[B] Soseaua Fabrica de Glucoza

Started by Tavi, February 27, 2014, 05:23:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

PMB a reusit sa isi blocheze conturile. Ce investitii in linia lui 5.
Oricum ar fi doar uni-directional, ca la Baneasa nu are cum sa intoarca.

Deci sa prezentam ordinea:
Daca termina in Pantelimon, daca fac la Baneasa, daca au bani, daca pot acesa banii pe care ii au SI daca e si vointa ... poate se va face ceva!

Vlad94

Sper ca proiectul de reabilitare a liniei 5 sa contina si conectarea liniei de pe Barbu Vacarescu cu capatul liniei 16 din Pipera.

hefaistos

E aproape imposibil datorita diferenței de nivel. Cat despre capătul liniei 5, acest poate fi mutat. Fie în curtea aeroportului Băneasa, care e de stat, deci se poate negocia un "nod multimodal", fie prelungita linia pana lângă Dedeman. Tot prin curtea aeroportului, la limita de proprietate.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

paullie

#633
Eu nu vad imposibilitatea. De la capatul liniei se incepe un pasaj subteran pe sub sosea doar pentru tramvai. Ca in poza




bukresh

Fix pe acolo trece metroul. Se vede si dupa amplasamentul/forma cladirilor (Nova building, hotel Courtyard) ca lasa loc metroului.

voicul

Nu prea vad utilitatea lipirii lui 16 de 5.
Adica nu ar fi rau daca nu ar costa mult si vorbim de sute de m intre cele 2, m care pot fi facuti si pe jos.

paullie

#636
550 metri per pedes. Si asta doar pâna in Barbu Vacarescu, 800 metri pâna la statia lui 5. Si 550 e mult Boss. Nu pentru mine, dar e mult.

medicul de garda

PUZ-ul aprobat in zona asta preveda clar unirea liniilor de tramvai prin urcarea sensului spre Nord al Barbu Vacarescu pana la nivelul D Pompeiu si realizarea intersectiei acolo, coborand inapoi la nivel pana in dreptul pasajului Pipera. Practic se inlocuieste str Gara Herastrau cu bulevardul, in capete realizandu-se bretele de intoarcere, ceva similat cu ce s-a facut la Razoare, un fel de giratoriu. Tehnic e cat se poate de posibil. E nevoie doar de un primar capabil, care sa nu mai arunce milioane de euro pe prostii populiste, si sa se apuce de construit ce s-a aprobat deja de 2 deceni!!

NB: prelungirea lui 16 nu s-ar face pe 800m, ci pe intreaga distanta pana la capatul de la Baneasa. Poate nu ati observat pana acum, dar nu exista absolut niciun fel de legatura de mare capacitate intre cea mai dezvoltata zona de birouri a tarii si principala poarta de intrare in capitala   >:(
Trust me, I'm an east-european doctor!

Hef

Pentru a se conecta linia 16 cu linia 5 ar putea sa treaca prin curtea muzeului aviatiei (care, in alta ordine de idei, ar putea deveni un parc super ok pentru zona daca ar fi date jos mizeriile alea de garduri) si sa intre in BV pe breteaua care vine dinspre politia Ilfov.

Dar carea ar fi castigul sa mearga 16 pana la Baneasa? O linie 5 green truck si cu vagoane de 36 m carea sa faca legatura cu Metru Stefan cel Mare ar fi mult mai util.

Poate cand Linia 16 va fi unita cu cu cartier Titan prin Dna Ghica atunci ar fi benefic

Pana atunci sa avem noi tramvaie si linii modernizate pe traseele actuale ar fi un super castig pentru oras.

TibiV

Altii se zbat din greu pentru a face un muzeu al tranportului public in Bucuresti.... De preferat in Depoul Victoria.

Si tu propui practic desfiintarea singurului Muzeu al Aviatiei din Romania?... Este adevarat ca este vai de mama lui, dar totusi...

Si sa nu uitam ca este pe o (minuscula) parte a aerodromului Pipera, de pe care s-au scris pagini de istorie in WWII...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hef

Nu propun desfiintarea muzeului. Ci desfiintarea gardurilor. Astfel muzeul sa fie deschis publicului si curtea sa fie un parc. Acum este teren viran.

O zona de muzeu, banci, cafenea. O zona de relaxare. Muzeul ar fi obiectivul principal al parcului. O mutime de copilasi ar veni sa vada elicopterele si avioanele. Acum nu cred ca au 1000 de vizitatori anual.

Si muzeul ar putea fi modernizat pe modelul "muzeul tehnicii" din mai toate capitatele europene.

medicul de garda

@Hef, modernizare lui 5 si legatura cu linia 16 pentru a o prelungi la Baneasa nu se exclud reciproc, dimpotriva, nu poti face pe una fara cealalta!! Si PUZ-ul aprobat de vreo 15 ani pentru BV asta prevede, deci nu se poate investi in modernizarea liniei fara sa o inalti spre str Gara Herastrau. Avand in vedere ca e in intentia PMB de vreun deceniu sa realizeze sens unic pe BV, rezulta si ca linia lui 5 va trebui translatata pe o marginea, mai logic pe cea estica, fix pentru aceasta legatura.

Cat despre utilitatea prelungirii lui 16, va intreb doar cum ati calatori voi intre zona de birouri Pipera si zona de nord a orasului sau aeroport, folosind doar transportul public? Cam da cu virgula, este? ??? Este o legatura lipsa complet, la ora actuala singurul mod de a iesi pe jos din zona cea mai productiva din tara este catre est, cu o singura linie de tramvai si ceva tentativa de linie de autobuz. Avem noi M2, dar ala deja nu mai face fata de cativa ani, are urgent nevoie de alternative, adica modernizarea lui 5, 16 si 36, unirea retelelor din zona si infiintarea unei linii de tramvai pe inelul median in est.
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

Daca tot ridica Barbu Vacarescu, poate o fac de dinainte de intersectia cu Fabrica de Glucoza.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Dupa FdG...
Solutia studiata de PMB in 2010:



(Cu linie gri intrerupta este traseul liniei de metrou M2, deci tramvaiul 16 nu poate fi "ingropat"...)

https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=405&t=4706&start=14#p317322
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

macar tramvaiul 5 sa-l urce peste FDG. Asta nu ar trebui sa fie prea greu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024