Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rocklee

  traveler  :) Mulțumesc mult pentru filmare...senzatinale filmarile ....mam bucurat de ele...
Dan tm
Gara simeria se reabilitează...
Nu se face  o gara nouă...
 :)  8)




cristi5

Ceva interesant la Deva: am observat pe filmare o noua pasarela pietonala peste DN7 (2+2) si CF (3 fire) in dreptul strazii Muresului.



Nu e parte din proiectul original.  Pare sa inlocuiasca cararea ad-hoc care duce la coltul str Alexandru Vlahuta cu Grivitei (biserica).


TN de la strada Balata (nord, partea de sus a hartii) se desfiinteaza conform proiect (km 482+560)

Strada Grivitei exista si in vestul CF (vizibila pe harta) deci si pe Grivitei a fost candva TN.


Powered by API/PUM imgur uploader

GIV

care mai sunt punctele in care sunt blocate lucrarile? cetatea varadia se mai muta?

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Mintia h, Termocentrale Mintia, km490+000, 25 martie 2023...






























Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

marcelbanu

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Cetatean

@cristi5
Pasarela din Deva a aparut dupa discutii cu primaria Deva,care a cerut aceasta pasarela din cauza comunitatii mari de peste "linie" care risca sa ramana izolata.
O miscare buna,normala din care comunitatea locala a castigat.
Mai mult decat atat,TN de pe strada Balata se va pastra,pentru masini mici,sub 3.5 t.

Ce nu am sa inteleg,este de ce s-au preferat aceste pasarele foarte inalte,cu rampe de 30-40 m pe fiecare parte,sa poata merge cu bicicleta, cand era mai simplu pentru utilizatori un tunel...
Ma tem ca nu o sa fie folosite,lumea o sa treaca fortat tot peste linii...si acum este foarte periculos,pentru ca trenurile nu se mai prea aud.

marcelbanu

Pînza freatică datorată Mureșului a împiedicat crearea de asemenea tunele de subtraversare...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

dan tm

Dar cum arata cladirea noua din Mintia.

Eu o reparam si o adaptam pe aia veche. Oare nu puteau pune in spatele cladirii climele alea?Si atîtea usi, zici ca sînt cabinele de la...liceu.

ce se intîmpla cu terenul ramas dupa desfiintarea traseelor vechi?

montaniardul

@cristi5 la Deva totul decurge bine mai putin la partea de cladire a garii care in continuare zace abandonata. Ce le ia asa mult sa refaca proiectul de reabilitare? Deja a trecut un an si vreo trei luni de cand s-au oprit lucrarile acolo.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

@montaniardul la cladirea garii Deva au fost deja doua expertize. Au declarat structura de rezistenta in "pre-colaps".

Din alta sursa, nu s-a gasit proiectul vechi, comunist. Probabil de asta nu intelege nimeni cum "sta" cladirea. Deci va mai dura telenovela.

@Cetatean pacat ca au mentinut acea TN, firecare TN e un risc de siguranta. Acolo e limita 100 cred, dar 100 ajunge... Linie dubla, trafic feroviar mare, daca creste cartierul va creste si traficul rutier...

Am visat eu sau Gara Deva avea inainte pasaj subteran? Acum vad ca e cu "cucurigu". Cred ca e cea mai mare gara care a primit un astfel de premiu.

Refuz sa cred ca in secolul 21 nu se pot construi pasaje subterane in panza freatica. CFR are oroare de subtraversari, nu inteleg de ce dar in mod clar le evita sau la prima dificultate renunta la ele si aleg pasarelele alea oribile si anti-calator.

Parca unele pasarele au lifturi totusi?

nenea_hartia

^ Din păcate, copertinele de pe peroane cu două rânduri de stâlpi și pasarelele hidoase devin standardul pe toate liniile care se reabilitează. Mă bucur că măcar Câmpina-Predeal a scăpat prostiei proiectanților. De noua gară Mintia ce să mai zic, cel care a ,,proiectat-o" și cei care au aprobat ,,proiectul" ar trebui expulzați din țară :bash:.
Iar explicația cu pânza freatică ce ar fi împiedicat realizarea unui pasaj subteran e probabil doar o scuză ieftină a cuiva din sistem.
Mare parte din ce se lucrează pe tronsonul ăsta ar trebui predat studenților CFDP ca exemple de ,,așa nu!".

@marcelbanu: Mulțumesc mult pentru poze. Frumoasă și cea cu cișmeaua pe care inepții ăștia probabil o vor arunca la gunoi.

ionescu63


Ovii Stîngaciu

Și pe Brașov Sighisoara vor fi traversări subterane (in panza freatică)
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!