Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 27 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

si cand te gandesti ca se raporteaza crestere economica pe trim II de +0.5 % datorita citez "investitiilor masive in infrastructura"
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS

Quote from: stangabriel on September 07, 2012, 07:39:23 PM
NEOFICIAL :

Tatal prietenului meu care face rigole acum pe lotul Alpine cu 2 excavatoare mici isi cauta excavatoare mari deoarece i s-a spus ca Alpine a castigat "ceva mare" intre Lugoj-Deva.

Spuneam si in Parcare, UMB face sute de angajari... Deci probabil s-au impartit tronsoanele deja...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

MRS

Scuze, am revazut mesajul celor de la umb, se angajeaza aproape 1500 de persoane nu 500...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

mariansb

Pot sa va spun ca azi cei de la Strabag lucrau cu toate motoarele pornite pe lotul 1 din Orastie-Sibiu;trageau la greu in zona intersectiei cu drumul spre Cugir;acolo au si amenajat un pod peste raul Cugir pt a trece camioanele
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

E ciudat ce se intampla...
Lasa ca zboara Eurocopter si vedem de sus situatia. Detalii in curand, stay tuned. :)

jailor

E ciudat sa se opreasca lucrul din cauza taierilor de finantare. In primul rand s-a facut rectificarea bugetara si nu au aparut in presa stiri despre taieri atat de mari de las MT incat sa afecteze autostrazile si in al doilea rand lucrarile sunt cofinantate de UE si astfel au o obligatie de a respecta niste termeni contractuali printre care si mentinerea platilor la termenele stipulate.

iuli

Quote from: Mrs on September 07, 2012, 09:57:58 PM
Scuze, am revazut mesajul celor de la umb, se angajeaza aproape 1500 de persoane nu 500...

Unde ai vazut mesajul asta?!
Esti sigur ca numarul e corect?
Politica de angajare a celor de la UMB e cam diferita fata de alta companii care lucreaza pe autostrazi, de asta zic...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

BoGDaN

Haideti baieti numai fiti asa pesimisti. Deva Orastie e aproape finalizat, nu cred ca doctor V. Viorel Ponta ar fi un asa mare cretin.

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Daca UMB angajeaza 1500 de oameni sigur au luat ceva imens. Poate au luat Timisoara-Lugoj lot 2 si Lugoj-Deva lot 2 sau ceva de genul. N-au ce sa faca cu atatia oameni decat daca au lucrari serioase, mai ales ca vor termina in maxim o luna probabil 100% Timisoara bypass, deci ar elibera oamenii de acolo.

E drept ca pe Timisoara bypass au lucrat cu app 600 de oameni... la un Lugoj-Deva lot 2 ar putea lucra cu 1500...

iuli

UMB nu are politica de angajari doar pentru lucrari. Peste 90% din oamenii care au lucrat si lucreaza la Timisoara - Lugoj sunt oameni din Moldova care sunt in companie de cel putin 3-4 ani, foarte multi chiar de peste 10. De asta zic ca nu angajeaza special pentru o lucrare si apoi ii dau afara cand au terminat lucrarea, plus ca nu agreaza angajarea oamenilor din zona in care muncesc, ci din zona Bacaului, Iasului sau Adjud-ului, unde e cartierul general.
Chiar nu stiu de unde a aparut "soparla" asta cu angajarea masiva de oameni, poate de la ei din curte astfel ca sa se dea de inteles ca vor lua un contract, dar nu cred ca e reala faza cu angajarea.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut


Ionut

Mda, 30 septembrie. Nu bagati in seama comentariile stupide ale reporterului balbait.

http://www.youtube.com/v/l1r42V7SuCg

cineva

Pare realist 30 septembrie si pentru finalizarea nodului de la Giarmata si pentru ce mai e de facut pe Tm-Lugoj.