Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

lucianxx9o

Daca in Polonia tot deschid fabrici vin si eu cu o stire!

Robert Bosch GmbH va deschide inca o fabrica langa Cluj pentru a sustine productia de module "SDLC- Smart Data Link Connector" pentru Ford Motor Company in vederea inceperii a noiilor programe in 2017-2018-2019.
Productia va incepe in jurul 2017.

Va fi prima fabrica in Europa pentru productia acestui tip de module dupa cea din Mexic.

Sursa:
Sunt inginer la Ford si in fiecare zii sunt in legatura cu cei de la Bosch. :)

cricric

#738
Foarte buna vestea, dar ar fi bine sa nu mai fii asa de detaliat pe viitor.

"Din surse sigure pot sa va zic ca o firma importanta germana va deschide undeva in centrul Ardealului o noua fabrica". Cred ca ajunge, mai ales ca urmeaza sa aflam in perioda urmatoare din presa.

alecu26

de ce sa nu fie? banuiesc ca va fi tot in fosta Nokia sau in vreunul din parcurile Industriale....deci aceste detalii oricum nu schimba nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

In fosta Nokia este firma italiana DeLonghi.
Bosch are o fabrica noua chiar langa.
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

stangabriel

http://www.4tuning.ro/teste-auto/dacia-duster-vs-vehicul-militar-masina-romaneasca-laudata-de-norvegieni-24635.html

Citatul principal: Ca sa demonstreze eficienta SUV-ului romanesc, norvegienii au realizat un test interesant. De fapt, un versus intre Dacia noastra si un tanc, de fapt un camion de armata cu senile. Ambele vehicule au trebuit sa urce pana in varful unui munte, la o cabana.

Video-ul e in limba norvegiana.


adiarc

F.tare.   Dacă ar avea si diferențial blocabil ar face minuni....si spre deosebire de modelele scumpe ,unde electronica se ocupa de tot , la Duster contează mult mai mult priceperea....chiar si in condițiile date ar fii urcat dealul respectiv cu un demaraj mai bun , dar mai ales cu alte cauciucuri , cu crampoane
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

igorashu

Quote from: ciprebbe on December 05, 2014, 11:05:22 PM
Loganul electric din Piteşti – omologat la RAR – 1 euro/100 km
Nice. Totuși baterii Li-Ion montate în față nu e o idee foarte bună. Înțeleg că a făcut-o ca să nu modifice prea mult mașina, dar mi se pare riscant.

TibiV

O fabrică de cablaje auto din Arad își extinde capacitatea de producţie și angajează o mie de oameni

ARAD (MEDIAFAX) - Fabrica de cablaje auto Kromberg & Schubert din localitatea arădeană Nădab își extinde capacitățile de producție din luna ianuarie, cu o hală de 10.000 de meri pătrați, urmând să ofere 1.000 de locuri de muncă, însă pentru că în zonă șomajul este aproape de zero, muncitorii sunt căutați din Bihor.

Primarul orașului, Gheorghe Burdan, a declarat, marți, corespondentului MEDIAFAX, că fabrica își mărește capacitățile de producție și oferă 1.000 de locuri de muncă. "Fabrica are 1.800 de salariați și este cel mai mare angajator din zona noastră, dar pentru că la noi șomaj nu există, o mare parte dintre muncitori sunt din Bihor, cum ar fi comunele Tinca sau Tulca. Și acum tot acolo se caută oameni", a declarat primarul din Chișineu-Criș.

Compania participă până în 11 decembrie la Bursa Specială a locurilor de muncă organizată în orașul bihorean Salonta, unde caută muncitori, oferind contracte de muncă pe o perioadă nedeterminată, prime lunare şi de sărbători, ore suplimentare plătite dublu, tichete de masă, servicii medicale gratuite și transport gratuit celor care fac naveta.

Reprezentanții AJOFM Arad spun că în domeniul cablajelor auto forța de muncă este aproape epuizată în județ, pentru că există mai multe fabrici care concurează pentru a atrage muncitori.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

apropo de asta...In Sebes se construieste in prostie.

Chiar langa hala Daimler, se mai face o hala foarte mare. Nu stiu pentru ce...doar am vazut ca construieste in super viteza CON-A Sibiu. Vis-a-vis, peste DN 7, se finalizeaza o cladire de birouri dar si cu ceva de productie in spate.

Pe langa nodul Sebes Vest, acum se incepeau fundatiile la o cladire/hala.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

somajul este aproape de zero la Sebes( prima conditie pt o crestere a salariilor - cerere mare - salarii mari , alaturi de cresterea valorii adaugate a produselor si a productivitatii) si probabil se va repeta scenariul de la Sibiu , unde vad autocare inchiriate angajatorilor din zona industriala de vest care aduc oameni si din sate aflate la 40 de km de SB.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

istvan78

Imi povesteste un coleg originar din Vintu de Jos, ca odata trenul cu capacitatea cea mai mare care circula in Romania era garnitura de navetisti ce circula dinspre Sebes la Cugir.
Zona e plina de oameni care inca mai stiu cum se lucreaza intr-o fabrica...

trifuhoria

Daimler finalizeaza constructia halei de 80.000 mp care nu se vede din drum, locul unde vor produce primele cutii de viteza NAG3 9Gtronic. Langa, ConA a construit in mai putin de 2 luni o alta hala de 20.000 mp tot pentru viitoarele extinteri a Daimler in Sebes.
@ Istvan ...oamenii buni din zona sunt deja angajati, si nu iti fa griji, stiu sa lucreze foarte bine.
Angajatorii din Sebes, stiu cateva exemple concrete...aduc oameni din Hateg, Calan, Hunedoara, Deva, Aiud, Alba, Blaj - personal calificat, si muncitori din jud Hunedoara, Alba, Sibiu si chiar Cluj (zona Turda-CTzii)

alecu26

nu prea inteleg de ce in schimb merge asa prost Alba Iulia.

Chiriile sunt foarte ieftine, nu exista un mall decent, sau alte activitati.

Chiar daca e un oras superb, iar cetatea, acum dupa renovare e spectaculoasa si foarte bine facuta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).