunicate dar nimic legat de devierea conductei la Turdas.

http://www.transgaz.ro/ro/clienti/sistemul-de-transport/infrastructura-snt