Industria auto în România

Started by Ionut, September 16, 2011, 10:46:49 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dorinparau

Quote from: BoGDaN on November 16, 2012, 01:26:16 PM
Logan MCV va fi produs probabil in Romania dar peste 2-3 ani asa cum am asteptat 2 ani pentru MCV in 2006. MCV este un model important pentru Dacia si nu cred ca vor sista dezvoltarea noului model.

:offtopic: WTF, ce e ala un MCV?!?! Un sofer (NU conducator auto) cu experienta in spate imi spunea ca MCV=Masina Control Viteza. Asta e o gluma a soferilor si MCV vine de la altceva? sau?

udar


MCV- mare cat vagonul    :lol: :lol: :lol:

MCV-multi convivial vehicle  -ok

stelian222

Daca ii spunea wagon sau caravan era toata lumea fericita  :)

BoGDaN

La anul apare si MCV-ul nou precum si un pick-up.

http://www.auto-bild.ro/noutati/dacia-va-lansa-doua-noi-modele-derivate-din-logan-17003.html

BTW, a vazut cineva noua Octavia 3? Vorbim aici de industria auto din Romania dar Octavia este numarul 1 la impoturi si un concurent pentru Logan.

mirceaVRo

Un caroserier francez a lansat Dokker pick-up si basculanta     :o :o

Caroserierul francez Kolle, specialist in realizarea de utilitare derivate din diverse modele de serie, si-a imbogatit oferta cu un pick-up si o mini basculanta, bazate pe Dacia Dokker Van.
Produs cu acordul constructorului de la Mioveni, ineditul Dokker pick-up a fost creat prin eliminarea usilor posterioare si a unei parti consistente din plafonul modelului de serie, locul acestora fiind luat de o bena cu lungimea de 1,9 metri si latimea de 1,42 metri.
Din echiparea de serie nu lipsesc un set de opt inele de amarare pentru marfurile voluminoase. Sarcina utilia maxima recomandata de Kolle este de 750 kilograme, suficient pentru activitatile uzuale ale micilor comercianti.
Ingeniozitatea specialistilor de la Kolle nu se opreste aici. Pornind de la versiunea pick-up, francezii au creat si o basculanta. Cum au reusit? Simplu. Bena clasica a fost inlocuita de o bena mai mica, basculabila cu ajutorul unui sistem hidraulic profesional care o poate ridica sau cobori, in functie de necesitati.


autobild.ro

ciprebbe

A mai auzit cineva stirea cum ca FORD reduce productia la jumatate si trece la 1 singur schimb la Craiova?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

bogdymol

^^ Da, am auzit ca productia de B-Max va fi redusa la jumatate pentru moment, dar asta e din cauza ca exista cerere foarte mare pentru motorul de 1 litru (fabricat tot la Craiova), care va fi produs in numar mai mare decat se anticipase.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mirceaVRo

#262
Can you guess our mystery car?   :o :o

We disguise a brand-new supermini and see if the public can guess what it is, and how much it costs...

There's a brand new supermini in town, and its maker has high hopes that it will shake up the UK market. So, to see what Britain's motorists think of it, we took it to the Heart of Walton shopping centre in Walton-on-Thames, Surrey, covered up all its badges and asked people to guess what brand of car it is and how much it costs.

http://www.autoexpress.co.uk/dacia/sandero/61622/can-you-guess-our-mystery-car  Reactia englezilor face toti banii !

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

BoGDaN

Dezamagitor...si nu prea. Am cautat pe site-ul EURONCAP si iata ce am gasit...Metodologia EURONCAP e complexa. O masina solida poate sa primeasca 4 stele daca nu are afisat unde trebuie inscriptia de dezactivare airbag pasager sau atentie la scaun copil.
Cu toate acestea Lodgy primeste 72% protectie adulti cu 20% sub medie. Adica undeva spre 4 stele. Daca va uitati bine la video masina are o deformare relativ buna. Dacia a pierdut puncte la asistenta siguranta si protectie pietoni.
Am citit pe pagina EURONCAP...

