Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 25 Guests are viewing this topic.

carutasul

#13965
Quote from: alecu26 on March 06, 2014, 07:21:22 PM
Apropo de stat degeaba...poate da cineva o fuga si pozeaza falimentul Straco. Este o mare de camioane perfect aliniate si parcate in organizarea de la Sebes. Nici nu vreau sa ma gandesc cat costa rata la leasing si ele nu produc nimic.


Alecu, poate nu platesc rata de leasing. In definitiv asta inseamna leasing, platesc pentru folosire. Nu le folosesc, vino frate si ia-le , le inchiriez din nou cand imi trebuie, nu e ca si cum mi-as cumpara eu masina in "leasing"  :)

delacroix

Nu se deconteaza doar OS-ul. Se deconteaza doar lucrarile propriu-zise, contractante, plus cota  din OS aferenta valoric lucrarilor executate. Asta nu inseamna ca antreprenorul vine cu bani de acasa. Daca s-a apucat de lucru inseamna ca a primit ordinul de incepere al lucrarilor si implicit avansul.

alecu26

ca ordin si avans sunt date si platite e clar.

Acum nu stiu daca UMB a schimbat ceva dar platile la licitatie aratau asa:

1.Furnizare si intretinere facilitati Antreprenor
2.Preliminare in General
3.Demobilizarea si curatarea santierului


si dupa aia urmeaza partea de executie si proiectare proriuzisa.

La fiecare din cele 3 articole consturcotrul poate pune ce suma vrea....dar probabil intradevar nu este platita toata odata...ci in functie de atingerea anumitor indicatori.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdymol

#13968
^

Intreb si eu: daca constructorul isi poate pune ce suma vrea pentru mobilizare / organizare de santier, nu e in interesul lui sa puna o suma mai mare decat cea pe care o cheltuie efectiv pe aceste lucrari, pentru a avea un avans mai mare? Adica primeste mai multi bani pentru mobilizare, e pe +, dar apoi se amortizeaza cu costurile declarate mai mici ale constructiei propriu zise. Asta inseamna ca are de pus mai putini bani din buzunarul propriu pana la decontarea facturilor.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alecu26

asa si se practica. :D

Sau in lucrarile executate primele si care merge repede...cum a facut Impregilo su podul si terasamentele. Si romstrade...care a luat 40% din bani...dar situatia din teren nu e la nici 10%.

Riscul e ca daca muti banii astia prea mult...cand o sa ai o modificre de proiect, o variatie ceruta de client sau de natura geotehnica a proiectului....se va calcula la banii respectivi.....care deja sunt micsorati ca pret unitar.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

daniel28

#13970
Quote from: carutasul on March 07, 2014, 08:17:30 AM
Alecu, poate nu platesc rata de leasing. In definitiv asta inseamna leasing, platesc pentru folosire. Nu le folosesc, vino frate si ia-le , le inchiriez din nou cand imi trebuie, nu e ca si cum mi-as cumpara eu masina in "leasing"  :)

Asa e un leasing normal, intr-o tara normala. In Romania leasingul e un fel de credit bancar luat cu mai putina bataie de cap. Pentru ca la leasingul financiar bunurile sunt in contabilitatea utilizatorului, el plateste asigurari si taxe locale pe ele, iar datoria catre firma de leasing este o datorie inscrisa in conturile de imprumuturi pe termen mediu si lung (in contabilitate). Deci ... posibil faliment Straco daca masinile sunt in leasing si nu au rezerve.
Mai poate fi si varianta romaneasca de "negociere" dintre firma de leasing si utilizator: daca imi iei masinile oricum nu ai cui sa le vinzi, asa ca, mai bine, ma mai astepti cu banii.

rocklee

mia soptit o'' pasarica ''ca UMB  si-a facut deja amenajarea de santier de la Ilia ...in fostul ceapeu de la BACEA ...Ar fi montat deja o statie de betoane si una de asfalt ...si ar fi adus mai multe utilaje in zona ......iar lucrul efectiv sal inceapa la 1 aprilie ...sper sa nu fie o pacaleala .... :D

daca ar putea sa mearga cineva din zona si sa dea o privire pe acolo ..si sa pota confirma si cu niste poze ...

dr4qul4

din poze se vede ca statia o monteaza la Soimus nu la Bacea! doar nu au 2 statii.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

marcelbanu

#13973
Lămuriți-mă vă rog: lotul IV Șoimuș - Ilia îl face UMB sau Tehnostrade ?
Sau s-au asociat cumva ?





Dovada că stația de mixturi asfaltice a lui UMB se află la Bejan !
Aproape de Șoimuș.
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

florin74

Sunt ambele firmele lui Umbrarescu.

Contractul a fost castigat de asocierea Spedition UMB-Tehnostrade.

ciprebbe

Ma repet:

Quote from: ciprebbe on March 05, 2014, 03:45:34 PM
Zvonuri sunt ca aici vor sa faca organizarea de santier si pana la cariera sunt 4.7 km .
Asta ar reduce mult costurile.
Poate folosesc si fabrica de ciment de care ne zicea marcelbanu insa faptul ca e aproape nu garanteaza ca si pretul cimentului va fi mic.
Probabil se negociaza la sange tot.

Marcelbanu a venit cu informatiile de la Soimus. Deci sunt sanse sa vedem 2 organizari.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

cezar-mario2012

Din ce am înțeles, dar si din poze si uitându-mă pe harta,  este o singura organizare de șantier, lângă Soimus. Pozele sunt aceleași,  din acel loc.

dorum

ar mai fi una la ILIA...vedem dupa ce ajunge cineva in zona

Ionut

UMB inoveaza si isi fac doua organizari de santier? :o
Poate ar iesi mai ieftin... mai stii? Specialistii poate ne confirma daca ar avea sens sa faci doua organizari de santier pe un lot asa scurt.

rocklee

ei stiu pote asa le este mai bine si poate sa termine mai repede .....dar la ce au ei de excutat in zona soimus mintia numai ei stiu cit au de lucru....spune cineva de pe acolo ca unbrarescu ar fi zis ca  vrea la toamna sa se plimbe pe terasamentul autostrazi pe tota lungimea lotului !! :)