[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

sebba

hai ca mai e putin, pana iesim la pensie termina si ei, apoi reincep iar lucrarile de reparatii
asa ca nu ai de ce sa te superi, bucura-te cand reusesti sa eviti cate o groapa, iti imbunatatesti indemanrea in ale condusului :)

pe de alta parte, gropile s-au imputinat vizibil in ultima vreme, ca doar s-au unit intre ele ;)
Sailing away! S/Y Haimana

Klaudiu!!!

Ceva se intampla la nodul CB cu Dragomiresti.......am facut niste poze dar sunt cu telefonul...era si o masina de curatat asfaltul



se lucra la pod iar pe partea dreapta a centurii se pare ca lucreaza la latirea centurii????oare?!!!

Klaudiu!!!

Intersectie A1 cu Centura Bucurestiului: se lucra la ceva sub pod ...par a fi niste stalpi?!



scuze de calitate...poze facute din mers cu telefonul

dr4qul4

http://www.b365.ro/centura-capitalei-zero-kilometri-in-plus-de-i-cnadnr-are-pe-mana-1-3-miliarde-de-euro_191581.html

140.000 de masini pe zi? nu e totusi cam exagerata cifra?

la asemenea trafic, autostrada centurii de sud ar tb sa aiba 3 benzi pe sens...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

verdiuc

La intersectia Centurii Bucuresti cu strada Biruintei s-a blocat intrarea spre Biruintei, iar Centura a devenit prioritara !

ghrt

Este vorba de intersecţia CB cu DN3? Acolo este un pasaj, cum să blocheze strada Biruinţei?
Cont (aproape) inactiv.

bgd77

Cred ca se refera la Soseaua Cernica. Acolo cei care circulau pe centura nu aveau prioritate. Cred ca e o masura foarte buna, fiindca din cauza acelei intersectii se faceau cozi pe centura, deci traficul ar trebui sa fie mult mai fluent intre A2 si A3/DN1 acum.

dr4qul4

#112
pot sa confirm ca nu e deloc fluent traficul in acea portiune (ieri la pranz).
la DN3/CB exista pasaj denivelat, dar intrarea in bucuresti (dinspre voluntari)  si iesirea spre A2, se face prin viraj la stanga, ceea ce creaza cozi pe ambele sensuri.
o bretea de acces acolo, chiar si cu trecerea la nivel a caii ferate, ar fi rezolvat foarte multe probleme.

daca vrei sa ajungi in Cernica, trebuie sa o iei pe DN3, treci podul, intorci, si virezi stanga, dupa care virezi iar stanga pe Sos cernica  :lol: sau mergi inainte spre A2.

PS. ce nu inteleg este de ce nu au lasat voie sa se vireze la dreapta de pe sos Cernica pe CB!!!???  inteleg sa elimini virajul la stanga si mersul inainte, dar si la dreapta? (traficul este inchis pe sos cernica de la giratoriu dn3, la calea ferata).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Secţiunea acees de drum a mai fost închisă ani buni de zile în anii '90. Era închisă cu panou de accesul interzis cam de la intersecţia cu DN3.
Cei din Cernica or să beneficieze de ieşirea/intrarea nouă de pe A2, erau destul de avansaţi acum vreo lună când am trecut pe acolo. Cred că ar fi fost mai de bun simţ să lase deschisă intersecţia cu CB până la finalizarea intersecţiei cu A2.
Dpdv al traficului, intersecţia CB cu DN2 rămâne singurul dop important dintre DN1/A3 şi A2.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

Dupa cum spui tu, din pantelimon spre cernica trebuie sa l iei pe dn3, urci pe pod si cobori prin dreapta, dai prioritate la toata centura, faci stanga si continui spre a2.
Nu era mai simplu sa lase sos cernica deschisa, si obligatoriu dreapta pe centura spre a2?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ghrt

Păi şi dacă ar fi rămas deschisă cum spui, cu obligatoriu dreapta, din Pantelimon trebuia să mergi tot pe DN3 ca să ajungi în Cernica.
Cont (aproape) inactiv.

dr4qul4

#116
da, dar pentru a merge catre A2 .mai bine virai dreapta decat sa fi nevoit sa virezi stanga intr-o intersectie extrem de aglomerata, dupa ce cobori de pe pod. viraj la stanga sau viraj la dreapta...ce preferi?

in plus, cand vi dinspre otopeni si vrei sa intrii in pantelimon, puteai sa mergi inainte si sa faci dreapta pe sos cernica, iar acum trebuie sa virezi stanga (dupa ce dai prioritate), dupa care sa virezi dreapta (si iar sa dai prioritate celor care vin pe DN3).

viraj la stanga + viraj la dreapta sau viraj la dreapta. aici ce preferi?


Eu unul as prefera, ca cei care iau aceste masuri, sa gandeasca inainte

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rrs

Salut

se pare ca au inceput timid niste lucrari de largire.
au mutat gardul unitatii si au scos startul vegetal pe aceasta portiune

si niste poze, nu sunt facute de mine dar se vad o parte din lucrari











Uploaded with ImageShack.us





verdiuc

Care imi zice si mie cum postez o filmare de azi pe centura Bucuresti intre Cernica si centura reabilitata deja ?

Ionut

Simplu. Pune mai intai pe youtube si apoi baga aici link, editez eu linkul sa apara direct in forum.