QuoteWhereas three stars may satisfy Dacia's own limited ambitions, consumers are once again called upon to opt for safety, with plenty of other vehicles in this category scoring five stars this year. At a time when several manufacturers are scoring almost full marks in one or more areas of assessment, the Lodgy performed below average in all areas of safety. In the frontal impact, the screen pillar was heavily deformed at the top of the windscreen and the roof was bent in front of the B-pillar. The rear passenger floor panel and tunnel were completely separated, extending into the driver's footwell and the transmission tunnel was deformed between the front seats. In pedestrian protection, the Lodgy's score of 44 percent compares unfavourably with other cars in this release, all of which scored more than 60 percent. The child protection score of 77 percent is unexceptional and does not live up to the self-acclaimed "family vehicle" reputation. Finally, Dacia has decided not to make electronic stability control as standard equipment, exploiting the last possible opportunity before the technology became mandatory.

Dr Michiel van Ratingen, Secretary General of Euro NCAP, said: "It is disappointing to see the Lodgy do badly in our tests, especially coming just a week after the Sandero, branded a Renault in South America, was given a poor one star rating by Latin NCAP. The Lodgy is a budget vehicle and customers will accept compromises in comfort and performance, but not safety. Euro NCAP believes that occupants' safety should be paramount, regardless of how much they pay for their vehicle."

hopa.....Sandero o stea?!?! in America de Sud? Let's check this out!

stelian222

Am citit pe un forum ca din cauza ESP-ului nu a primit 4 stele, masina neavand in standard asa ceva la data la care a fost omologata. Acuma nu stiu daca e adevarat. Exact ce zice si Bogdan, masina se deformeaza bine, pe mine nu ma incanta un beculetz, un actzipild sau un airbag in plus daca ea se face acordeon.

laurashgeo

Pai tocmai asta e una din probleme, ca la impactul frontal se deformeaza montantul A!! Treaba asta se intampla doar la masinile chinezesti :(
Sper ca noul Sandero sa primeasc 4 stele ca sa poata toata europa sa-l cumpere cu incredere :D

BoGDaN

@laurashego

Te contrazic substantial. A-pillar se deformeaza si la o masina europeana de 4 stele. Astea cu chinezarii sunt aberatii. Masinile chinezesti au probleme structurale mult mai grave. Lodgy se deformeaza ca o masina de 4 stele. In materie de siguranta pasiva Dacia e cu 10 ani in urma Renault.
Prima generatie de Mercedes A-Klasse,un etalon la vremea lui in materie de siguranta pasiva - caroserie tip Sandwich:
**** EURONCAP. Montantul A deformat.
http://www.youtube.com/v/BcgtzgOqeZc#!
Prima generatie de Citroen Picasso 2001
****
http://www.youtube.com/v/zLI4D7VOhgs

Fiat Multipla a luat 3 stele in 2001 dar uita-te la Montantul A si apoi compara cu Lodgy
***
http://www.youtube.com/v/PRCj7JnMxWU
De asemenea prima generatie de Opel Zafira.
***
http://www.youtube.com/v/uFah58dxibE

Desigur suntem tentati sa spunem ca de ce nu comparam cu masini din 2011. Pai din 2001 pana in 2012 metodologia EURONCAP s-a schimbat in sensul ca noile crash teste sunt mai complexe (pole-test, whiplash impact din spate) DAR masinile sunt testate la fel. Aceasi viteza 64 km/h, aceasi baruiera deformabila, acelasi unghi de impact.
Lodgy este o masina de 4 stele in materie de impact - primeste 72% nivel de protectie ceea ce e bun.
Ca sa vedeti un veritabil sicriu pe roti:
http://www.youtube.com/v/NlDS8SMWTf8



bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

ciprebbe

#269
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe